tag:blogger.com,1999:blog-7763728746169666824.post371133382823570970..comments2023-10-31T14:42:29.873+02:00Comments on ΕΛΛΗΝ και ΧΑΟΣ - Επίσημο Ιστολόγιο Ο.Ε.Α/Ο.ΠΛ.Α. <br>Αληθής Γεωστρατηγική & Αστροστρατηγική: ΕΚΤΑΚΤΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΠΡΟΣ ΑΠΑΝΤΕΣ!!!Unknownnoreply@blogger.comBlogger8125tag:blogger.com,1999:blog-7763728746169666824.post-42560549011582501712011-06-06T17:23:23.567+03:002011-06-06T17:23:23.567+03:00Καλησπερα.
Ηιδιοτητα μου ειναι ναυπηγος και θα ηθ...Καλησπερα.<br /><br />Ηιδιοτητα μου ειναι ναυπηγος και θα ηθελα να συμφωνησω με τον καπετανιο λιγο πιο πανω που λεει πως τα balast waters κοινως ερμα αδειαζονται σε ωκεανια νερα λογω νομοθετικων διαταξεων I.M.O kai MARPOL..<br /><br />Εκτος απο αυτο δεν γνωριζουμε τι πορεια εχουν κανει αυτα τα πλοια,αν ηρθαν φορτωμενα η ερματισμενα στην χωρα μας.Το οτι ηρθε για να φορτωσει δεν σημαινει πως ηρθε ερματισμενο απο Ιαπωνια...<br /><br />Αυτη ειναι η νομοθετικη αληθεια.<br />Απο κει και περα ας θυμηθουμε και μια εταιρια την Trafigurra τι προκαλεσε στις ακτες της Αφρικης.<br />Τιμωρηθηκε φυσικα αλλα αφου ειχε γινει το κακο.<br /><br />Το θεμα ειναι παντως οτι δεν πρεπει να τρομοκρατουμαστε τοσο ευκολα χωρις να γνωριζουμε τι πραγματικα συμβαινει.Ειναι πολλοι οι νομοι που ενα πλοιο δεν μπορει να κανει αθτο το πραγμα.Εξω απο το πλοιο υπαρχει μετρητης που διχνει το βυθισμα του πλοιου και αυτο μεσα στα λιμανια ελεγχεται απο τις αρμοδιες αρχες.<br /><br />τελος παντων ,αυτα ειναι καθως και αλλα πολλα αλλα δεν θελω να σας κουρασω.<br /><br />Μετα Τιμης,<br /><br />JLONGYannishttps://www.blogger.com/profile/10007790767915632489noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7763728746169666824.post-27058114706140082352011-05-27T13:37:14.641+03:002011-05-27T13:37:14.641+03:00Να ενημερωσω απο τη μερια μου οτι λογω ιδιοτητος ε...Να ενημερωσω απο τη μερια μου οτι λογω ιδιοτητος εχω κανει γνωστο το ζητημα στις αρμοδιες λιμενικες υπηρεσίες σε ανωτατο επιπεδο και ειναι ενημεροι. ας ελπισουμε οτι δεν θα υπαρξει κανενα προβλημα.Θεμιστοκλής Κωνσταντίνουhttps://www.blogger.com/profile/15138533395199881725noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7763728746169666824.post-46277929562023299772011-05-19T23:14:54.747+03:002011-05-19T23:14:54.747+03:00Καπετάνιε,
Σ' ευχαριστώ για την απάντηση, την...Καπετάνιε,<br /><br />Σ' ευχαριστώ για την απάντηση, την οποία οφείλω να δεχθώ (εν μέρει), ως προερχόμενη από ειδήμονα. Παρακαλώ, πάντως, να δεχθείς τις επιφυλάξεις μου, π.χ.:<br />Large share of the current regulation is inadequate to deal with the marine pollution coming from ships. The only notable regulation that deals with regulating marine pollution from ships is the Marine Pollution Treaty, Honolulu.<br />http://pollutionarticles.blogspot.com/2011/02/marine-pollution-from-ships-quick-facts.html#comment-form<br /> <br />http://en.wikipedia.org/wiki/Environmental_impact_of_shipping#Ballast_water<br /><br />Το ότι υπάρχουν IMO Regulations για το συγκεκριμένο θέμα, δεν σημαίνει ότι απαραίτητα ακολουθούνται πιστά (ποιος σ' ελέγχει μεσοπέλαγα;). Αν τα πράγματα είναι όπως τα λες, δεν θα υπήρχε και πρόβλημα με την μεταφορά επικίνδυνων οργανισμών (με το οποίο ασχολούνται εντατικά ΙΜΟ & ΟΗΕ)!<br /><br />Δεν κάνω τον 'ξερόλα' εν προκειμένω - μακάρι το πρόβλημα να είναι επουσιώδες ή ανύπαρκτο, όπως λες. Παρεμπιπτόντως, βλέπω σήμερα και άρθρο που προτείνει μποϋκοτάζ ασιατικών προϊόντων - γιατί; Βιαβεβαιώνεις ότι το (ραδιενεργό) έρμα διασκορπίζεται ακίνδυνα μακριά από μας (τους ανθρώπους εννοώ, όχι απαραίτητα τους Έλληνες); Να μπω στη θάλασσα φέτος;Synthesishttps://www.blogger.com/profile/09072981097967339728noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7763728746169666824.post-91561957974405089712011-05-19T22:28:15.250+03:002011-05-19T22:28:15.250+03:00ενημερωνουμε τον φιλο καπετανιο αλλα και τους υπολ...ενημερωνουμε τον φιλο καπετανιο αλλα και τους υπολοιπους φιλους οτι κανονες και διεθνης οδηγιες υπαρχουν.το θεμα ειναι αν εφαρμοζωνται η οχι.οταν υπαρχει καπνος σιγουρα υπαρχει και φωτια το θεμα ειναι τι κανουμε κλεινουμε τα ματια και κανουμε προσευχες ελεω κανονισμων?η παταμε συναγερμο προς γενικη επιφυλαξη.μετα τιμης ενας αγραμματος κατα τυχη ναυτικος.<br />και μια ερωτηση τα στεγανα του πλοιου σας τα κλεινεται οταν ταξιδευεται?ααhttps://www.blogger.com/profile/03204536154771258463noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7763728746169666824.post-60892992315543760682011-05-19T21:33:40.449+03:002011-05-19T21:33:40.449+03:00Φίλε μου καλέ,
Επειδή είμαι καπετάνιος τα τελευταί...Φίλε μου καλέ,<br />Επειδή είμαι καπετάνιος τα τελευταία 12, χρόνια ωφείλω να σε πληροφορήσω, ότι όλα τα πλοία είναι υποχρεωμένα συμφωνα με τους κανονισούς ( IMO resolution A868) να αλλάζουν το θαλασσερμα σε ωκεάνεια νερά.<br />Σε βεβαιώνω λοιπόν ότι κανένα πρόβλημα δεν υπάρχει, πέρα βέβαια απο την αγνοια των ελλήνων και τη γενικότερη τάση να επικεντώνονται στα επουσιώδη και να απαξιώνουν τα τα ουσιώδη.Δήμοςhttps://www.blogger.com/profile/05995372321629750659noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7763728746169666824.post-30157427719910217092011-05-18T19:21:05.085+03:002011-05-18T19:21:05.085+03:00Θανάση, το έρμα (= θαλασσινό νερό) αποτελεί συνάρτ...Θανάση, το έρμα (= θαλασσινό νερό) αποτελεί συνάρτηση του βάρους του φορτίου και αυξομοιώνεται μόνον όταν το φορτίο αυξομειώνεται. Ένα πλοίο από Ιαπωνία με 1000 αυτοκίνητα και προορισμό Πειραιά, θα προσαρμόσει το έρμα του στον Πειραιά ξεφορτώνοντας (εφ' όσον δεν έχει πετάξει 500 αυτοκίνητα μεσοπέλαγα). Έτσι εμφανίζονται στο Αγαίο, π.χ., ροζ τσούχτρες (δεν είναι ντόπιες) και διάφοροι άλλοι εξωτικοί οργανισμοί. Πρόσθεσε τώρα σ' αυτούς και ραδιενέργεια!Synthesishttps://www.blogger.com/profile/09072981097967339728noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7763728746169666824.post-66175533093622979462011-05-18T15:25:23.774+03:002011-05-18T15:25:23.774+03:00καλά από την Ιαπωνία μέχρι εδώ...δεν αδειάσαν πουθ...καλά από την Ιαπωνία μέχρι εδώ...δεν αδειάσαν πουθενά;Θανάσηςhttps://www.blogger.com/profile/01113018889209738918noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7763728746169666824.post-77861432482311899602011-05-08T15:10:25.362+03:002011-05-08T15:10:25.362+03:00Φίλτατε, ευχαριστώ θερμά για την ανάρτηση και πληρ...Φίλτατε, ευχαριστώ θερμά για την ανάρτηση και πληροφόρηση. Το θέμα που θίγεις είναι πολύ σοβαρό και με παγκόσμιες προεκτάσεις! Πέρα από COSCO, ΟΛΠ, λιμενεργάτες και ΜΜΕ, παρακαλώ δες και μια άλλη θεώρηση παρακάτω:<br /><br />http://greeksynthesis.blogspot.com/2011/05/blog-post_2132.html<br /><br />http://greeksynthesis.blogspot.com/2011/05/how-far-is-fukushima-from-where-you.html<br /><br />http://greeksynthesis.blogspot.com/2011/05/blog-post_08.htmlSynthesishttps://www.blogger.com/profile/09072981097967339728noreply@blogger.com