Τέτοια ΘΑΥΜΑΤΑ όμως, κατά τον "θεούλη", δεν πρέπει με κανένα τρόπο να ξαναγίνουν.
Έτσι ο επιστήμονας, ο καλλιτέχνης, ο έμπορος, ο βιομήχανος, ο βιοτέχνης, ο απλός ιδιώτης που έχει τάσεις να ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ, ΦΥΣΕΙ ΓΝΩΣΗ, ΦΥΣΕΙ ΤΕΧΝΗ, ΦΥΣΕΙ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ, ΦΥΣΕΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ, ΦΥΣΕΙ ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΚΑΙ ΙΕΡΑΡΧΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΦΥΣΕΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ, ΦΥΣΕΙ ΑΥΤΟΔΙΚΙΑ, ΦΥΣΕΙ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ, ΦΥΣΕΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΗ ΦΥΣΗ, ανακαλύπτει ότι χωρίς λόγους πέφτει σε δυσμένεια του κατεστημένου του "ΘΕΟΥΛΗ" και δέχεται τις πρώτες προσκλήσεις από περίεργες οργανώσεις του τύπου LIONS, ROTARY, SOROPTIMIST κ.λ.π.
Εαν δεν δεχθεί, θάβεται επαγγελματικά και ηθικά. Εάν δεχθεί, διαπιστώνει ότι αυτές οι οργανώσεις είναι οι "όφεις" του MARKETING υπερ "του δένδρου της γνώσεως του καλού και του κακού". Σ'αυτές τις οργανώσεις που είναι "οικογενειακές" και επομένως πρέπει να εγγράψει και την σύζυγό του ή την ερωμένη του, οι μεμυημένες κυρίες που ήδη ευρίσκονται εκεί πλησιάζουν την νεοεισελθούσα και αρχίζουν την μύηση στα ωφέλη που θα προκύψουν αν μια ημέρα κάνουν στενώτερη παρέα για να τις δείξουν το "μήλο". Το "μήλο" κατά κανόνα είναι ένα λεσβιακό σχήμα ομαδικώς ή ένα ομαδικό όργιο με συμμετοχή ανδρών κάποιας τεκτονικής στοάς ή μια καμπαλιστική συνεδρίαση με επικλήσεις "πνευμάτων" που πληροφορούν την νεοεισελθούσα πως θα κερδίσει χρήμα, δόξα και κοινωνική αναγνώριση.
......
[ Και όσον αφορά το αποκρυφιστικό Ο.Τ.Ο. (Ordo Templis Orientis) έχουμε να αναφέρουμε τα εξής αποκαλυπτικά:
"Το Ο.Τ.Ο. όπως όλες σχεδόν οι οργανώσεις του είδους χωρίζεται σε δύο "κύκλους". Έναν εξωτερικό ή "προπαρασκευαστικό", κι έναν εσωτερικό ή "διευθυντικό".
Έφτασε στα χέρια μας το καταστατικό του πρώτου από τους δύο κύκλους. Βασισμένο στα σύμβολα των αστρολογικών οίκων, φαίνεται εντελώς ακίνδυνο και αθώο από πρώτη ματιά. Γίνεται όμως, λιγώτερο αθώο μόλις λάβουμε υπ'όψη μας ότι η διδασκαλία και η "μύηση", που ήταν αυστηρά προσωπικές, εμπιστευτικές και προφορικές, βασίζονταν σε μια σεξουαλική τεχνική που "εφαρμόζοταν" ομαδικά.
Ας δούμε, όμως, μερικές από τις πιό ουσιαστικές διατάξεις αυτού του καταστατικού, αμέσως παρακάτω. Θα πρέπε, φυσικά, να προσπαθήσουμε να διαβάσουμε πίσω από τις λέξεις για να μπορέσουμε να καταλάβουμε τα πραγματικά νοήματα, ιδιαίτερα σ'ότι αφορά τους "εταίρους", τους "υπηρέτες" και τα "παιδιά". Διευκρινίζουμε επίσης ότι, εκτός από τις ομαδικές σεξουαλικές τελετές, που θα μπορούσαμε να χαρακτηρίσουμε σαν "φυσιολογικές", πριν περάσει κανείς στον εσωτερικό κύκλο της εταιρείας, έπρεπε να υποστεί σοδομικές δοκιμασίες ενεργητικές και παθητικές, που στην μυστική συμβολική ορολογία λέγονταν "το πέρασμα της αβύσσου", (αναφορά σ' ένα απο τα μυστήρια της Καββαλά, σχετικό με το διαχωρισμό των επτά κατώτερων Σεφιρόθ από τα τρία ανώτερα. Για περισσότερες πληροφορίες μπορεί να διαβάσει κανείς τα έργα του Πώλ Βυλλιό).
"Ναζισμός μυστική εταιρεία" - Verner Gerson ]
......
Η νέα "Εύα" αν έχει και πνευματικά, επιστημονικά ή καλλιτεχνικά ενδιαφέροντα, τα "πνεύματα" και οι μυημένοι αδελφοί και αδελφές της δείνουν κάθε πληροφορία για οτιδήποτε, διότι η Κάμπαλα δεν αδειάζει ποτέ όπως έλεγε ραββίνος Αθηνών.
Έτσι η νέα "Εύα" αφού επί ένα διάστημα τρώει το "μήλο" εν αγνοία του συζήγου της, ακούει μια μέρα τους αδελφούς να της λένε ότι τα οικονομικά και κοινωνικά ωφέλη θα αυξηθούν αν κατορθώσε να πείσει τον σύζυγο να εγγραφεί στην ΤΑΔΕ Τεκτονική Στοά, όπου θα γίνονται τα ίδια "μήλα" με την ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΣΤΟΑ στην οποία εκείνη ανήκει εδώ και καιρό χωρίς να το ξέρει. Αν αρνηθεί εκβιάζεται με αποκάλυψη φωτογραφιών των οργίων.
Η νέα Εύα πλησιάζει τον ανυποψίαστο σύζυγο και αρχίζει το "ψήσιμο" με τον τρόπο που της έχουν υποδείξει οι αδελφοί και αδελφές. Αν είναι επιστήμων, το δόλωμα είναι μια αποκρυφιστική γνώση της Κάμπαλα που σχετίζεται με την επιστήμη του. Αν είναι καλλιτέχνης το δόλωμα είναι η υπόσχεση των αδελφών να τον προωθήσουν για στάρ, αν είναι βιομήχανος το δόλωμα είναι η υπόσχεση για μεγάλο δάνειο από την Τράπεζα κ.ο.κ.
Αν ο σύζυγος αρνηθεί, διαπιστώνει ότι αρχίζουν και τον θάβουν επαγγελματικά μυστήρια νήματα. Συνήθως δέχεται, και τρώει το "μήλο". Αμέσως αρχίζουν άλματα καρριέρας, άλματα επαγγελματικά από πληθώρα ουρανοκατέβατων άγνωστων πελατών, άλματα κοινωνικότητας, δεξιώσεις, κοσμοπολιτικά ταρατατζούμ, και ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ εθνικές και διεθνείς.
Ο ζαλισμένος σύζυγος δεν ενοχλείται πια και συμμετέχει σε κοινά όργια με την γυναίκα του και άλλους αδελφούς και αδελφές, μαθαίνει ότι οι πιο ευνοούμενοι και επιτυχημένοι αδελφοί είναι οι ομοφυλόφυλοι της Τεκτονικής Στοάς και μερικές φορές δεν ενοχλείται όταν στη διάρκεια ενός σεξουαλικού όργιου, κάποιος αδελφός ασκεί πάνω του σοδομισμό. Στις καμπαλιστικές συνεδρίες τα διάφορα "πνεύματα" με καταλήξεις ονομάτων σε _ΕΛ κατά το ΑΡΙΕΛ δηλώνουν σοβαρές δηλώσεις, οι ζωντανοί γκουρου και λάμα στέλνουν σοβαρά μαντάτα από Ινδία τηλεπαθητικώς, και η ζωή κυλάει μέχρι τη στγιμή που πρώτος ο σύζυγος αντιλαμβάνεται πρώτος την πνευματική του εξαθλίωση και την πνευματική φυλακή και τυφλή υπακοή που πλήρωσε για αυτή την επιτυχία σαπουνόφουκα. Η αξιοπρέπεια και ο ανδρισμός του έχουν εξευτελισθεί με κάθε τρόπο στις μασωνικές προαγωγές όπου του ζητήθηκε και ΕΔΩΣΕ τυφλή υποταγή. Είναι το έσχατο της ειρωνείας ότι για να βρει ΦΩΣ έδωσε ΤΥΦΛΗ υπακοή, γιατί κανείς ποτέ δεν του έχει πεί ότι το ΦΩΣ του πνεύματος βρίσκεται μόνον στο ΦΩΣ της ελεύθερης σκέψεως που δεν ανέχεται υπακοή τυφλή αλλά ΥΠΑΚΟΗ μετά από κριτική του ΟΡΘΟΥ ΛΟΓΟΥ, δηλαδή ΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟΥ.
Ο "Αδάμ" αναζητά στην Στοά φάρμακο για να επανέλθει σε ψυχολογική ισορροπία και οι απαντήσεις που παίρνει από τους Σεβάσμιου της Στοάς είναι:
"Η σαρκική σου εξαθλίωση οφείλεται στο ότι χρησιμοποιείς τα γεννητικά σου όργανα. Όποιος θέλει να ενωθεί με τον Μεγάλο Τέκτονα του Σύμπαντος πρέπει να νεκρώσει τα σεξουαλικά πάθη και τα σεξουαλικά του όργανα. Σε δοκιμάσαμε αφήνοντας σου αχαλίνωτη σεξουαλική ελευθερία και απέτυχες. Πρέπει να ντρέπεσαι για τα σεξουαλικά σου όργανα.
Η Συναισθηματική σου εξαθλίωση ωφείλεται στο ότι χρησιμοποιείς και οδηγείσαι από τα αισθήματα της καρδιάς σου. Όποιος θέλει να ενωθεί με τον Μεγάλο Τέκτονα του Σύμπαντος πρέπει να νεκρώσει τα αισθήματα του. Σε δοκιμάσαμε αφήνοντας σου αχαλίνωτη συναισθηματική ελευθερία και απέτυχες. Πρέπει να ντρέπεσαι για τα αισθήματά σου."
"Η πνευματική σου εξαθλίωση ωφείλεται στο ότι χρησιμοποιείς τον εγωιστικό εγκέφαλο σου αντί να αφήνεσαι ελεύθερα στα κοσμικά ρευστά. Όποιος θέλει να ενωθεί με τον Μεγάλο Τέκτονα του Σύμπαντος πρέπει να νεκρώσει τον εγκέφαλο του με αυτοσυγκέντρωση και στοχασμό νου Συμπαντικού Άτμαν. Σε δοκιμάσαμε αφήνοντας σου αχαλίνωτη πνευματική ελευθερία και απέτυχες. Πρέπει να ντρέπεσαι για τον εγκέφαλο σου."
Ο Αδάμ έχει τώρα τρία πράγματα να ευνουχήσει αν θέλει να γίνει υποστράτηγος και άνω, υφυπουργός και άνω, δικαστικός εφέτης και άνω, νομάρχης και άνω, δήμαρχος και άνω, μητροπολίτης και άνω, μέλος διοικήσεως τραπέζης και άνω, επιτυχημένος βιομήχανος και άνω, επιτυχημένος διεθνής έμπορος και άνω, και ενδεχομένως δικτάτορας και άνω: Έχει να ευνουχίσει ΠΝΕΥΜΑ, ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ, ΣΑΡΚΑ, αν θέλει να γίνει αντιπρύτανις Πανεπιστημίου και άνω.
Αν δεν δεχθεί, η κυπ υπό τας διαταγάς του εκάστοτε τέκτονος , δίνει τον πλήρη φάκελο του Αδάμ στον Τύπο, για τις γνωστές διαδικασίες του "ηθικού θανάτου" του πρώην αδελφού. Προηγουμένως οι σεβάσμιοι της στοάς έχουν φροντίσει για το φακέλωμα του "αδελφού".
Αν δεχθεί, τότε προωθείται μεν αλλά όσο προωθείται τόσο η Στοά στην οποία ανήκει του δημιουργεί ενοχές σε ότι αφορά την ελεύθερη και αυτόβουλη χρήση πνεύματος, αισθημάτων και σάρκας.
Το παραγώμενο ανθρωποειδές είναι πλέον ανίκανο για κάθε πρωτοβουλία και δημιουργία και υπακούει τυφλά σε διαταγές αφανών αξωματούχων των Στοών, που συμβαίνει να είναι ως επι το πλείστον δικηγόροι λογοκράτες.
Φοράει "φύλο συκής" τεχνητών και πλαστών ενοχών στο πνεύμα, στα αισθήματα, στη σάρκα. Και όπως ο "Αδάμ της Βίβλου των ιουδαίων "κρύβεται" και κυκλοφορεί "κλειστός" και "κουμπωμένος" και "σκυθρωπός" και γεμάτος κατάθλιψη και νευρώσεις και τύψεις και ενοχές. Κυκλοφορεί κενός από πνευματική άποψη, κενός από αισθήματα και κενός από σαρκική απόλαυση. Είναι κατάξηρος και στους τρεις τομείς και φυτοζωεί έως ότου μια ημέρα τον πλησιάζει ο "θεούλης" μέσω του ιερέα της επίσημης τοπικής κρατικής θρησκείας, χριστιανικής, βουδισιντοιστικής, κομφουκιανής κλπ και του λέει σαρκαστικα:
"Ποιος σου είπε ότι πρέπει να αισθάνεσαι ένοχος για τις φυσικές σου λειτουργίας και να κρύβεσαι ενώπιον του Κυρίου; Μήπως έφαγες εκ του δένδρου της γνώσεως του καλού και του κακού που φύεται στον Τεκτονικό κήπο;"
Ο "κρυβόμενος" Τέκτων απαντά: "Η γυναίκα την οποία μου έδωσες, αυτή μου έδωσε να φάω εξ αιτίας της εγγράφτηκα στη Στοά".
Ο ΤΗΛΕΠΑΘΗΤΙΚΑ κατευθυνόμενος "ιερέας" αναλαμβάνει την Εξομολόγηση της Εύας συζύγου και ερωτά: "Διατί τέκνον έφυγες από την Αγίαν Ορθόδοξον Εκκλησίαν και τον πνευματικό της παράδεισο; Διατί έφαγες εκ του δένδρου της παρτούζας και της Κάμπαλα;"
Η Εύα απαντά: "Ο όφις ROTARY, ή LION'S, ή SOROPTIMIST με ώθησε να φάγω.".
Διότι όπως ξέρει ήδη ο τέκτων αναγνώστης, οι ανωτέρω και οι συναφείς οργανώσεις, όπως ο όφις της Εδέμ, ήτο το φρονιμώτερον πάντων των ζώων, έτσι κι αυτές εμφανίζονται σαν τις "φρονιμώτερες πάσων των οργανώσεων" επιδιδόμενες σε έργα "φρόνιμα" διεθνούς ειρήνης, διεθνούς φιλίας, κοινωνικής ωφελείας, ... δενδροφυτεύσεις περιβάλλοντος, και προικοδοτήσεις απόρων κορασίδων και ... αγρίων κονίκλων.
Τότε ο "θεούλης" ακάθεκτος φωτίζει τον Ηγούμενο Βασιλόπουλο Μονής Πεντέλης και άλλους Ηγουμένους άλλων Μονών να ρίξουν κεραυνούς και κατάρες εναντίον του "όφεως" ROTARY, LION'S κλπ, εναντίον του δένδρου της ΜΑΓΕΙΑΣ, Κάμπαλα και της τελετουργικής παρτούζας, εναντίον των Τεκτόνων "των τέκνων του Εωσφόρου" και εναντίον των "εκφυλισμένων συζύγων των".
Στο σημείο αυτό ο Τέκτων "Αδάμ", απογοητευμένος και πνευματικά λιμοκτονών στη Στοά, και συντετριμένος απο τους κεραυνούς και τις κατάρες του "θεούλη", είναι ένα ανθρώπινο ΖΟΜΠΙ, ένα διαμορφωμένο ΓΚΟΛΕΜ ΜΗΧΑΝΗ, που τείνει τα χέρια στο πρώτο επιπλέον αντικείμενο που θα του επιτρέψει να αποφύγει τη βύθιση και να επιβιώσει με οποιοδήποτε κόστος.
Το "επιπλέον αντικείμενο" του το δίνει ο "θεούλης". Μέσω του ιερέα ο Τέκτων μαθαίνει ότι θα του αφαιρεθεί "το φύλο συκής" των ενοχών που τον ευνούχησαν στο πνεύμα, στην καρδιά, στο σεξ, και θα του δοθεί για ένδυμα "δέρμα ζώων". Διότι ο "θεούλης" στην Εδέμ "ενέδυσεν αυτούς με χιτώνας δερμάτινους".
Έτσι ο Αδάμ έχει να διαλέξει ανάμεσα σε πλήρη ευνουχισμό πνεύματος, καρδιάς, σέξ και σε ζωώδες πνεύμα, ζωώδη καρδιά, ζωώδες σέξ.
Έχει να διαλέξει δηλαδή ανάμεσα στην κατάσταση του ΝΕΚΡΟΥ της Τεκτονικής Στοάς, και στην κατάσταση του ΚΤΗΝΟΥΣ της Χριστιανικής εκκλησίας, της ελευθερίας υπό όρους.
ΆΝΘΡΩΠΟΣ δεν μπορεί να είναι διότι ο "θεούλης" φρόντισε να εξαφανίσει την αρχαία ελληνική σοφία, τα αρχαία ελληνικά κείμενα, την αρχαία ελληνική επιστήμη, την αρχαία ελληνική τέχνη, την αρχαία ελληνική υλική αυτονομία. Μάλιστα ο "θεούλης" φρόντισε ώστε όσα ελληνικά κείμενα ξέφυγαν από τον εμπρησμό και την καταστροφή, να αποτελέσουν μέρος της γνώσεως των Τεκτονικών Στοών, ώστε να υπαχθούν και να μοιραστούν τις κατάρες των Ορθοδοξων ιερέων και των Ορθόδοξων Βασιλόπουλων, μαζί με την Κάμπαλα. ΤΟ ΔΕΝΔΡΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΒΡΙΣΘΕΙ.
Τα ελληνικά κείμενα των αρχαίων γιγάντων του πνεύματος μαζί με την Κάμπαλα, πρέπει τώρα να υβρισθούν και να προκαλούν φρίκη στον "ανανήψαντα" εις τον Χριστούλη, Τέκτονα.
Το πάντρεμα της ΦΥΣΕΙ αρχαίας ελληνικής γνώσεως με την ΠΑΡΑ ΦΥΣΕΙ γνώση της ιουδαικής Κάμπαλα, μέσα στις Τεκτονικές Στοές, έγεινε από τον "θεούλη" με σκοπό να θεωρείται σαν ΚΑΤΑΡΑ η ελληνική αρχαία σοφία από τους ανανήψαντες εις Χριστόν, Τέκτονες.
Όταν ο ιερέας δεν μπορεί να εντοπίσει τον κάθε "κρυπτόμενο από τεκτονικές ενοχές" τέκτονα αναλαμβάνει η ίδια η Στοά να διατάξει: "Να πηγαίνετε εις την Ορθόδοξον Εκκλησίαν, να πάτε και καμμία εκδρομούλα εις το Άγιον Όρος δια ψυχικήν ανάτασιν, να εξομολογείσθε εις τους ιερείς.", ώστε να διεύκολύνεται το έργο των Βασιλόπουλων και των Αδωνάϊ που περιμένουν έτοιμοι με τις κατάρες: "να είσαι επικατάρατος διότι έφαγες εκ του μήλου της Κάμπαλα", "η κατάρα ακυρούται μόνον αν ανανήψεις εν Χριστούλη, διότι ο Χριστούλης είναι τώρα το νέο δένδρο της ζωής".
Στην κατάσταση λοιπόν ΖΟΜΠΙ που περιέρχεται ο τέκτων από τις κατάρες του Αδωνάϊ, εισέρχεται στην τελική φάση της πλήρους άννοιας, δεχόμενος να απαρνηθει τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό, να απαρνηθεί την ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ του αρχαίου ελληνικού τρόπου ζωής και την συνεπακόλουθη ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΤΕΧΝΩΝ - ΥΛΗΣ, και να αρκεσθεί στην ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ του κατοικιδιου ζώου, στην οικία - μάντρα του τρυφερού Χριστούλη, πλαστού "δένδρου ζωής".
Ο Χριστούλης, υιός του Αδωνάϊ, έχει μια πολύ άνετη στάνη για τα "πρόβατα", με όλες τις ανέσεις που αρμόζουν σε ζώα που είναι ηλιθίως πράα, που αρμέγονται αδιαμαρτύρητα, που κουρεύονται αδιαμαρτύρητα, που σφάζονται αδιαμαρτύρητα σε Βυζάντια, σε Σταυροφορίες, σε Πρώτους και Δεύτερους Παγκοσμίους Πολέμους. ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΡΟΒΑΤΑ, επι σφαγήν ή επί κουράν.
Στους τοίχους της στάνης ο Χριστούλης έχει αναρτήσει πολύ πονηρά συνθήματα άξια ζώων:
"Μακάριοι οι πράοι που κουρεύονται και αρμέγονται και σφάζονται αδιαμαρτύρητα διότι αυτοί θα κληρονομήσουν τη Βασιλεία".
"Μακάριοι οι ερηνοποιοί που κάνουν πορείες ειρήνης όταν οι γείτονες τους τροχίζουν τα μαχαίρια για να τους σφάξουν, διότι αυτοί θα κληρονομήσουν τη βασιλεία."
"Μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι που αρκούνται να τρώνε πνευματική παπάρα περιορισμένης πνευματικής ελευθερίας, διότι αυτοί ελεηθήσονται."
"Αγαπάτε τους εχθρούς σας τους λύκους που τρέφονται με κρέας προβάτων, διότι υπάρχει περίπτωση αν δείξετε καλωσύνη να δείτε τον λύκο που σας σκότωσε να έχει τύψεις και να κλαίει την νύχτα ως ύαινα".
"Όταν ένας από τους μαντρόσκυλους σας δαγκώνει από το δεξί σβέρκο να του προσφέρετε για δάγκωμα και το αριστερό σβέρκο, διότι έτσι είπε ο πατήρ μου ο εν τοις ουρανοίς"
"Όλη η σοφία των εθνών - επομένως και ο ελληνικός πολιτισμός - είναι ζωώδης και δαιμονώδης."
"Οι έλληνες σοφίαν ζητούσι, αλλά η σοφία των ανθρώπων είναι μωρία παρά τω "θεούλη".
"θα στρέψω τα τέκνα -του Χριστου- της Σιών, εναντίον των τέκνων σου Ελλάς"
ΙΑ - ΟΕΑ
http://ellhnkaichaos.blogspot.com/2009/03/blog-post_30.html
No comments:
Post a Comment