ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΑΛΗΘΟΥΣ ΛΟΓΟΥ ΤΟΥ ΝΟΗΜΟΝΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΑΣΤΕΡΙΣΜΟΥ ΑΝΔΡΟΜΕΔΑΣ ΩΣ ΚΥΤΤΑΡΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΟΧΙΑ ΠΛΑΝΗΤΟΥ ΚΡΟΝΟΥ ΔΙΑΠΛΑΝΗΤΙΚΟ ΣΗΜΑ ΠΛΑΝΗΤΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΠΡΟΣ ΠΛΑΝΗΤΗ ΓΗ._

Saturday, 23 July 2011

Υπάρχει άσκηση που να δυναμώνει ταυτόχρονα όλο το σώμα;

altΥπάρχει άσκηση που να δυναμώνει ταυτόχρονα όλο το σώμα;
Κάποτε ένας νεαρός ασκούμενος με ρώτησε την πιο πάνω ερώτηση.
Πολλοί θα μπορούσαν να θεωρήσουν ότι η ερώτηση είναι αφελής.
Προλαμβάνοντας την εξαγωγή αυθαίρετων συμπερασμάτων, η απάντηση είναι: Ναι υπάρχει.
Δοκιμάστε τον Μακρύ κύκλο με δράμια και ετοιμαστείτε για ένα ανεπανάληπτο σοκ.


Ο μακρύς κύκλος είναι στην ουσία Διπλά επολέ και διπλές πιέσεις (είτε βοηθώντας με τα πόδια είτε όχι). Θα μπορούσε κάποιος να πει ότι είναι σύνθετη άσκηση μια και απαρτίζετε από δυο κινήσεις, ας μην ξεχνάμε όμως ότι στην ουσία δεν αφήνετε τα δράμια κάτω και η άσκηση αποτελείτε από μια συνεχόμενη κίνηση. Σύνθετη ή μη ο μακρύς κύκλος θα κάνει όλο το σώμα σας από πάνω έως κάτω να δουλέψει. Δοκιμάστε τον και θα εκπλαγείτε.





Ο μαθητής του παντελή Φιλικίδη και 3 φορές Παγκόσμιος πρωταθλητής Valery Fedorenko εκτελεί 40 επαναλήψεις στον μακρύ κύκλο με 2 δράμια 24 κιλών το ένα σε 3 λεπτά.


Τα οφέλη που θα δείτε από την απλή αυτή άσκηση είναι απίστευτα:

· Δυναμώνετε όλο το σώμα με μια και μόνο άσκηση. δοκιμάστε μερικές επαναλήψεις και θα δείτε ότι δεν υπάρχει μυς στο σώμα σας που να μην δουλεύει. Χέρια, πόδια, πλάτη, ώμοι. Τα πάντα δουλεύουν.

· Δεν χρειάζεστε καθόλου χώρο για να την κάνετε. Ένα τετραγωνικό μέτρο είναι αρκετό. Μπορείτε άνετα να την κάνετε σπίτι, στο ύπαιθρο ή οπουδήποτε, καθώς το δράμι μεταφέρετε πολύ εύκολα.

· Δεν απαιτεί ακριβό εξοπλισμό. Το μόνο που χρειάζεστε είναι 2 δράμια αν και Μπορείτε άνετα να εκτελέσετε την άσκηση και με μόνο ένα, αλλάζοντας χέρι κάθε 10 ή 20 επαναλήψεις. Τα δράμια είναι ένα φτηνό και απλό εργαλείο, το οποίο δεν χαλάει ποτέ και δεν καταστρέφετε. Εκτός από τον Μακρύ κύκλο Μπορείτε να κάνετε δεκάδες ασκήσεις με ένα και μόνο δράμι. Κοστίζει ελάχιστα σε σχέση π.χ. με έναν διάδρομο και η ωφέλεια που θα πάρετε χρησιμοποιώντας το δεν συγκρίνετε, καθώς δυναμώνει όλο το σώμα και όχι μόνο τα πόδια.

· Δυναμώνει τρομερά την καρδιά και δίνει πολύ καλή αερόβια και αναερόβια αντοχή. Επιπλέον καίει απίστευτα πολλές θερμίδες. Οι περισσότερες ασκήσεις με τα δράμια, άλλα ιδιαίτερα ο μακρύς κύκλος είναι άσκηση που δουλεύει όλο το σώμα και απαιτεί δυναμική κίνηση. Αυτό δημιουργεί πολύ μεγάλη σπατάλη ενέργειας. δοκιμάστε να κάνετε μερικές επαναλήψεις και θα δείτε ότι η καρδιά σας θα δουλέψει σαν τρελή και ο ιδρώτας σας θα τρέχει ποτάμι.

Ένα γρήγορο πρόγραμμα για να δυναμώσετε όλο το σώμα και να χάσετε γρήγορα λίπος.

Δοκιμάστε το εξής απλό πρόγραμμα: βάλτε το ρολόι σας να μετρά 15 λεπτά και απλώς προσπαθήστε να κάνετε όσες περισσότερες επαναλήψεις Μπορείτε. Αφήστε τα δράμια κάτω όσες φορές θέλετε και ξεκουραστείτε όσο εσείς κρίνετε απαραίτητο. Απλά μετρήστε τον συνολικό αριθμό επαναλήψεων που βγάλατε στα 15 λεπτά και την επόμενη φορά προσπαθήστε να κάνετε παραπάνω. Θα εκπλαγείτε με την αποτελεσματικότητα του απλού αυτού προγράμματος.

Όπως πολύ εύστοχα παρατήρησε ένας από τους ασκούμενους μας που το δοκίμασε:

« Είναι σαν να κάνεις βάρη για όλο το σώμα και να τρέχεις και 5 μίλια απόσταση, μέσα σε ένα τέταρτο της ώρας. Είναι απίστευτο.»
Dave,
Police officer, New York police dep.

Έτσι την επόμενη φορά που δεν έχετε όρεξη να πάτε γυμναστήριο και θέλετε να γυμνασθείτε γρήγορα και αποτελεσματικά χωρίς να ψάχνετε τι πρόγραμμα και τι ασκήσεις να κάνετε, δοκιμάστε τον Μακρύ κύκλο.
Τώρα δεν υπάρχει καμία δικαιολογία για να μην γυμνασθείτε.

2 comments:

ΕΧΕΤΛΑΙΟΣ said...

Οταν εκανα στιβο,μας εβαζε ο προπονητης μια παρομοια ασκηση με την διαφορα οτι αντι για δραμια το καναμε με ολυμπιακη μπαρα.Ζορικο...

Πετρος said...

Ακόμη ένα μεγάλο πλεονέκτημα της προπόνησης με δράμια , είναι ότι χτίζουν την θέληση του ασκούμενου και τον βαθμό καταπόνησης που μπορεί να δεχτεί , τόσο σωματικά όσο και πνευματικά.Πραγματικά ένα φοβερό εργαλείο!

26-09-2009

visit counter for blogspot

Δημοφιλείς αναρτήσεις