ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΑΛΗΘΟΥΣ ΛΟΓΟΥ ΤΟΥ ΝΟΗΜΟΝΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΑΣΤΕΡΙΣΜΟΥ ΑΝΔΡΟΜΕΔΑΣ ΩΣ ΚΥΤΤΑΡΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΟΧΙΑ ΠΛΑΝΗΤΟΥ ΚΡΟΝΟΥ ΔΙΑΠΛΑΝΗΤΙΚΟ ΣΗΜΑ ΠΛΑΝΗΤΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΠΡΟΣ ΠΛΑΝΗΤΗ ΓΗ._

Wednesday, 4 November 2009

Να σταματήσει η διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών

Ο Γέρος του Μωρηά έλεγε και το άλλο...ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΤΣΕΚΟΥΡΙ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟΥΣ!!!


Ο Εμμανουήλ Κριαράς συναντήθηκε με τον πρωθυπουργό

Να σταματήσει η διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών

Να σταματήσει η διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών στο Γυμνάσιο ζήτησε ο ομότιμος καθηγητής Εμμανουήλ Κριαράς από τον Πρωθυπουργό.

Ο κ. Παπανδρέου τον επισκέφθηκε στο σπίτι του στη Θεσσαλονίκη, και ο κ. Κριαράς του έθεσε το θέμα προκειμένου όπως είπε να αποφευχθεί η σύγχυση που μπορεί να δημιουργηθεί στα παιδιά.

Ο Εμμανουήλ Κριαράς είναι φιλόλογος, ομότιμος καθηγητής της Φιλοσοφικής Σχολής του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, και τον Σεπτέμβριο του 2009 κατέλαβε την τελευταία τιμητική θέση στο ψηφοδέλτιο του ΠΑΣΟΚ, για τις βουλευτικές εκλογές της 4ης Οκτωβρίου.

Πηγή: ΣΚΑΪ


ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ:

1) Δηλαδή, η σύγχυση στα παιδιά κατά τον Κριαρά, δεν δημιουργείται από την διδασκαλία ΞΕΝΩΝ γλωσσών στο Δημοτικό;;;!!! Δεν δημιουργείται από τα Greeklish του Facebook των Η/Υ και των φορητών τηλεφώνων...;

2) Πρώτα του φταίγανε οι τόνοι και τα πνεύματα, η δοτική πτώση με το ωμέγα και υπογεγραμμένη, η υποτακτική έγκλιση με το ήτα και υπογεγραμμένη, η συλλαβική και χρονική αύξηση των ρημάτων, η τρίτη κλίση των ουσιαστικών και των επιθέτων, το τελικό νι και το σίγμα... ΤΑ ΕΣΤΕΙΛΕ ΟΛΑ ΣΤΟΝ ΚΑΙΑΔΑ (της μισελληνικής νευρωτικής ψυχής του).

3) Αυτός λοιπόν που εισηγήθηκε την απαγόρευση της Καθαρευούσης (του συνδετικού δηλαδή κρίκου ανάμεσα στην Καθομιλουμένη κοινή Ελληνική και στην γλωσσική πηγή και τα νάματα των Κλασικών μας Κειμένων), το 1976... Αυτός που εισηγήθηκε την επιβολή του Μονοτονικού-Ατονικού, το 1982... Αυτός που εισηγήθηκε τον ενταφιασμό της Ιστορικής μας Ορθογραφίας και των Γραμματικών κανόνων της Ελληνικής Γλώσσης... Αυτός ο ρυπαρός ενενηκοντούτης κίναιδος ΞΑΝΑΧΤΥΠΑ μετά από τριάντα χρόνια... ΔΕΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.

4) Ο Κριαράς (ή αυτοί που (του) τον βάζουν κάθε φορά) επιζητά πλέον την αποκοπή μας από κάθε Ρίζα... Επιζητά να κοπεί ΣΥΡΙΖΑ ο αντίχειρας, το πιο δυνατό δάκτυλο του γλωσσικού μας χεριού (η κλασική αρχαία γλώσσα, που μαζί με την κοινή ελληνιστική, βυζαντινή, νεωτέρα καθαρεύουσα, και καθομιλουμένη, αποτελούν τα πέντε δάκτυλα της Ελληνικής διαχρονικής Γλώσσης).

5) Τί μας ετοιμάζετε κ. Παπανδρέου και κα Διαμαντοπούλου; Τα δυσλεξικά παιδιά μας που πολλαπλασιάσατε με τις γλωσσικές «μεταρρυθμίσεις» σας έως τώρα, δεν σας προβληματίζουν. Πάμε τώρα ολοταχώς για Πακιστανικά, Αλβανικά, Σομαλικά, Αφγανικά (...πολυγλωσσικό περιβάλλον και πολυπολιτισμός ντε) σε ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΑ πλέον ΣΧΟΛΕΙΑ;;;

Κι εμείς τί κάνουμε ωρέ ΕΛΛΗΝΑΔΕΣ μου (που έλεγε κι ο Γέρος του Μωρηά)!!!

Αναστασία
http://www.schizas.com/site3/el/na-stamatisei-i-didaskalia-ton-arhaion-ellinikon.html

1 comment:

ellasAZ said...

Η Ελληνική γλώσσα, η μητέρα των γλωσσών, η ιστορία της χάνεται στα βάθη των χιλιετιών, κινδυνεύει να χαθεί. Δεν είναι η απλοποίηση της πού προσπαθούν να κάνουν κάτι κλατεργάρηδες, δήθεν διδάσκαλοι της Ελληνικής παιδείας, η υποκρισία τους πάει πιό βαθειά από ότι νομίζουμε. Υπάρχει μιά συνομωσία κατά τού Ελληνισμού από τον Σιωνισμό σε τέτοιο επίπεδο, πού είναι αδύνατον γιά έναν μαθητή, η έναν απλό πολίτη να το καταλάβει. Μόνο πού τα σχολικά βιβλία χρηματοδοτούνται από την Εβαϊκή ομοσπονδία της Ελλάδος, είναι αρκετό να καταλάβει κανείς, τον λόγο τού προβλήματος με την παιδεία. Δράση χρειάζεται, αλλά ποιός θα το κάνει; Κανείς δεν ενδιαφέρεται, καί η ικανότητα μάθησης μειώνεται σταδιακά δυστυχώς.

26-09-2009

visit counter for blogspot

Δημοφιλείς αναρτήσεις