ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : ΕΛΛΗΝ και ΧΑΟΣ 2 (ΤΟ ΟΠΟΙΟ Η ΓΚΟΥΓΚΛ ΕΧΕΙ ΦΙΜΩΣΕΙ!!!!!!)


ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΑΛΗΘΟΥΣ ΛΟΓΟΥ ΤΟΥ ΝΟΗΜΟΝΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΑΣΤΕΡΙΣΜΟΥ ΑΝΔΡΟΜΕΔΑΣ ΩΣ ΚΥΤΤΑΡΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΟΧΙΑ ΠΛΑΝΗΤΟΥ ΚΡΟΝΟΥ ΔΙΑΠΛΑΝΗΤΙΚΟ ΣΗΜΑ ΠΛΑΝΗΤΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΠΡΟΣ ΠΛΑΝΗΤΗ ΓΗ._

ΛΟΓΟ  ΦΙΜΩΣΕΩΣ  ΑΠΟ  ΤΗΝ  ΓΚΟΥΓΚΛ  ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ  ΕΔΩ: https://ellhnkaichaos2.wordpress.com/


Thursday 29 November 2012

ΠΑΝΩ ΑΠ'ΤΟΥ ΤΑΦΟΥ ΜΟΥ ΤΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙ, ΜΑΥΡΗ ΧΕΛΩΝΑ ΜΕ ΕΧΕΙ ΚΑΤΟΥΡΗΣΕΙ...




Κάνω βουτιές σε βόθρο με εικόνες
φουσκώνω τα βυζιά μου με ορμόνες
θέλω να γινω σαν Αμερικάνος,
μ΄ αρέσει στα κρυφά κι ο Μητροπάνος

Έλληνας νεοέλληνας

Μαράθηκε η λουλουδιασμένη ιτιά
και ψηλωσε η κοντούλα λεμονιά.
στα Σάλωνα δε σφάζουνε αρνιά
δεν πάει το παπάκι στην Πόταμιά.

Κι η παπαλάμπραινα γυμνή
χαιδέυει δώρο συσκευή
σ΄ ένα τηλεπαιχνίδι πουλημένο

Πουλάκι ξένο
πουλί χαμένο
μου τρώει τα σπλάχνα
δεν βγάζω άχνα.

Καιω τα δέντρα χτίζω μαιζονέτες
θα κάνω τα παιδιά μου μαριονέτες
σ΄ ένα κλουβι γραφείο σαν αγρίμι
παιζω ατέλειωτο βουβό ταξίμι

Έλληνας νεοέλληνας

Μαράθηκε η λουλουδιασμένη ιτιά
και ψηλωσε η κοντούλα λεμονιά.
στα Σάλωνα δε σφάζουνε αρνιά
δεν πάει το παπάκι στην Πόταμιά.

Κι η Παπαλάμπραινα γυμνή
χαϊδέυει δώρο συσκευή
σ΄ ένα τηλεπαιχνίδι πουλημένο

Πουλάκι ξένο
πουλί χαμένο
μου τρώει τα σπλάχνα
δεν βγάζω άχνα.

Φάκα adidas μου πιασε την φτέρνα
μπερδεύω το τζουκ μποξ με τη λατέρνα.
πάνω απ του τάφου μου το κυπαρίσσι
μαύρη χελώνα με έχει κατουρήσει




Έλληνας νεοέλληνας

Μαράθηκε η λουλουδιασμένη ιτιά
και ψηλωσε η κοντούλα λεμονιά.
στα Σάλωνα δε σφάζουνε αρνιά
δεν πάει το παπάκι στην Πόταμιά.

Κι η Παπαλάμπραινα γυμνή
χαϊδέυει δώρο συσκευή
σ΄ ένα τηλεπαιχνίδι πουλημένο

Πουλάκι ξένο
πουλί χαμένο
μου τρώει τα σπλάχνα
δε βγάζω άχνα.

ΖΗΤΩ Ο ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΣ!!! ΖΗΤΩ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΖΗΤΩ! ΔΙΟΓΕΝΟΥΣ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ: ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑΣ [ΠΛΕΙΣΤΩΝ ΚΑΚΩΝ] ΝΕΟΕΛΛΗΝΩΝ ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΕΠΡΟΔΩΣΑΝ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ: Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΕΣΙΧΑΘΗ ΤΟΥΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ
http://ellhnkaichaos.blogspot.gr/2012/11/blog-post_8701.html

ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΗ ΤΕΡΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗ: ΠΟΛΥΣΧΙΖΟΦΡΕΝΕΙΑ ΚΑΡΚΙΝΙΚΩΝ ΕΚΦΥΛΙΣΜΕΝΩΝ ΝΕΟΕΛΛΗΝΩΝ "ΔΟΥΛΩΝ ΤΟΥ (ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΟΥ) ΚΥΡΙΟΥ"
http://ellhnkaichaos.blogspot.gr/2012/11/blog-post_28.html

ΤΟ ΖΗΤΩ 10.000.000 ΨΕΥΔΕΛΛΗΝΩΝ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΨΕΥΔΟΘΕΟ ΓΕΝΟΚΤΟΝΟ ΤΟΥΣ ΚΙΝΕΖΟ - ΔΡΑΚΟ ΤΖΕΗΝΤ ΤΗΣ ΣΕΛΗΝΗΣ
http://ellhnkaichaos.blogspot.gr/2011/03/10000000.html


26-09-2009

visit counter for blogspot

Δημοφιλείς αναρτήσεις