ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : ΕΛΛΗΝ και ΧΑΟΣ 2 (ΤΟ ΟΠΟΙΟ Η ΓΚΟΥΓΚΛ ΕΧΕΙ ΦΙΜΩΣΕΙ!!!!!!)


ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΑΛΗΘΟΥΣ ΛΟΓΟΥ ΤΟΥ ΝΟΗΜΟΝΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΑΣΤΕΡΙΣΜΟΥ ΑΝΔΡΟΜΕΔΑΣ ΩΣ ΚΥΤΤΑΡΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΟΧΙΑ ΠΛΑΝΗΤΟΥ ΚΡΟΝΟΥ ΔΙΑΠΛΑΝΗΤΙΚΟ ΣΗΜΑ ΠΛΑΝΗΤΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΠΡΟΣ ΠΛΑΝΗΤΗ ΓΗ._

ΛΟΓΟ  ΦΙΜΩΣΕΩΣ  ΑΠΟ  ΤΗΝ  ΓΚΟΥΓΚΛ  ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ  ΕΔΩ: https://ellhnkaichaos2.wordpress.com/


Sunday, 3 April 2011

TEXT SIGNAL: G.H.REES TELEGRAPHIC ULTIMATUM “COSMIC – ETNA” OF PLANET SECURITY AND OF NATIONAL SECURITY OF THE “UNITED NATIONS” COUNTRIES

G.H.REES TELEGRAPHIC ULTIMATUM “COSMIC – ETNA” OF PLANET SECURITY AND OF NATIONAL SECURITY OF THE “UNITED NATIONS” COUNTRIES

STOP


FROM THE STAFF OF THE PARAMILITARY CORP “G.H.REES” – GROUP OF HELLENIC REESTABLISHMENT – ATHENS GREECE

STOP


THROUGH THE WEB-BLOG http://ellhnkaichaos.blogspot.com/ AND THROUGH THE WEB-BLOG http://perseysteam.blogspot.com/

STOP


TO THE HEADQUARTERS OF THE SUPREME PLANETARY MASONIC HYPERLODGE “HONG” OF CHINA, OF THE WESTERN HYPERLODGES “A.O.A.” “ORDO ADEPTIS ATLANTIS” AND “O.T.O.” “ORDO TEMPLIS OCCIDENTIS” OF LONDON, OF THE ETHNIC HYPERLODGES “M.T.M.” AND OF THE HYPERLODGES “ZEN” OF ASIA, THROUGH THE EMBASSIES OF THE ABOVE MENTIONED COUNTRIES IN GREECE AND GERMANY AND THROUGH THE GOVERNMENTS OF THE ABOVE MENTIONED COUNTRIES.

CARBON COPY TO ALL THE “MASS MEDIA” AND WEBPAGES AND TO ALL THE MILITARY HEADQUARTERS OF THE “UNITED NATIONS” COUNTRY MEMBERS THROUGH THE SAME ABOVE MENTIONED WEB-BLOGS

STOP


SUBJECT: FROM APRIL 2011 POSSIBLE ACTIVATION OF THE ARMAMENT OF EMISSION OF CONCENTRATED RADIATION “NETRINO – NASER” OF THE PARAMILITARY CORP “G.H.REES” AGAINST GOVERNMENTAL – MILITARY – AND INDUSTRIAL BUILDINGS – INSTALLATIONS – AND AGAINST MASONIC LODGES OF THE COUNTRIES MEMBERS OF THE “UNITED NATIONS”, IN THE CASE OF NON TERMINAL STOP OF THE EXECUTION OF THE CHINESE HYPERLODGE “HONG” SCHEME FOR THE CONDUCT OF THE “THIRD WORLD WAR” OR “ARMAGEDDON” FROM THE MASONIC LODGES AND FROM THE GOVERNMENTS OF THE REST COUNTRIES UNTIL APRIL 8 OF 2011

STOP


TEXT OF THE ULTIMATUM:

NOTE: WE FIRST COMMUNICATE TO YOU THE FULL G.H.REES SIGNAL AS A SOUND SIGNAL AS WAS TRANSMITTED TO THE EDITOR OF THE WEB-BLOG ‘HELLEN AND CHAOS”. IN THE SIGNAL SPEAKS IN THE GREEK LANGUAGE THE REPRESENTATIVE OF G.H.REES IN VOLOS MR. YANNIS KARAGEORGIOU. TOP – URGENTLY TRANSLATE TO YOUR CORESPONDING LANGUAGE.
SOUND SIGNAL DOWNLOAD LINK:
http://www.easy-share.com/1914456651/GHREES_cosmic_etna_30.03.2011.WAV




ΤΗΛΕΓΡΑΦΙΚΟ ΤΕΛΕΣΙΓΡΑΦΟ «COSMIC – ETNA» ΠΛΑΝΗΤΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΩΝ ΚΡΑΤΩΝ ΤΟΥ «ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΗΝΩΜΕΝΩΝ ΕΘΝΩΝ»

STOP


ΑΠΟ ΕΠΙΤΕΛΕΙΟ ΠΑΡΑΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ «Ο.Ε.Α.» ΟΜΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΣ – ΑΘΗΝΑΙ ΕΛΛΑΣ

STOP


ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ http://ellhnkaichaos.blogspot.com/ ΚΑΙ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ http://perseysteam.blogspot.com/

STOP


ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΠΙΤΕΛΕΙΑ ΤΗΣ ΥΠΑΤΗΣ ΠΛΑΝΗΤΙΚΗΣ ΜΑΣΟΝΙΚΗΣ ΥΠΕΡΣΤΟΑΣ «HONG» ΚΙΝΑΣ, ΤΩΝ ΥΠΕΡΣΤΟΩΝ ΔΥΣΕΩΣ «Α.Ο.Α.» «ORDO ADEPTIS ATLANTIS» ΚΑΙ «Ο.Τ.Ο.» «ORDO TEMPLIS OCCIDENTIS» ΛΟΝΔΙΝΟΥ, ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ΥΠΕΡΣΤΟΩΝ «M.T.M» ΚΑΙ ΤΩΝ ΥΠΕΡΣΤΟΩΝ «ZEN» ΤΗΣ ΑΣΙΑΣ, ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΠΡΕΣΒΕΙΩΝ ΤΩΝ ΩΣ ΑΝΩ ΧΩΡΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΩΣ ΑΝΩ ΧΩΡΩΝ.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΠΡΟΣ ΑΠΑΝΤΑ ΤΑ «ΜΜΕ» ΚΑΙ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΑΠΑΝΤΑ ΤΑ ΕΠΙΤΕΛΕΙΑ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΤΩΝ ΚΡΑΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ «Ο.Η.Ε.» ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΙΔΙΩΝ ΩΣ ΑΝΩ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ

STOP


ΘΕΜΑ: ΑΠΟ ΑΠΡΙΛΙΟ 2011 ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΗ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΟΠΛΙΣΜΟΥ ΕΚΠΟΜΠΗΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗΣ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑΣ «NETRINO – NASER» ΤΟΥ ΠΑΡΑΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ «Ο.Ε.Α.» ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΩΝ – ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ – ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ – ΚΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΑΣΟΝΙΚΩΝ ΣΤΟΩΝ ΤΩΝ ΧΩΡΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ «Ο.Η.Ε.» «ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΗΝΩΜΕΝΩΝ ΕΘΝΩΝ», ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΗ ΟΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΑΥΣΕΩΣ ΕΚΤΕΛΕΣΕΩΣ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΤΗΣ ΚΙΝΕΖΙΚΗΣ ΥΠΕΡΣΤΟΑΣ «HONG» ΔΙΑ ΤΟΝ «ΤΡΙΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΟΛΕΜΟ» Ή «ΑΡΜΑΓΕΔΔΩΝΑ» ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΑΣΟΝΙΚΕΣ ΣΤΟΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΛΟΙΠΩΝ ΚΡΑΤΩΝ ΕΩΣ ΤΙΣ 8 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΤΟΥ 2011

STOP


ΑΡΧΙΚΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΤΟΥ ΣΗΜΑΤΟΣ ΩΣ ΗΧΗΤΙΚΟΥ:


ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΕΛΕΣΙΓΡΑΦΟΥ:

ΜΕΛΗ ΤΩΝ ΜΑΣΟΝΙΚΩΝ ΣΤΟΩΝ, ΤΩΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΕΠΙΤΕΛΕΙΩΝ ΤΩΝ ΚΡΑΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ «Ο.Η.Ε.» «ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΗΝΩΜΕΝΩΝ ΕΘΝΩΝ», ΣΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΗ Η ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΟΠΛΙΣΜΟΥ ΕΚΠΟΜΠΗΣ ΟΛΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΗΣ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑΣ ELECTROMAGNETIC PULSE «NETRINO – NASER» KAI ELECTROMAGNETIC PULSE «NETRINO – NASAR» ΤΟΥ ΠΑΡΑΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ «Ο.Ε.Α.», ΜΕ ΣΤΟΧΟΠΟΙΗΣΗ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΩΝ ΣΤΙΓΜΑΤΩΝ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΔΟΡΥΦΟΡΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ «G.P.S.» ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΩΝ, ΑΣΤΙΚΩΝ, ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ, ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΩΝ, ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΩΝ ΠΥΡΗΝΙΚΩΝ ΣΤΟΧΩΝ, ΚΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΑΣΟΝΙΚΩΝ ΣΤΟΩΝ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΕΔΑΦΩΝ ΤΗΣ ΚΙΝΑΣ 888, ΤΗΣ ΝΟΤΙΟΥ ΚΟΡΕΑΣ 777Α , ΚΑΙ ΤΗΣ ΒΟΡΕΙΟΥ ΚΟΡΕΑΣ 777Β, ΚΑΙ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΕΔΑΦΩΝ ΑΛΛΩΝ ΣΥΜΠΑΙΓΝΙΑΚΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΚΙΝΑ ΚΡΑΤΩΝ ΤΩΝ ΚΑΤΩΘΙ ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΩΝ ΑΞΟΝΩΝ:

STOP


1: ΗΠ.Ε.Ι. 666: ΗΠΑ – ΕΥΡΩΠΗΣ – ΙΑΠΩΝΙΑΣ
2: Θ.Ι.Μ. 666: ΘΙΒΕΤ – ΙΝΔΙΑΣ – ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΜΟΓΓΟΛΙΑΣ

STOP


3: Β.Α.Σ.Τ.Ρ. 666 ΠΡΟΣ 888, ΔΙΑ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΔΗΛΑΔΗ ΠΡΟΣ 888: ΒΟΥΛΓΑΡΙΑΣ – ΑΛΒΑΝΙΑΣ – ΣΚΟΠΙΩΝ – ΤΟΥΡΚΙΑΣ – ΡΟΥΜΑΝΙΑΣ

STOP


4: Ρ.Ι.Κ. 888: ΡΩΣΙΑΣ – ΙΣΛΑΜΙΚΩΝ ΚΡΑΤΩΝ – ΚΙΝΑΣ
5: Τ.Ι.Κ. Α’ Ή «ΤΟΥ.Σ.Ι.ΠΑ.Κ.» ΚΑΙ Τ.Ι.Κ. Β’ Ή «Α.Τ.ΟΥ.ΤΑ.Κ.» 888: ΤΟΥΡΚΙΑΣ – ΙΣΛΑΜΙΚΩΝ ΚΡΑΤΩΝ – ΚΙΝΑΣ

STOP


1ΟΝ: ΕΑΝ ΕΩΣ ΤΙΣ 8 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2011 ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΚΙΝΕΖΙΚΗΣ «HONG» ΟΙ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΕΣ ΜΑΣΟΝΙΚΕΣ ΣΤΟΕΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΡΑΤΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΜΠΑΙΓΝΙΑΚΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΞΟΥΣΙΕΣ ΤΩΝ ΩΣ ΑΝΩ ΚΡΑΤΩΝ ΔΕΝ ΔΙΑΚΟΨΟΥΝ ΟΡΙΣΤΙΚΩΣ ΚΑΙ ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΩΣ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΤΟΥ ΚΙΝΕΖΟΕΒΡΑΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΤΗΣ «HONG» ΔΙΑ ΤΗ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΤΡΙΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ Ή «ΑΡΜΑΓΕΔΔΩΝΟΣ» ΚΑΙ ΔΙΑ ΤΗ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ 5 ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΕΩΣ ΤΟΝ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 2012 ΜΕ ΠΡΩΤΟ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΔΙΑΚΟΠΗΣ ΕΚΤΕΛΕΣΕΩΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΟΛΙΚΗ ΠΑΥΣΗ ΤΩΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΕΠΙΘΕΣΕΩΝ ΤΩΝ ΣΤΡΑΤΩΝ ΤΟΥ «ΝΑΤΟ» (NORTH ATLANTIC TREATY ORGANIZATION) ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΛΙΒΥΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΘΕΣΗ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΕΥΣΕΩΣ ΤΗΣ ΕΝΙΑΙΑΣ ΚΑΙ ΜΗ ΔΙΧΟΤΟΜΗΜΕΝΗΣ ΛΙΒΥΗΣ ΣΤΟΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΤΩΝ ΑΦΡΙΚΑΝΙΚΩΝ ΚΡΑΤΩΝ, ΟΠΩΣ ΗΔΗ ΤΟ ΕΠΡΟΤΕΙΝΕ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΦΡΙΚΑΝΙΚΩΝ ΚΡΑΤΩΝ.

STOP


2ΟΝ: ΕΑΝ ΕΩΣ ΤΙΣ 16 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2011 ΟΙ ΩΣ ΑΝΩ ΣΥΜΠΑΙΓΝΙΑΚΕΣ ΜΑΣΟΝΙΚΕΣ ΣΤΟΕΣ ΚΑΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΔΕΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΩΣ ΤΩΝ «ΗΝΩΜΕΝΩΝ ΕΘΝΩΝ» ΣΕ ΕΞΟΥΣΙΑ ΥΠΕΡ-ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΟΥ ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΠΛΑΝΗΤΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ – ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗ – ΚΑΙ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ.

STOP


3ΟΝ: ΕΑΝ ΕΩΣ ΤΙΣ 24 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2011 ΟΙ ΩΣ ΑΝΩ ΣΥΜΠΑΙΓΝΙΑΚΕΣ ΜΑΣΟΝΙΚΕΣ ΣΤΟΕΣ ΚΑΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΔΕΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ «ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΗΝΩΜΕΝΩΝ ΕΘΝΩΝ» (Ο.Η.Ε.) ΣΕ ΠΛΑΝΗΤΙΚΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ ΕΘΝΙΚΩΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ ΟΧΙ ΔΙΑ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΑΛΛΑ ΔΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΕΡ-ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟ ΠΡΟΕΔΡΟ.

STOP


4ΟΝ: ΕΑΝ ΕΩΣ ΤΙΣ 2 ΜΑΪΟΥ ΤΟΥ 2011 ΟΙ ΩΣ ΑΝΩ ΣΥΜΠΑΙΓΝΙΑΚΕΣ ΜΑΣΟΝΙΚΕΣ ΣΤΟΕΣ ΚΑΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑΔΩΣΕΙ ΑΝΕΥ ΟΡΩΝ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΡ-ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΟΥ ΣΕ ΠΟΛΙΤΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ ΜΗ ΜΕΛΟΥΣ ΤΗΣ Ο.Ε.Α. (NOT MEMBER OF G.H.REES) ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝ ΠΟΛΙΤΗ ΘΑ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙ Η Ο.Ε.Α. ΩΣ ΑΝΩΤΑΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΠΛΑΝΗΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΩΝ ΚΡΑΤΩΝ ΤΟΥ «Ο.Η.Ε.» ΚΑΙ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΔΡΥΣΕΩΣ ΠΛΑΝΗΤΙΚΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ «999» ΜΕ ΤΟ 1/3 ΤΩΝ ΥΠΟΥΡΓΩΝ ΑΠΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΑ ΚΡΑΤΗ, ΜΕ ΤΟ 1/3 ΤΩΝ ΥΠΟΥΡΓΩΝ ΑΠΟ ΙΣΛΑΜΙΚΑ ΚΡΑΤΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΛΟΙΠΟ ΤΡΙΤΟ ΤΩΝ ΥΠΟΥΡΓΩΝ ΑΠΟ ΒΟΥΔΙΣΤΙΚΑ ΚΡΑΤΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΓΗΙΝΕΣ ΦΥΛΕΣ ΕΞΑΙΡΟΥΜΕΝΩΝ ΤΩΝ ΚΙΝΕΖΩΝ, ΤΩΝ ΚΟΡΕΑΤΩΝ, ΤΩΝ ΘΙΒΕΤΙΑΝΩΝ, ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ, ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΑΞΟΝΩΝ ΩΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΩΝ ΣΧΕΔΙΑΣΤΩΝ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ, ΤΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΥ, ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΡΙΤΟΥ ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ.

STOP


5ΟΝ: ΕΑΝ ΕΩΣ ΤΙΣ 10 ΜΑΪΟΥ ΤΟΥ 2011 ΟΙ ΩΣ ΑΝΩ ΣΥΜΠΑΙΓΝΙΑΚΕΣ ΜΑΣΟΝΙΚΕΣ ΣΤΟΕΣ ΚΑΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΔΕΝ ΔΙΑΤΑΞΟΥΝ ΤΗΝ ΜΕΤΑΤΟΠΙΣΗ ΤΗΣ ΕΔΡΑΣ ΤΟΥ «ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΗΝΩΜΕΝΩΝ ΕΘΝΩΝ» ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ ΤΩΝ «ΗΠΑ» ΕΙΣ ΤΙΣ ΔΥΤΙΚΕΣ ΥΠΩΡΕΙΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΥΠΟΓΕΙΕΣ ΣΗΡΑΓΓΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΟΡΟΥΣ «ΟΛΥΜΠΟΣ» ΣΥΜΦΩΝΩΣ ΜΕ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΤΗΣ Ο.Ε.Α..

STOP


ΤΑ ΟΠΛΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ «NETRINO – NASER» KAI «NETRINO – NASAR» ΗΤΟΙ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗΣ ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΕΩΣ Ή «ABSORPTION» ΔΕΞΙΟΣΤΡΟΦΟΥ ΜΑΥΡΗΣ ΨΥΧΡΗΣ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑΣ «ANTI-NETRINO» ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΤΟΥ ΠΑΡΑΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ «Ο.Ε.Α.» ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΝΕΜΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ Ο.Ε.Α. ΣΕ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΚΡΑΤΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΟΝ ΚΙΝΔΥΝΟ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΕΩΣ ΤΗΣ ΚΙΝΕΖΟΕΒΡΑΙΚΗΣ ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑΣ 666, ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΠΡΟΚΛΗΘΕΙ Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΟΝΙΜΗ ΚΙΝΕΖΙΚΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ 888 ΤΗΣ ΠΛΑΝΗΤΙΚΗΣ ΚΙΝΕΖΙΚΗΣ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑΣ ΤΗΣ ΚΙΝΕΖΙΚΗΣ «ΒΑΣΙΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ» ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ 5 ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΣΤΟΝ ΤΡΙΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΟΛΕΜΟ Ή ΚΙΝΕΖΙΚΟ «ΑΡΜΑΓΕΔΔΩΝΑ» ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ 2012.

STOP


Η ΛΕΥΚΗ ΘΕΡΜΗ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑ «NETRINO» ΚΑΙ Η ΜΑΥΡΗ ΨΥΧΡΗ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑ «ANTI-NETRINO» ΔΕΝ ΑΠΟΡΡΟΦΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΑΚΟΠΤΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΥΛΙΚΑ ΕΜΠΟΔΙΑ ΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ ΔΙΑΤΟΜΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΒΛΗΘΟΥΝ ΑΠΟ ΣΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΓΗΙΝΗΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΛΗΞΟΥΝ ΣΤΟΧΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΓΗΙΝΟΥΣ ΑΝΤΙΠΟΔΕΣ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΣΗΜΕΙΩΝ Ή ΣΕ ΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΗΣ ΓΗΙΝΗΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΣ ΔΙΑΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΗΙΝΗ ΜΑΖΑ ΚΑΙ ΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΚΗ ΘΩΡΑΚΙΣΗ ΜΟΛΥΒΔΟΥ Ή ΑΛΛΗ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΡΟΠΟΣ ΑΜΥΝΑΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΩΝ «NETRINO» KAI «ANTI-NETRINO» «NASER» ΚΑΙ «NASAR».

STOP


Η ΜΗ ΣΥΝΕΧΗΣ, ΗΤΟΙ Η ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑ «NETRINO» ΣΕ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ «ELECTROMAGNETIC PULSE» ΗΤΟΙ ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΚΟΥ ΠΑΛΜΟΥ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΤΡΙΠΛΗ ΟΛΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΣΥΓΚΛΙΝΟΥΣΑ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΡΙΩΝ «NETRINO – NASER» Ή ΤΡΙΩΝ «NETRINO – NASAR» ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΩΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΗ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΝΕΧΗ ΜΟΝΗ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑ «NETRINO – NASER» Ή «NASAR».

STOP


ΣΕ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ, ΟΙ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΜΕΝΕΣ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΕΣ «NETRINO – NASER» KAI «NASAR» ΑΝΑΛΟΓΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΤΑΣΗ ΤΟΥΣ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΑΠΟ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ «DNA» ΚΑΙ ΚΑΘΟΛΙΚΟΥΣ ΚΑΡΚΙΝΟΥΣ ΕΩΣ ΑΚΑΡΙΑΙΟΥΣ ΘΑΝΑΤΟΥΣ ΑΠΟ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΑ ΚΑΙ ΚΑΡΔΙΑΚΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΛΟΓΩ ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΧΗΜΕΙΑΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ.

STOP


ΣΕ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ, ΟΙ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΜΕΝΕΣ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΕΣ «NETRINO – NASER» KAI «NASAR» ΒΡΑΧΥΚΥΚΛΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΥΟΥΝ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΛΟΓΩ ΔΙΑΛΥΣΕΩΣ ΤΗΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΔΟΜΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ «SPIN» ΗΤΟΙ ΤΗΣ ΣΤΡΟΦΟΡΜΗΣ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΩΝ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΑΓΩΓΩΝ, ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΟΛΗ Η ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΝΑ ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΘΕΡΜΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ Η ΟΠΟΙΑ ΛΕΙΩΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΤΙΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΑ.

STOP


ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΑΝΗΤΙΚΗ ΚΥΡΙΑ ΤΡΟΧΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΟΡΥΦΟΡΙΚΕΣ ΤΡΟΧΙΕΣ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΟΥ ΚΡΟΝΟΥ ΟΙ ΔΕΚΤΕΣ ΜΑΣ «NETRINO – NASER» ΔΙΕΥΡΥΝΟΜΕΝΗΣ ΔΕΣΜΗΣ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΣΗΜΑΤΑ ΜΕ ΛΕΞΕΙΣ ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΡΙΖΩΝ ΚΑΙ ΜΕ ΑΓΝΩΣΤΗ ΠΟΛΥΠΛΟΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟ ΑΠΟ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΜΕ ΚΑΤΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΕΞΑΓΕΤΕ ΟΤΙ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΙ ΑΝΔΡΟΜΕΔΙΟΙ ΓΑΛΑΞΙΑΚΟΙ ΑΣΤΡΟΣΤΟΛΟΙ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝ ΜΕΡΕΙ ΟΡΑΤΟΙ ΑΠΟ ΤΑ ΓΗΙΝΑ ΤΗΛΕΣΚΟΠΙΑ «ΜΑΟΥΝΑ – ΚΕΑ» ΧΑΒΑΗΣ, «HUBBLE» ΤΗΣ «NASA» ΚΑΙ ΑΛΛΑ, ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΠΕΡΙΠΟΥ ΟΜΟΙΑ ΕΠΙΘΕΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ «NETRINO – NASER» KAI ΟΜΟΕΙΔΩΝ ΟΠΛΩΝ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΝΟΟΥΜΕ, ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΣΕΛΗΝΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΟΙΠΟΥ ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΟΥ ΑΣΤΡΟΣΤΟΛΟΥ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΣΕΛΗΝΙΑΚΟΥ ΔΡΑΚΟΝΤΟΣ ΤΩΝ ΚΙΝΕΖΩΝ, ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ, ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ, ΤΩΝ ΙΣΛΑΜΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΒΟΥΔΙΣΤΩΝ, ΗΤΟΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΣΙΝ – ΣΙΩΝ – ΣΙΝΑ – ΤΖΕΝΤ – ΤΖΕΗΝΤ – ΤΖΕΝΤΑΪ – ΣΕΝΤΑΪ – ΤΖΙΟΥΝΤ – ΙΟΥΔΑ – ΨΕΥΔΟΙΕΧΩΒΑ – ΨΕΥΔΟΟΝΤΟΣ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΩΣ ΣΥΝΕΠΗΣ ΓΑΛΑΞΙΑΚΟΣ ΓΕΝΟΚΤΟΝΟΣ ΠΛΗΘΥΣΜΩΝ ΗΛΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΑΚΟΥΡΓΟΣ – ΑΡΧΙΣΑΤΑΝΑΣ – ΑΡΧΙΔΙΑΒΟΛΟΣ ΠΡΟΕΡΧΟΜΕΝΟΣ ΕΞ ΑΣΤΕΡΙΣΜΟΥ ΔΡΑΚΟΝΤΟΣ, ΕΙΝΑΙ Ο ΑΡΧΙΚΟΣ ΕΜΠΝΕΥΣΤΗΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ, ΤΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΡΙΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ Ή «ΑΡΜΑΓΕΔΔΩΝΟΣ» ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΤΗΣ ΛΕΥΚΗΣ, ΤΗΣ ΜΑΥΡΗΣ, ΤΗΣ ΛΕΥΚΟΚΙΤΡΙΝΗΣ ΜΟΓΓΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΑΥΡΟΚΙΤΡΙΝΗΣ ΜΟΓΓΟΛΙΚΗΣ ΦΥΛΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΗ ΚΑΘΑΡΩΣ ΚΙΤΡΙΝΗ ΦΥΛΗ ΤΩΝ ΚΙΝΕΖΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΟΡΕΑΤΩΝ.

STOP


ΣΤΑ ΣΗΜΑΤΑ «NETRINO – NASER» ΔΙΕΥΡΥΝΟΜΕΝΗΣ ΔΕΣΜΗΣ ΤΩΝ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΤΩΝ ΤΡΟΧΙΩΝ ΤΟΥ ΚΡΟΝΟΥ, ΤΑ ΝΕΤΡΙΝΑ ΟΝΟΜΑΖΟΝΤΑΙ «ΥΠΟΣΤΟΙΧΕΙΑ Β’ ΚΑΙ Γ’ ΤΑΞΕΩΣ» ΚΑΙ ΤΑ ΜΙΚΡΟΤΕΡΑ ΥΠΟΑΤΟΜΙΚΑ ΣΩΜΑΤΙΔΙΑ ΟΝΟΜΑΖΟΝΤΑΙ «ΥΠΟΣΤΟΙΧΕΙΑ Δ’, Ε’ ΤΑΞΕΩΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΑ», ΕΩΣ ΤΑ «ΥΠΟΣΤΟΙΧΕΙΑ Η’ ΤΑΞΕΩΣ» ΗΤΟΙ 8ΗΣ ΤΑΞΕΩΣ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΝΕΤΡΙΝΑ ΤΩΝ ΣΚΑΦΩΝ 6ΗΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΣ ΤΩΝ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΩΝ ΑΝΔΡΟΜΕΔΙΩΝ ΑΦΙΧΘΕΝΤΩΝ ΣΤΙΣ ΤΡΟΧΙΕΣ ΤΟΥ ΚΡΟΝΟΥ.

STOP


ΣΤΟ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ, ΘΑ ΔΕΧΤΕΙΤΕ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΤΙΚΕΣ ΒΟΛΕΣ ΜΑΣ «NETRINO – NASER» KAI «NASAR» ΜΙΚΡΗΣ ΕΝΤΑΣΕΩΣ, ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΠΑΡΟΔΙΚΕΣ ΚΑΡΔΙΑΚΕΣ ΑΡΡΥΘΜΙΕΣ ΚΑΙ ΑΝΩΜΑΛΙΕΣ ΚΑΡΔΙΑΚΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΡΟΔΙΚΕΣ ΖΑΛΑΔΕΣ ΚΑΙ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΕΣ ΑΦΑΣΙΕΣ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΩΝ – ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ – ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΩΝ – ΚΑΙ ΑΣΤΙΚΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ – ΚΑΤΑΦΥΓΙΩΝ – ΚΑΙ ΜΑΣΟΝΙΚΩΝ ΣΤΟΩΝ ΣΑΣ.

STOP


ΣΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΩΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ, ΤΩΝ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΩΝ ΠΥΡΗΝΙΚΩΝ ΣΑΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ, ΘΑ ΔΕΧΤΕΙΤΕ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΤΙΚΕΣ ΒΟΛΕΣ ΜΑΣ «NETRINO – NASER» KAI «NASAR» ΜΙΚΡΗΣ ΕΝΤΑΣΕΩΣ, ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΙΣ ΑΝΑΙΤΙΕΣ ΠΑΡΟΔΙΚΕΣ ΠΤΩΣΕΙΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΤΑΣΕΩΣ ΜΕ ΜΙΚΡΕΣ ΖΗΜΙΕΣ ΔΙΑ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΣΑΣ ΔΙΚΤΥΑ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΣΑΣ ΟΡΓΑΝΑ.

STOP


ΗΔΗ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΕΧΕΤΕ ΥΠΟΣΤΕΙ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΕΣ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΕΣ ΒΟΛΕΣ ΜΑΣ «NETRINO – NASER» KAI «NASAR» ΜΕ ΤΑ ΑΝΑΦΕΡΘΕΝΤΑ ΗΔΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΧΑΜΗΛΗΣ ΚΑΙ ΥΨΗΛΗΣ ΕΝΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΟΜΠΗΣ ΣΕ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ Ή ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΟΚΙΜΩΝ ΣΤΟΧΟΠΟΙΗΣΕΩΣ ΤΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΜΑΣ «NETRINO – NASER» KAI «NASAR» ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟ ΔΟΡΥΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ «G.P.S.» ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΑΜΕ ΓΙΑ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΕΣ ΒΟΛΕΣ ΔΙΟΤΙ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΑΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΙΣΘΑΝΕΣΤΕ ΑΠΕΙΛΟΥΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΑ ΟΠΛΙΚΑ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ «NETRINO – NASER» KAI «NASAR».

STOP


ΟΜΟΛΟΓΟΥΜΕ ΟΤΙ ΑΠΟΤΥΧΑΜΕ ΤΕΛΕΙΩΣ ΝΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΑΣ ΔΙΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΘΕΙ ΣΕ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ – ΧΟΙΡΟΥΣ ΤΗΣ ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΗΣ ΣΕΛΗΝΙΑΚΗΣ ΜΑΥΡΗΣ ΜΑΓΙΣΣΑΣ ΚΙΡΚΗΣ (ΙΔΕ ΟΜΗΡΟΥ ΟΔΥΣΣΕΙΑ) ΔΗΛΑΔΗ ΕΧΕΤΕ ΓΙΝΕΙ ΤΑ ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΑ ΜΗ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΑ ΖΟΜΠΙ ΤΟΥ ΣΕΛΗΝΙΑΚΟΥ ΑΡΧΙΚΑΚΟΥΡΓΟΥ ΘΕΟΥ ΣΑΣ ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΟΥ ΔΡΑΚΟΝΤΟΣ ΣΙΝ – ΣΙΩΝ – ΣΙΝΑ – ΤΖΕΗΝΤ – ΣΕΝΤΑΪ – ΤΖΕΝΤΑΪ – ΨΕΥΔΟΙΕΧΩΒΑ – ΨΕΥΔΟΟΝΤΟΣ.

STOP


ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΣΥΜΦΩΝΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΟΦΙΑ:

«ΟΠΟΥ ΔΕΝ ΠΙΠΤΕΙ ΛΟΓΟΣ ΠΙΠΤΕΙ ΡΑΒΔΟΣ»

ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ:

«ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΤΕ ΛΟΓΩ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΣ ΘΑ ΕΝΕΡΓΗΣΕΤΕ ΑΠΕΙΛΟΥΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΘΑΝΑΤΙΚΕΣ ΠΟΙΝΕΣ ΤΩΝ «NETRINO – NASER» KAI «NASAR» ΤΩΝ ΟΠΛΙΚΩΝ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ.

STOP


ΔΙΑ ΤΟ ΕΠΙΤΕΛΕΙΟ ΤΟΥ ΠΑΡΑΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ «Ο.Ε.Α.»
Ο ΑΝΑΛΥΤΗΣ ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΣΤΡΟΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΤΗΣ Ο.Ε.Α.
ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΧΡ. ΧΡ. ΓΙΑΝΝΗΣ
ΕΛΠΙΔΟΣ 12, ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ, ΒΟΛΟΣ, ΕΛΛΑΣ
ΜΕ Α.Δ.Τ. Δ.424419 ΕΚΔΟΘΕΙΣΑΣ ΑΠΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΒΟΛΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ.

STOP


ΤΕΛΟΣ ΤΗΛΕΓΡΑΦΙΚΟΥ ΣΗΜΑΤΟΣ. OVER.

STOP.


ΣΧΕΤΙΚΑ:

ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ:

NETRINO - N.A.S.E.R. = NEUTRINO AMPLIFICATION by STIMULATED EMISSION of RADIATION
NETRINO - N.A.S.A.R. = (ANTI-)NEUTRINO AMPLIFICATION by STIMULATED ABSORPTION of RADIATION

= Ενίσχυση Νετρίνων μέσω Διηγερμένης Ακτινοβολίας Εκπομπής
= Ενίσχυση Αντι-Νετρίνων μέσω Διηγερμένης Ακτινοβολίας Απορροφήσεως

ΟΠΛΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ - ΔΕΣΜΗΣ ("ΑΚΤΙΝΕΣ ΘΑΝΑΤΟΥ"):
http://en.wikipedia.org/wiki/Directed-energy_weapon

14 comments:

Αδράστεια said...

Όπως ανέφερα και στην αρχική δημοσίευση του θέματος, μπράβο στην ΟΕΑ!
Βλέπω τα μικρά κίτρινα ανθρωπάκια να "Βρυλ"-λιάζουν απ' το κακό τους.

centalconstilation said...

"Ο πυρήνας της Εβραϊκής ψυχής σχηματίζεται από προσωασιατικά (αρμενοειδή) χαρακτηριστικά. Πιό έντονη από τη σωματική είναι η ψυχική ιδιομορφία των Εβραίων. Θα μπορούσαμε ακριβώς να χαρακτηρίσουμε τους Εβραίους σαν μία...ψυχική φυλή"
Γερμανός βιολόγος Λέντς-1923

"ΤΟ ΕΒΡΑΪΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ ΑΦΟΥ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΦΥΛΗ ΚΑΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΓΚΕΙΤΑΙ ΣΤΟ Α Ι Μ Α! ΤΟ ΕΒΡΑΪΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ, ΟΣΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΤΕΡΟ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΩΤΕΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΥΠΑΡΞΕΩΣ...ΔΙΟΤΙ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ. ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ.....Δ Ι Α Φ Ο Ρ Ε Τ Ι Κ Ο Ι!!"
Schlamn W. Wer ist Jude? -1964 (Εβραίος ανθρωπολόγος)

"Πώς μπορούμε εμείς να επιτρέψουμε συμμετοχή των Εβραίων στον πολιτισμό μας, την πηγή και την προέλευση του οποίου αυτοί αρνούνται;"
Γκαίτε (ο Γνωστός Γερμανός Φιλόσοφος)

ΛΑΖΑΡ Β. : " Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΟΡΗ ΤΗΣ ΣΥΝΑΓΩΓΗΣ! ΜΕΓΑΛΩΣΕ ΣΤΗΝ ΣΚΙΑ ΤΟΥ ΝΑΟΥ ΚΑΙ, ΜΟΛΙΣ ΠΕΡΠΑΤΗΣΕ, ΑΝΤΙΤΑΧΤΗΚΕ ΣΤΗΝ ΜΗΤΕΡΑ ΤΗΣ!"
"L' Antisemitisme, son Histoire, ses causes", 1894



"Οι Εβραίοι είναι ένας λαός, μία φυλετικά και εθνικά αδιαχώριστη ενότης, χαρακτηριζόμενη από θαρραλέα εχθρική διάσταση προς την λοιπή ανρθωπότητα. Σε αυτήν επομένως (την ανθρωπότητα) δεν απομένει άλλο, παρά η αντιμετώπιση του εβραϊσμού ως ενότητος! Αυτό είναι ο αντισημιτισμός! Κατανοώ τον αντισημιτισμό. Εμείς οι Εβραίοι, έστω και χωρίς να το θέλουμε, παραμένουμε σαν ξένα σώματα μέσα στα διάφορα έθνη. Έχουμε αναπτύξει μέσα στα γκέτο μία σειρά αντικοινωνικές ιδιότητες... Χάριν της διασποράς μας, η οποία μας καθιστά μια διεθνή δύναμη, είμαστε άτρωτοι! Διότι απλούστατα, και εάν ακόμη μας επιτεθούν σε ένα κράτος, σε άλλα βρίσκουμε πάντοτε συνηγόρους και υπερασπιστές. Ο Θεός εχάρισε σε εμάς, τον ΕΚΛΕΚΤΟ ΤΟΥ ΛΑΟ, το δώρο της Διασποράς. Κι αυτό που φαίνεται σε όλα τα μάτια ότι είναι η αδυναμία μας, αυτό ακριβώς απέβη η μεγάλη μας δύναμη και μας οδήγησε στο κατώφλι ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ!"

Θεόντορ Χέρτσλ ...1894, Haertle H. Deutsche und Juden-1976


«Εκ των μικρών Εθνών οι Εβραίοι είναι οι πλέον μισητοί και ντροπιασμένοι, είναι οι πιο μεγάλοι αιμοπόται που ενεφανίσθησαν ποτέ στην Επιφάνεια της Γης!! Είναι αμαθείς και βάρβαροι, των οποίων η μόνη ασχολία είναι ο πλουτισμός και το μίσος εναντίον των λαών, οι οποίοι όμως τους ανέχονται, και εις βάρος των οποίων θησαυρίζουν!!»
Βολταίρος (1694-1778)

centalconstilation said...

Αγαπητή ιστοσελίδα ellhnkaichaos,

Καίτοι όλον αυτόν τον καιρό της σιωπής μου από σχολιασμούς και παρατηρήσεις, ουδόλλως παρέκλινα εις την μελέτη γενικώς και εις την μελέτην ειδικώς των θεμάτων σου, κι ενώ ανά τακτά χρονικά διαστήματα απτόμενος της κάθε μου παρευρισκομένης ευκαιρίας, σε παρακαλουθούσα, δεν ήμουν σε θέση να σου στείλω κάποιες σκέψεις και ιστορικές συμπληρώσεις βάσει των τελευταίων σου αναρτήσεων και καταγγελιών.
Ο λόγος κωλύματός μου ήταν η αλλαγή τόπου διαμονής λόγω εργασίας. Μετά από 1,5 χρόνο βρίσκομαι και πάλι στη Ρόδο, μετακομίσας εκ νέου από το πάλαι ποτέ "Λαμπρόν Άστυ" και νυν Χαμετυπείον, της Αθηνάς -Παλλάδος, και μάλλον πλέον δια μονίμου διαμονής. Ο Τζέφρυ και η "ομάδα κρούσης" των ελεϊνών αθηλητοπαίδων και των "πολυπολιτισμικών εβραϊκών και τουρανίων χαρτογιακάδων" που περιβάλλουν τούτο το αγόρι δεν με αφήσαν ήσυχο! Ωσάν μην γνωρίζοντες όμως ποίον προσλαμβάνουν και τί είδους "πλέγμα" κυοφορεί εντός αλλά και κατά δύναμιν εκτός Αυτού, με απέστειλαν εκ νέου για τρίτη φορά, ως "επικουρικόν προσωπικόν" στο νοσοκομείο της Ρόδου ο..... "Ανδρέας ο Παπανδρέου" (σάπια τα κόκκαλά του που μολύνουν κι αυτά την Αττική Γη!). Μην έχοντας όμως άμεση πρόσβαση στο Ίντερνετ και "φυτοζωόντας" για 2 μήνες απλήρωτος εντός της μικρής μου γκαρσονιέρας, δυσκολεύομαι στην σταθερή κι άμεση επικοινωνία μαζί Σου δια σχολίων και παρατηρήσεων....
Η κατάσταση στο νοσοκομείο τραγική.....

ΠΑΡΑΥΤΑ!! Ξεκίνησα βάρδιες, και σήμερα, ωσάν μεταμεσονύκτιος βρυκόλακας, δύναμαι να συντάξω από την...Αιμοδοσία τα κάτωθι....(αν και σε πολλά θα δώσω απλώς τις παραπομπές....)
Γιατί σήμερα σπεύδω συγκεντρωτικά και καλοπροαίρετα ει δυνατόν να καλύψω το κενό της σιωπής μου, να διατυπώσω και ενίοτε, πάντα δια του Ορθού Λόγου και της Ιστορικής τεκμηρίωσης, να συμπληρώσω και να ενισχύσω τα πολλά νέα δεδομένα που μας αφορούν ως Έλληνες. θα αφήσω τα σχετικά με το θέμα "Φουράκης", (τους "Λιακοπουλέους, τους Καλογεράκηδες, αλλά και την .....Αλτάνη και τον Blue Sky....) στην τελευταία ομιλία του οποίου παραβρέθηκα (μαζί με το φίλο μου το ...Μάριο στην αίθουσα της "Αλός" στις 24/9/2010 και ήμουν απ' αυτούς με τους οποίους συνομίλησε....
Προσωπικά πιστεύω ότι ο Φουράκης ενήργησε στη ζωή του αυτοβούλως και αγαθώς, χτίστηκε επάνω στις πλάτες του Ι. Πασσα και μετά πήρε μοναχικό δρόμο, ανεξερεύνητο.... Έκανε πολλούς νέους "συνειρμούς" και έπλεξε-συνέθεσε πολλές άγνωστες πλευρές της μυθολογίας και Ιστορίας, πολλές ήταν σωστές, άλλες λάθος. Δεν έχει καμία σχέση όμως με Μασόνους, ...Καλογεράκηδες και λοιπούς.......

Θα αρχίσω όμως από κάτι παλαιότερο, του οποίου τα τελευταία επεισόδια στο "Σκάι" ολοκληρώθηκαν πριν λίγες ημέρες, λίγο πριν τη Γιορτή της...Συνόδου Κορυφής της Ε.Ε. (για δευτέρα συνεχόμενη φορά, πέρσι αφορούσε πάλι το πρόβλημα της Οικονομικής μας δυνότητας) κατά την...25η Μαρτίου! Θα αρχίσω επισυνάπτοντας ενισχυτικά Ιστορικές αποδείξεις από πρώτο χέρι, περί της μη 'Γεννέσεως ενός Έθνους στα 1821"-χορηγία του οικολογικού "Σκάι" και της οικολογικής χαμούρας του, του Αλαφούζου, και των Λεπρών νοητικά πεπληρωμένων δημοσιγραφίσκων παρατρεχάμενων που τον πλαισώνουν, τύπου Τ(σ)ατσόπουλου, ή χαιδευτικά.......Τσάτσου, ο οποίος παρουσίασε κάποια στιγμή κάποιον ομιλούντα μαλάκα, περί Ιστορίας, τον οποίο και αναρτήσατε στη σελίδα σας ως δείγμα!
Προ ημερών δέ στη ΝΕΤ, και πάλι η "έγκριτη" αυτή χαμούρα ομιλούσε για τον "μύθο των εθνικών ηρώων", ενώ παρευρισκομένη ήτο και κάποια κυράτσα, μέσω skype, επ' ονόματι "Ετμετζόγλου", γνησία φαντάζομαι ....Ελληνίς, δηλούσα "Ιστορικός"!!

Όμως!! : Η αγαστή σχέση της ...σακαμούρας ετούτης με την ... Αγαθοεργή κίτρινη Φυλή πάει κύριοι 1 χρόνο πίσω... καθώς: .....http://www.skai.gr/news/greece/article/133306/%CE%91%CE%BD%CF%8E%CF%84%CE%B1%CF%84%CE%B7%CE%B4%CE%B9%CE%AC%CE%BA%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%B7%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD%CE%91%CF%81%CE%91%CE%BB%CE%B1%CF%86%CE%BF%CF%8D%CE%B6%CE%BF/ και ο νοών....νοήτω!!!

centalconstilation said...

Οι ιστορικές αποδείξεις που ακολουθούν του παρόντος αφορούν περισσότερο τους μικρούς μας φίλους, τους...αγράμματους Νεοέλληνες και όχι εσάς των οποίων οι ιστορικές γνώσεις είναι αναμφισβήτητες! Ένα δυο σημεία που θέλω να σταθείτε είναι οι.....ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ΤΟΥ ...ΑΓΑΘΑΓΓΕΛΟΥ ΠΕΡΙ ΤΟΥ "ΞΑΝΘΟΥ ΓΕΝΟΥΣ" ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΤΙΣ ΠΕΡΙΜΕΝΑΝ (16ος - 18ος αι. με αιχμή τη Μεγάλη Αικατερίνη), και το άλλο, ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΕΚΠΛΗΞΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ, Ο............ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΣ, πολλούς αιώνες προτού λαλήσει ο ....Δημοσθένης ο Καλόγηρος!!! Και τα δύο γεγονότα αναφέρονται στο έργο του Κ.Ν Σάθα (1843-1914) "Τουρκορατούμενη Ελλάς"
....Πότε γεννήθηκε λοιπόν το σημερινό Έθνος των Ελλήνων; πάντως όχι τότε που θέλετε: Ιδού πότε γεννήθηκε: http://www.antibaro.gr/node/2839/]............

Το σημερινό τούτο "μόρφωμα" όμως, "ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟΊ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟΙ ....ΣΚΑΤΟΝΟΟΙ";.... γεννήθηκε μόλις μετά το 1960ο έτος μετά του ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΥ Μογγόλου Κυρίου σας!! Είναι δηλαδή πολύ πιο "φρέσκο" ακόμα από όσο θα επιθυμούσατε, πεπεληρωμένοι παρατρεχάμενοι του Οικολογικού Αλαφούζου-Σκάι!!!!
ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΤΩΝ ΑΝ(Δ)ΡΕΙΩΝ)=ΑΝΔΡΕΙΩΝ ΚΑΙ ΕΝΦΡΟΝΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, ΠΛΗΝ ΕΛΑΧΙΣΤΩΝ ΕΞΑΙΡΕΣΕΩΝ, ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΦΘΙΝΕΙ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΝΑ ΣΒΗΝΕΙ-ΑΠΟΘΝΗΣΚΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΠΟΥΣΤΑΡΑΔΩΝ ΣΑΝΧΕΝΤΡΙΜ ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ ΣΤΗΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ ΚΑΙ ΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΩΤΕΡΑ ΟΤΑΝ Η ΕΒΡΑΪΚΗ ΠΟΥΤΑΝΑ "ΜΠΕΝΥ ΖΕΛΟΝ=ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ" (Ο ΚΡΗΤΙΚΑΡΟΣ ΕΘΝΙΚΟΣ ΗΡΩΑΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ) ΚΑΙ Η ΑΔΕΛΦΗ ΤΟΥ Η "ΚΑΤΙΓΚΟ" ΝΥΜΦΕΥΘΗΣΑ ΜΕΤΑ ΤΟΥ ...ΜΗΤΣΟΤΑΚΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥ ΕΤΙΚΤΕ ΤΙΣ ΠΡΟΣΦΙΛΕΣ ΜΑΣ ΓΝΩΣΤΕΣ "ΚΡΗΤΙΚΕΣ" ΚΟΥΦΑΛΕΣ ΤΗΣ.........ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ-ΑΠΟΣΤΑΤΙΚΗΣ ΣΥΜΜΑΧΙΑΣ!
Γιατί τα παράσιτα αυτά εδώ και 3000 έτη παρεισφρούσαν στις Αυτοκρατορίες και της εδιέλυαν! Θύματά τους Ασσύριοι, Βαβυλώνιοι, Πέρσες, Έλληνες (Δήμος Γεφυραίων) και Έφοροι Σπάρτης, Καρχηδόνιοι, Ρωμαίοι, Βυζάντιο, ΑΓΓΛΙΑ, ΑΜΕΡΙΚΗ!! Όλοι υποκύψαν στον αδυσώπητο, κενό συναισθηματικά, Νοητικά Λεπρό και υλικά μόνο "Περιούσιο", "ΓαμψοΜυταρόγκα"! Το ανθρωπόμορφο αυτό αποκύημα και γενετικό απαύγασμα της ΣΕΛΗΝΙΑΚΗΣ ΣΚΑΤΙΛΑΣ!! ΤΟ ΚΑΡΚΙΝΙΚΟ ΚΥΤΤΑΡΟ ΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΔΗΓΕΤΕΣ ΤΟΥ ΚΙΝΕΖΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΑΝΡΘΩΠΙΝΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ.
ΚΑΙ ΙΣΩΣ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΓΚΑΦΑ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΠΙΓΟΝΩΝ ΤΟΥ (ΣΕΛΕΥΚΟΣ, ΠΤΟΛΕΜΑΙΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΟΧΟΙ ΚΥΡΙΩΣ) ΔΕΝ ΗΤΑΝ Η ΑΝΑΚΟΠΕΙΣΑ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ Ή ΟΧΙ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΙΝΑ, ΑΛΛΑ ΟΤΙ ΘΕΛΗΣΕ ΤΟΣΟ ΑΥΤΟΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΤΙΟΧΟΙ ΝΑ ΕΞΑΝΘΡΩΠΗΣΟΥΝ -ΕΞΕΛΛΗΝΙΣΟΥΝ-ΑΦΟΜΟΙΩΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΥΠΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ....ΡΑΒΒΙ!!! ΟΙ ΠΗΓΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΑΛΥΣΕΙΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΝΝΑΛΑΓΗ ΤΟΥΣ ΔΙΑ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΚΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ, ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΤΙΘΕΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΝΔΡΕΣ ΤΗΣ Ο.Ε.Α, ΑΝ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΩΣ ΤΙΣ ΕΧΟΥΝ.... ΠΑΡΕΘΕΣΑ ΜΟΝΑΧΑ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΕΡΣΟΕΒΡΑΙΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΕΒΡΑΙΟΥΣ!! ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΜΕΓΑΛΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ Η ΟΠΟΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΙΔΡΥΘΗΚΕ, ΕΞΕΛΙΧΘΗΚΕ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΠΑΡΗΚΜΑΣΕ ΑΠΌ ΤΑ ...ΡΑΒΒΙΝΙΚΑ ΧΕΡΙΑ!!

ΘΑ ΤΑ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΩ ΟΜΩΣ ΟΛΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΑ....
Θα έλθω σε πιο "μικρά θέματα", τα οποία όμως είναι εξίσου σημαντικά και απησχόλησαν την Ο.Ε.Α τελευταία! Συγκεκριμένα κάποια "γραφικά" ή μη πρόσωπα με τα οποία καταπιάστηκε τελευταία. Κι αυτό για να απογειωθώ μέσω αυτών σε μεγαλύτερα θέματα που απασχολούν όλους μας σήμερα και να θέσω ορισμένα ΕΝΛΟΓΑ ερωτήματα στους άνδρες της Ο.Ε.Α, οι οποίοι εάν θελήσουν μου απαντάνε....

Θα αρχίσω από κάποια σχόλια σχετικά με τον Blue sky και την Αλτάνη...
Κατηγορείτε την Αλτάνη για "Θεοσοφική Μασονία"! Επειδή έχω όλα της τα βιβλία διαβάσει, ουδέποτε ανεφέρθη σε Θεοσοφιστές, σε Ομάδα Ε κλπ. Αυτά είναι "ευρήματα" και "ονοματοδοτήσεις" και "αρμοδιότητες" του εκλιπόντος Φουράκη και όσων "'εχτισαν" τον Φουράκη με πρωτεργάτη τον ...Ι. Πασά! Θα ρθούμε αργότερα στον Φουράκη....

centalconstilation said...

Η Αλτάνη λοιπόν, το μόνο που έχει κάνει μέσα από τα βιβλία της είναι μία προσπάθεια ανασύνθεσης, με βάση τα κείμενα των Πυθαγόρα, Ησιόδου, Πλάτωνα, Αριστοτέλη, και των νεοπλατωνικών Πλωτίνου, Πρόκλου, Ιεροκλή και Ιάμβλιχου, ώστε ει δυνατόν, να μπορέσει να εξαγάγει κάποια ένλογα συμπεράσματα και λογικές ακολουθίες προτρέποντας όλους εμάς να εντρυφήσουμε στο νεολογισμό Της, "Ελληνικό Διαλογισμό"! ή μήπως δεν υπήρξε τέτοιο πράγμα; Ολόκληρη η Σχολή-Ακαδημία του Πλάτωνα, το Λύκειο του Αριστοτέλη, η Στοά του Ζήνωνα και των λοιπών αρχαίων ελληνικών "σχολών" προσεγγίζαν ή όχι την ΎΠΑΡΞΗ, ήτοι ΤΟ ΟΝ με μόνη οδό τον Ορθό Λόγο, τα μυστικά της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ και την δια βίου ΑΡΕΤΗ; Μέσω αυτών είχαν ή όχι ΣΤΌΧΟ ΤΗΝ "ΑΠΟΘΕΩΣΗ" ήτοι τον ΕΝ-ΘΕΟΥ-ΟΥΣΙΑΣΜΟ;
Εάν έχουμε υπόψιν μας κείμενα όπως ο "Κρατύλος" του Πλάτωνα που αποτελεί μία πρώτη απόπειρα Ετυμολογίας της Ελληνικής Γλώσσας, εάν διαβάζαμε την "Πολιτεία" (Απόθεωση δια της τετράπτυχης Αρετής και του Ορθού Λόγου), εάν διαβάζαμε κείμενα όπως το Σοφιστή, τον Φίληβο, τον Παρμενίδη, τον Φάιδωνα και τον Φαίδρο, τα "Φυσικά" του Αριστοτέλη, και τη "Νικομάχεια" και κατόπιν τα κείμενα των Πλωτίνου, Πρόκλου, Ιαμβλίχου, Πορφυρίου και Ιεροκλέους, θα ξέραμε ότι τόσο η Κύρια, όσο και η "Νέο" Πλατωική και νεοπυθαγόρεια Σκέψη, βασίζετο στην Απόδειξη δια του Ορθού Λόγου και στοχεύει στην Αποθέωση του Ανθρώπου δια του Λογισμού Του!....
Ασφαλώς η Αλτάνη δε "βλέπει" ή μάλλον δεν ασχολείται στα βιβλία της με "διαστημικούς" ήρωες και διαστημικούς Εισβολείς. Παρ' όλ' αυτά πολλάκις έχει τοποθετηθεί στα βιβλία της περί της "Εξωκοσμικής" Προελεύσεως ενός τέτοιου Πολιτισμού, μίας τέτοιας Γλώσσας και μίας τέτοιας Γνώσεως, όσο αυτή υπήρχε.....
Το να αποκαθηλώνουμε όμως την προσπάθειά της αυτή, επειδή θεωρεί τον Δία, ως τον Συμπαντικό Νου-Λόγο και όχι τον Πάνα αντί αυτού, κι επειδή δεν θεωρεί τον Δία ως....Διαστημάνθρωπο βασιλέα 13μελούς επιτελείου να την απορρίπτουμε, είναι λάθος, τουλάχιστον για την Χώρα που γέννησε την Διαλεκτική και τον Πλουραλισμό δια του Ορθού Λόγου και επί του παντός επιστητού....

Και φτάνουμε στο σημείο όπου ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΑΝΑΠΑΝΤΗΤΑ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΑ ΥΠΟΒΑΛΩ ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ Ο.Ε.Α, έχοντας διαβάσει όλα της σχεδόν τα κείμενα....

centalconstilation said...

α) Ερωτάται λοιπόν η Ο.Ε.Α να διευκρινίσει εάν βάσει της "Αλήθειας" περί "θεών και Κόσμου" (αλά Σαλούστιος τίτλος) την οποία κατέχει και μη αποδεχόμενη τις "Θεοσοφικές" ερμηνείες-"καρικατούρες" της Αλτάνη και των "χορηγών" της Κισσανδράκηδων και άλλων τινών..., πιστεύει ότι ο Δίας και ο Κρόνος είναι απλώς Διαστημικές Οντότητες εν συγκρούσει, ή εάν είναι ο Συμπαντικός Νους-Λόγος και ο Συμπαντικός Χρόνος αντίστοιχα, όπως τουλάχιστον ( και όχι η Αλτάνη αλλά) τα Πλατωνικά και όλα τα αρχαία ελληνικά κείμενα, τους παρουσιάζουν ή εάν είναι και τα δύο ΜΑΖΙ;
Εάν πάλι ισχύει το Πρώτο περί Διαστημικών ταξιδευτών και όχι το Δεύτερο, τότε αυτομάτως πρέπει η Ο.Ε.Α να αποκυρήξει και να αποκαθηλώσει και πάλι δια του Ορθού λόγου, όλα όσα περί θεών ανεγράφησαν εις τα κείμενα από του 6ου έως και του 4ου αι. προ Μογγόλου Γιασούα! Γιατί τότε, τουλάχιστον από τα σωζόμενα από τα Ραββινικά...Πουστοπαπαδαριά κείμενα, οδηγούμεθα στο συμπέρασμα ότι όσα ξέραμε από τον Πλάτωνα και τον Αριστοτέλη, τον Ηράκλειτο και τον Παρμενίδη, ήταν ...Μούφα για μεταξωτές κορδέλες!!.... Ψέμα είναι και η "Θεογονία" του Ησιόδου, την οποία με ακράδαντα "Αριθμοσοφικά", -Μαθηματικά όμως- στοιχεία, κατέδειξε η εν λόγω γκριζομαλλούσα κυρία στο τελευταίο της βιβλίο;....
Για να γίνει όμως αυτή η Λογική Κατάρριψη εμείς θα πρέπει να ανατρέξουμε στο "Σκοτεινό" αρχείο της 11ης χιλιετίας προ Μογγόλου Χριστού για να βρούμε εκεί την Αλήθεια, διότι απλά ....ουδέν νεώτερον από τότε εις το Μέτωπον.....όμως αυτό δεν υπάρχει προ πολλού....
Ας δούμε όμως εν τάχει δύο σημεία από τα "γραφικώς" ειρηθέντα στο βιβλίο περί Ησιόδου Θεογονίας της Αλτάνεως:
Όταν ο Ησίοδος λοιπόν "παίζει" στους στίχους του εις την Θεογονία με Αστρονομικούς και Πυθαγόρειους (κατόπιν) αριθμούς, είναι απολύτως εύλογο να αναρωτηθεί ο έχων Ελληνική Νοημοσύνη, πώς για παράδειγμα ο Ησίοδος εγνώριζε ότι ΠΑΝΤΑ ΉΤΟΙ ΟΙ 1022 ΣΤΙΧΟΙ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ "ΘΕΟΓΟΝΙΑ", ΔΙΑ ΤΟΥ 633ου στίχου Αυτής, ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΑ "ΤΩΝ ΘΕΩΝ ΔΩΡΑ"-"ΔΩΤΗΡΕΣ ΕΑΩΝ"-, εξάγουμε το πηλίκο 1022/633= 1,615 ή περίπου τον αριθμό φ; Αυτό από μόνο του παραπέμπει στον συνειρμό ότι ο Ησίοδος θεωρεί ότι τα "Δώρα των θεών" είναι η Συμμετρία=ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ-ΑΡΧΕΣ=ΘΕΙΟΣ ΛΟΓΟΣ, εντός του ΠΑΝΤΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΓΟΝΙΑΣ, ήτοι εντός Του Σύμπαντος Κόσμου.......ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ! Αυτό σημαίνει αυτόματα ότι θεωρεί τον Κόσμο της Συμπαντικής ύλης, ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΕΝΟ από τον ΝΟΥ ΠΟΥ ΠΡΟΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΑΝΑΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ....
Θέλετε έταιρο παράδειγμα, ακόμα πιο κοντά στα ...δικά μας:
Υπάρχει ακόμα ένα, μεταξύ των πολλών, "παιχνίδι" που κάνει ο Ησίοδος με τα αγαθοποιά και κακοποιά Τ-ΕΡΑΤΑ = ΠΑΘΗ (για την Αλτάνη) στα οποία ενπίπτει ο Ησίοδος... Ερχόμαστε λοιπόν στους πρώτους 115 στίχους, και κάπου εκεί ξεπροβάλλουν τα "ΤΈΚΝΑ ΤΗΣ ΝΥΧΤΟΣ". ΓΙΑ ΤΑ ΤΕΧΝΑ ΤΗΣ ΝΥΧΤΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙ 14 ΤΕΚΝΑ....14ο τέκνο είναι η ΕΡΙΣ-ΕΡΙΔΑ, η οποία γεννάει επίσης 14 κακοποιά τέκνα!! ΜΗΠΩΣ ΜΕΤΡΗΣΑΤΕ 28 ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΤΕΚΝΑ ΝΥΧΤΟΣ ΚΑΙ ΕΡΙΔΟΣ;...... Μήπως δια της πλαγίας οδού ο Ησίοδος λοιπόν μας καταθέτει τον Κύκλο της Σελήνης και το Αποκορύφωμά της στην Πανσέληνο, (14η μέρα) δια της Έριδος;
Επίσης πολύ αργότερα αναφέρεται σε Νέα "όντα", τα "υδάτινα" τέκνα ΦΟΡΚΥΟΣ ΚΑΙ ΚΗΤΟΥΣ; ΑΝΑΓΡΑΜΜΑΤΙΣΑΤΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΚΥΡΙΟΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΦΟΡΚΥΟΣ!! ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΥΟΦΟΡ(ΟΣ); ΚΑΙ ΚΗΤΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΗΤΟΣ, Η ΜΗΤΡΑ; ΤΕΤΟΙΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΣΠΑΡΤΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ........ΤΡΟΜΕΡΟΣ "ΘΕΟΣΟΦΙΣΤΗΣ" ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ Ο ΗΣΙΟΔΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Ο...ΠΛΑΤΩΝΑΣ ΣΤΟΝ "ΚΡΑΤΥΛΟ", εκτός εάν είμαστε "τυφλοί".....

centalconstilation said...

Β)Ας έλθουμε τώρα στους Υπερπόντιους Συνέλληνες.....Είναι λογικό κατέ εμέ τουλάχιστον, ότι εάν οι Διαστημικοί Έλληνες ερχόμενοι από απόσταση χιλιάδων ετών φωτός, δηλαδή από την Ανδρομέδα, χρησιμοποίησαν τεχνολογίες, άγνωστες για μας, αναδίπλωσης του χωροχρόνου, μπορούν να τις χρησιμοποιούν ακόμα.... Το ίδιο και οι Δρακονιανοί της Σελήνης... Εάν λάβουμε υπόψιν ότι η ζωή τους είναι θνητή, μόνο έτσι, δια τεχνολογιών αναδιπλώσεως χωροχρόνου, (εάν υπάρχουν τέτοιες), θα μπορούσαν να ταξιδέψουν σε τέτοιες αποστάσεις, από τον Αστερισμό του Βοώτου ερχόμενοι οι δεύτεροι και από έναν έταιρο Γαλα-αξία ή τις Πλειάδες οι πρώτοι..... Και ο σκοπός και των δύο "γενεών" είναι ήδη ειρημένος από την Ο.Ε.Α.....
Μέ βάση αυτό το σκοπό λοιπόν που ήλθαν οι Ανδρομέδιοι, γιατί "κολλήσαν" και κωλυσιεργούν τρεις δεκαετίες τώρα, και αιώνες ενωρίτερα, γύρω από τη τροχιά του Κρόνου; Αποτελεί άραγε ένα "Καρκινικό Κύτταρο" ο Γιαχβεδάκιας; Μία απειλή για αυτούς; Μήπως περιμένουν ακόμα, την τελευταία τούτη ώρα του πλανήτη, να εξιλεωθεί ο Γιαχβεδάκιας δια μεταμελειών "εξαγνισμού" και αποκαθάρσεως; Αυτό μου θυμίζει πολύ ...χριστιανισμό και ....συγχώρεση "Αγάπης"! Τί είδους λοπόν "Μετάνοια" μπορεί να είναι αυτή που αναμένουν οι Έλληνες εκεί έξω....
Εφόσον δεν τίθεται θέμα μετάνοιας κι εφόσον κάθε μέρα που περνάει οι...Σκατέλληνες πολλαπλασιάζονται και διαφθείρονται περισσότερο, ενώ τα Καρκινικά Υβρίδια πολλαπλασιάζονται, γιατί δεν φεύγουν εάν δεν μπορούν ή γιατί δεν έρχονται εφόσον μπορούν; Γιατί, εάν δεν πρόκειται να επέμβουν, πριν ή μετά τη γενοκτονία των Πελασγών Λευκών Ανθρώπων, και όταν πια.... "μελαγχολήσει η Γαία", τότε γιατί βρίσκονται εκεί που βρίσκονται και σποραδικά στέλνουν απλώς κάποια.....μυνήματα; Γιατί εάν το "Σήμα" του Παντεπόπτη Οφθαλμού που υπάρχει στο Λογότυπο της Ο.Ε.Α είναι αληθινό, τότε το ταξίδι από τον Κρόνο στην Γαία δε θα εδέχετο ουδεμία άλλη καθυστέρηση, αλλά ΕΧΘΕΣ ΚΙΟΛΑΣ, έπρεπε να είχε γίνει..... Μόνο καθυστέρηση αποφασιστικής βούλησης μπορεί να επισημανθεί, η οποία και πάλι είναι αδικαιολόγητη και ΠΑΡΑΛΟΓΗ βάσει των οικτρών συμβάντων της Ετοιμαθάνατης Μητρός Γαίας που όλοι, όσοι ακόμα έχουμε Νου Διός μέσα μας, γνωρίζουμε......

centalconstilation said...

Γ) Θα έλθω τώρα στον αγαπημένο όλων μας, Ηράκλειτο! Εάν είναι, που πράγματι είναι τα "ΕΝΑΝΤΙΑ ΤΑ ΙΔΙΑ" ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ, καθώς επίσης ο ΊΔΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΧΡΟΝΟΣ, ΑΧΩΡΟΣ, ΑΧΡΑΝΤΟΣ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑΧΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΠΑΡΟΝ (Πλάτωνας "Παρμενίδης"), τότε ο αγαπημένος σας, και εμού επίσης, Ηράκλειτος, αυτό που αναφέρει είναι εμμέσως πλην σαφώς "Αφήστε τον ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΝΑ ΑΠΟΒΑΛΛΕΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΤΑ ΠΕΡΙΤΤΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΤΑ ΟΠΟΙΑ Ε Ξ Α Ρ Χ Η Σ, ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΤΕ ΔΗΛΑΔΗ, ΩΣ "ΕΝΑΝΤΙΑ" ΤΟΥ, ΗΤΑΝ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ....ΙΔΙΑ ΤΟΥ, και άρα .......ΓΝΩΡΙΜΑ!! Και εν πάσει περιπτώσει σήμερα, ας περάσουμε και στον επόμενο λογικό συνειρμό, αυτόν που οι προγόνοι μας αφήσαν, υπό....μελλοντική διαμόρφωση, ή μάλλον αυτός που χάθηκε από τους "εις έδαφος φέρειν μελανοχίτωνες"....
Ποιός ο λογισμός αυτός, ο οποίος ουδέποτε για άγνωστους λόγους ειπώθηκε;
(Αν και οι νεοπλατωνικοί, Πλωτίνος, (Εννεάδες) Πρόκλεος ("Περί της του Κακού Υπάρξεως" και "περί Προνοίας"), Ιεροκλής (Περί Προνοίας και Χρυσά Έπη Πυθαγόρα") και Πορφύριος ("Αφορμαί εις τα νοητά"), και πολλοί ακόμα, καταπιάστηκαν με το πρόβλημα αυτό, της Υπάρξεως δηλαδή του Κακού στον Κόσμο και της σχέσης του με τη Θεία Πρόνοια και εάν αυτή υπάρχει)....
Ο Λογισμός αυτός λοιπόν κύριοι έχει ως εξής: ΕΑΝ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ ΤΟΥ........ "φαινομενικά ΣΧΙΖΟΦΡΕΝΙΚΟΥ-επικίνδυνου ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΟΥ "ΣΟΛΟΥ" (δική μου η διατύπωσις) ΤΟΥ "ΠΑΡΜΕΝΙΔΗ" ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΟΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΟΨΗ ΤΟΥ "ΤΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΤΑ ΤΑΥΤΑ" ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΥ, (ΠΟΥ ΟΠΟΙΟΣ ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΔΙΑΒΑΣΕΙ τον "παρμενιδη", ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΙ) ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΔΙΑΤΥΠΩΣΗ..... -ΣΕ ΦΛΥΑΡΗ ΜΑΛΛΟΝ ΜΟΡΦΗ- ΤΟΥ.... "ΠΥΡ ΑΕΙΖΩΟΝ ΑΠΤΟΜΕΝΟΝ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟΣΒΥΝΟΥΜΕΝΟΝ ΜΕΤΡΑ" ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΥ, ΤΟΤΕ ΟΛΑ, ΜΑ ΟΛΑ, ΤΑ "ΜΕΤΡΑ" ΠΟΥ ΓΙΝΑΝΕ, ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ...."ΙΔΙΑ", ΔΗΛΑΔΗ ΔΙΚΑ ΤΟΥ, ΤΟΥ ...ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΛΗ!! ΤΟΣΟ Ο ...ΚΡΟΝΙΔΗΣ ΛΟΙΠΟΝ, ΟΣΟ ΚΑΙ Ο ΔΡΑΚΟΝΙΔΗΣ, ΔΙΚΑ ΤΟΥ "ΤΕΡΤΙΠΙΑ" ΕΙΝΑΙ, ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ!! ΚΑΙ ΑΠΟ..."ΠΑΛΑΙΩΝ" ΗΜΕΡΩΝ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΓΝΩΣΤΑ ΚΑΙ ΗΔΗ ΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ!!!
ΓΙΑΤΙ ΟΜΩΣ; ΓΙΑΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ; ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΤΟ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟ "ΠΑΙΧΝΙΔΙ" ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΛΟΥ ΚΑΙ ΚΑΚΟΥ, ΑΓΑΘΟΥ ΚΑΙ ΠΟΝΗΡΟΥ, ΣΥΜΜΕΤΡΙΚΟΥ ΚΑΙ ΑΣΣΥΜΕΤΡΟΥ, ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ...ΧΑΩΔΟΥΣ;
ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΛΟΙΠΟΝ ΛΟΓΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΥΠΑΡΧΕΙ, ΚΑΙ ΤΟΣΟ Ο ΠΛΩΤΙΝΟΣ, ΟΣΟ ΚΑΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΤΟΥ ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ, ΟΣΟ ΚΑΙ Ο ΠΡΟΚΛΕΟΣ, ΛΑΝΘΑΝΑΝΕ ΣΤΑ ΟΣΑ ΜΕ ΠΑΡΗΣΣΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΝ!! ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΙ ΔΙΑΤΥΠΩΣΑΝ, ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟ ΘΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΝ ....ΑΓΑΘΟΝ!!! ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ "ΜΗ ΟΥΣΑ" ΕΙΔΩΛΙΚΗ ΥΠΑΡΞΗ ΠΟΥ ΓΕΝΝΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ "ΠΑΡΕΚΤΡΕΠΟΠΕΝΕΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΨΥΧΕΣ" ΟΤΑΝ "ΕΛΘΟΥΝ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΓΕΝΕΣΕΩΣ" ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΑΣΑΝ ΤΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ "ΣΤΟ ΦΤΕΡΩΤΟ ΤΟΥΣ ΑΡΜΑ"!!......
ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΛΟΙΠΟΝ ΘΕΜΑ ΚΑΚΗΣ... ΕΛΕΥΘΕΡΑΣ ΒΟΥΛΗΣΕΩΣ!!! ΕΥΚΟΛΑ ΟΜΩΣ ΟΙ ΛΟΓΙΚΟΙ ΣΥΝΕΙΡΜΟΙ, ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΕΦΥΓΑΝ, ΜΑΣ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΟΤΙ ΤΟ ΑΥΤΕΞΟΥΣΙΟ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ-ΚΙ ΕΝΝΟΩ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΝΦΡΟΝΩΝ ΟΝΤΩΝ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ- ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ..........ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ!!! ΓΕΓΟΝΟΣ ΤΕΛΕΙΩΣ ....ΠΑΡΑΝΟΪΚΟ!!
ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΚΥΡΙΟΙ, Ο ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ, ΩΣ ΤΕΤΟΙΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ, Τ Ρ Ε Φ Ε Τ Α Ι!!! ΑΛΛΑ ΤΡΕΦΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ....ΙΔΙΑ ΤΟΥ!! ΔΕΝ ΕΧΕΙ "ΞΕΝΑ" ΝΑ ΦΑΕΙ!!! ΚΙ ΕΠΕΙΔΗ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΤΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ...."ΠΑΡΕΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑ", ΤΗΝ ΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΤΗΝ ΕΝΝΟΟΥΜΕ ΩΣ ...ΝΟΗΤΙΚΗ ΤΡΟΦΗ!! ΕΞΑΛΛΟΥ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΟΝ ΗΡΑΚΛΕΙΤΟ: "Ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΕΝ ΦΤΙΑΧΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΟ Ή ΤΟ ΧΡΟΝΟ, ΑΛΛΆ ΑΠΟ ΤΗ ...ΣΚΕΨΗ!!!"
Και η "τροφή" αυτή ΤΟΥ δίδει την ΑΥΤΟΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ, ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΒΕΒΑΙΩΣ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΤΗΣ ... "ΜΗ ΑΚΟΜΑ ΕΥΔΑΙΜΟΝΟΣ ΠΛΗΡΟΤΗΤΟΣ" ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΣΥΝΕΧΗ ΑΝΑΔΙΑΤΑΞΗ, ΠΟΡΕΙΑ ΚΑΙ ΕΞΕΛΙΞΗ ΚΑΙ ...ΜΑΘΗΤΕΙΑ ΘΑ ΛΕΓΑΜΕ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΤΗΣ!!
ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΚΑΙ Ο "ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ" ΣΤΟΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ...ΠΛΑΤΩΝΑ!! ΟΧΙ ΜΕ ΤΟ ΑΠΟΤΟΜΟ....."ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΟΝ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ, ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ, ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ....."

centalconstilation said...

Δ) Ποιός τώρα ο δικός μας ρόλος; Εμάς των δυνητικά....ημιθέων Ηρώων; Των νοητικά-Ηθικά-Συναισθηματικά δυναμένων να κατακτήσουν αρχικά την "Ενθέωση" και τελικά την ...Αποθέωση και τον ΕΝ-ΘΕΟΥ-(ΟΥΣΙΑΣΜΟ) ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΑ, ΤΟΥ ΠΛΩΤΙΝΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΙΑΜΒΛΙΧΟΥ; ΠΟΙΌΣ "ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ" ΚΑΙ ΠΟΙΑ "ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΑ" "ΛΕΥΚΑ ΤΟΥ ΑΙΜΟΣΦΑΙΡΙΑ" ΠΟΥ....ΚΑΤΑΦΘΑΝΟΥΝ (Ελπίζουμε όντως) ΈΧΡΙΣΕ ΕΜΑΣ ΠΡΟΔΡΟΜΟΥΣ ΤΩΝ ΚΑΙ ...ΑΥΤΟΘΥΣΙΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΗΡΩΕΣ; ΠΟΥ; ΠΟΙΑ; ΠΟΤΕ; ΕΙΝΑΙ ΤΑ "ΣΗΜΑΔΙΑ" ΤΗΣ "ΚΕΧΡΙΣΗΣ" ΗΜΩΝ ΤΑΥΤΗΣ ΕΞ ΑΥΤΩΝ;
ΑΦΟΥ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ Η...ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΑΣ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΥΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΛΟΙΠΟΝ:
ΚΑΝΕΝΑ ΛΕΥΚΟ ΑΙΜΟΣΦΑΙΡΙΟ ΔΕΝ ΣΤΕΛΝΕΤΑΙ ΩΣ ΦΑΓΟΚΥΤΤΑΡΟ- ΠΟΛΥΜΟΡΦΟΠΥΡΗΝΟ, ΚΑΝΕΝΑ ΔΕΝ ΠΑΡΑΓΕΙ ΑΝΤΙΣΩΜΑΤΑ ΩΣ Β-ΛΕΜΦΟΚΥΤΤΑΡΟ Ή ΕΝΕΡΓΕΙ ΤΥΧΟΝ, ΩΣ ΜΟΝΟΠΥΡΗΝΟ-ΜΑΚΡΟΦΑΓΟ, ΠΡΟΤΟΥ ΛΑΒΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΩΤΑ ΣΗΜΑ ΑΠΟ ΑΛΛΑ Ή ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ (ΣΤΗΝ ΠΕΡΊΠΤΩΣΗ ΤΩΝ Β ΛΕΜΦΟΚΥΤΤΆΡΩΝ) ΩΣ "ΑΝΤΙΓΟΝΟΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΙΚΩΝ ΚΥΤΤΑΡΩΝ" ΤΟΥ ΕΝΔΟΘΗΛΙΑΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ, ΒΛΕΠΕ "ΣΙΤΕΥΤΙΚΑ, ΔΕΝΔΡΙΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟΠΥΡΗΝΑ Κ.Α.) ΕΝΤΟΣ ΜΙΑΣ ΠΟΛΥΠΛΟΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ "ΑΞΙΟΘΑΥΑΜΑΣΤΗΣ" ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΙ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗΣ "ΟΥΣΙΩΝ", ΚΑΙ ΔΗ ΚΥΤΤΑΡΟΚΙΝΩΝ.....
ΑΥΤΟ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ "ΑΝΤΙΓΟΝΟΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ" -ΣΙΤΕΥΤΙΚΟ ΚΥΤΤΑΡΟ, ΕΝ ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΕΜΑΣ, ΕΙΝΑΙ Η ΜΑΝΑ ΓΑΙΑ ΠΟΥ ΑΡΡΩΣΤΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ...ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΛΗ ΚΑΙ ΚΑΛΕΙ ΣΕ ΒΟΗΘΕΙΑ ΜΕΣΩ ΤΟΥ MHC ΜΕΙΖΩΝΟΣ ΣΥΜΠΛΕΓΜΑΤΟΣ ΙΣΤΟΣΥΜΒΑΤΟΤΗΤΟΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ ΤΑ "ΑΝΤΙΓΟΝΟΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ" ΚΥΤΤΑΡΑ....
ΟΜΩΣ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΣΤΕΙΛΑΜΕ, ΟΥΤΕ ΠΡΙΝ, ΟΥΤΕ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΩΡΑ ΚΑΠΟΙΟ "ΜΑΖΙΚΟ" ΣΗΜΑ, ΚΑΘΟΤΙ ΤΕΛΟΥΜΕ ΥΠΟ ΠΛΗΡΟΥΣ ΑΝΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗΣ-ΑΦΑΣΙΑΣ! ΤΟΥΤΕΣΤΙΝ, ΟΥΔΕΝ ΤΟ ΕΝΕΡΓΟΝ ΑΠΟ ΝΕΚΡΑ ΚΥΤΤΑΡΑ!
ΠΑΡΑΥΤΑ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΟΙ ΕΝΑΡΓΕΙΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΗΣ ΚΥΤΤΑΡΙΚΟΙ ΠΛΗΘΥΣΜΟΙ ΕΠΑΝΩ ΣΤΗ ΓΑΙΑ! ΑΥΤΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΟΛΟΙ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΔΡΟΥΜΕ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΤΙΟΥ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΟΥ ΜΕΤΡΟΥ! ΑΣ ΣΤΡΕΨΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΝΟΥ ΜΑΣ ΚΙ ΑΣ ΔΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΣΗΜΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΛΕΥΚΑ ΑΙΜΟΣΦΑΙΡΙΑ ΠΟΥ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΠΡΟ ΤΩΝ ΠΥΛΩΝ, ΝΑ ΜΑΣ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ! ΑΣ ΔΡΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΣ ΠΡΟΣ--ΕΥΧΗΘΟΥΜΕ ΜΟΝΑΧΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΝΑ ΜΑΣ ΓΑΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ Α Θ Ω Ο Υ Σ ΑΓΑΘΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΤΗΣ, ΗΤΟΙ ΠΑΝΙΔΑ ΚΑΙ ΧΛΩΡΙΔΑ ΑΥΤΗΣ!!

centalconstilation said...

Ε') Κλείνοντας ορισμένες επιπλέον παρατηρήσεις. Ζούμε ίσως όλοι υπό μία "Σεληνιακή" καταληψία, παράνοια όμως σίγουρα! Εγώ ας πούμε δηλώνω φιλόζωος και οι ενέργειές μου αυτό δηλώνουν!Ζω με ζώα, έχω να φάω κρέας 7 χρόνια, περιποιούμαι και ταίζω τα ζώα του δρόμου, επισκέφτομαι μόνος μου τα δάση εδώ της Ρόδου και ....εύχομαι και προσκαλώ την Πανίδα και τη Χλωρίδα να ...αντεπιτεθεί!! Πιστεύω ακράδαντα στα κείμενα του Πλουτάρχου και του Πορφύριου περί ακρεοφαγίας και νιώθω σημαντικά πνευματικότερος απ' ότι πριν τα 30μου....
ΚΑΙ ΟΜΩΣ!!! ΕΝΩ ΚΑΘΕ ΒΡΑΔΥ ΩΣ ΦΙΛΟΖΩΟΣ ΒΓΑΙΝΩ ΤΗΝ "ΤΣΑΡΚΑ" ΜΟΥ ΣΤΗ ΣΚΟΤΕΙΝΗ ΚΑΙ ΗΣΥΧΗ ΧΕΙΜΩΝΙΑΤΙΚΗ (σε κόσμο) ΑΚΟΜΑ ΡΟΔΟ, ΚΑΙ ΩΣ ΑΛΛΟΣ "ΔΙΟΓΕΝΗΣ", (ΟΧΙ ΟΤΙ ΨΑΧΝΩ ΠΙΑ ΓΙΑ Α-ΝΘΡΩΠΟΥΣ), ΑΛΛΆ ΓΙΑ ΣΚΥΛΟΥΣ, ΣΚΥΛΟΥΣ ΝΑ ΤΑΙΣΩ, αισθάνομαι ότι κάπου ΑΝΤΙΦΑΣΚΩ!!!
ΣΠΕΥΔΩ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΩ ...ΛΙΓΟ ΑΚΟΜΑ ΚΑΠΟΙΑ ΖΩΑ, ΤΟΥΣ ΣΚΥΛΟΥΣ, ΣΥΝΕΡΓΩΝΤΑΣ ΟΜΩΣ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΚΥΛΟΥΣ!!! ΓΙΑΤΙ ΣΥΝΕΡΓΩ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΣΤΗΝ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ-ΣΦΑΓΗ ΠΟΤΕ ΜΙΑΣ ...ΚΟΝΣΕΡΒΑΣ ΜΟΣΧΑΡΑΚΙ, ΠΟΤΕ ΑΡΝΙΟΥ, ΠΟΤΕ ΠΑΠΙΑΣ, ΠΟΤΕ....ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΛΑΦΙOY .....ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ!! (ΒΛΕΠΕ ....ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΕΣ ΚΟΝΣΕΡΒΕΣ ROKUS)
ΚΙ ΟΜΩΣ.........ΑΓΑΠΩ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΟΛΑ ΤΑ ΖΩΑ ΕΚΤΟΣ ΒΕΒΑΙΑ ΑΠΌ ΤΑ ΤΕΧΝΗΕΝΤΩΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΑ ΓΕΝΝΕΤΙΚΑ ΥΒΡΙΔΙΑ!!!......
ΟΜΩΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΓΙΑ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ....ΑΙΜΑΤΟΧΥΣΙΑ ΚΥΡΙΟΙ; ΠΟΊΑ ΦΥΣΙΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΝΟΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΓΑΘΟΝ ΠΟΥ ΚΟΜΙΖΕΙ, ΚΑΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΕΙΔΟΣ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΤΗΝ ΕΝ-ΔΙΑ-ΦΕΡΕΙ ΤΟ ΕΝΑ ΕΙΔΟΣ ΝΑ ΤΡΩΕΙ ΤΟ ΑΛΛΟ, ΧΑΡΙΝ ΤΟΥ ...ΟΛΟΥ!!!! ΗΤΟΙ ΤΗΣ "ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ";!;
ΠΟΙΟΥ ΟΛΟΥ ΚΥΡΙΟΙ; ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΛΟΝ ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΟΙ ΤΟΣΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΤΟΣΕΣ ΑΡΑΔΕΣ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ, ΚΑΘΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ,.......ΕΥΦΡΑΙΝΕΤΑΙ ΔΙΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΑΙΜΑΤΟΧΥΣΙΑΣ; Ή Μ Η Π Ω Σ Δ Ε Ν Η Τ Α Ν Π Α Ν Τ Α Ε Τ Σ Ι;;;...........Ας απαντήσει η Ο.Ε.Α Πότε δεν ήταν έτσι και πότε ο Λύκος ζούσε όντως με το αρνί...

ΑΣ ΕΛΘΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΑΣ! ΜΕ ΤΗΝ ΝΟΗΤΙΚΗ ΜΟΥ ΤΑΠΕΙΝΟΤΗΤΑ ΣΠΕΥΔΩ ΝΑ ΣΑΣ ΕΛΕΓΧΩ (ΓΙΑΤΊ ΑΥΤΟ ΟΦΕΙΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΩΣ ΕΛΛΗΝΑΣ) :
ΤΕΛΙΚΑ ΘΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ..... ΓΑΜΗΜΕΝΟ ΤΟ NASER-NETRINO; ΘΑ ΣΥΝΤΡΙΨΕΤΕ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΥΒΡΙΔΙΟΥΣ, ΚΙ ΑΞΙΖΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΘΥΣΙΑ ΤΩΝ ΠΕΛΑΣΓΩΝ; ΙΣΧΥΕΙ ΑΚΟΜΑ Η "ΝΥΧΤΑ ΤΟΥ ΠΕΡΣΕΑ" ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΤΟΥ '80 ΠΕΡΙ ΜΗΔΕΝΙΚΗΣ ΑΝΟΧΗΣ ΤΗΝ ΩΡΑ ΕΚΕΙΝΗ, Ή ΟΙ ΠΕΛΑΣΓΟΙ, ΕΣΤΩ ΚΙ ΕΤΣΙ ΠΟΥ 'ΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΠΑΣΑ ΘΥΣΙΑ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ....."ΚΑΤΑΘΛΙΒΕΙ Η ΓΑΙΑ";
ΕΓΩ ΟΜΩΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Η ΓΑΙΑ ΚΑΤΑΘΛΙΒΕΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ...ΑΝΑΠΝΕΟΥΜΕ!!!!

ΠΑΡ'ΟΛ' ΑΥΤΑ, ΟΛΙΓΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΠΡΙΝ ΕΔΙΑΒΑΖΑ ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΟΧΙΑ ΚΡΟΝΟΥ ΝΑ ΕΝΕΡΓΗΣΕΤΕ ΕΠΙΘΕΤΙΚΑ, ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΑΜΥΝΤΙΚΑ, ΔΙΟΤΙ ΕΚΕΙΝΟΙ ΘΑ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΑΝ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ! ΤΙ ΑΛΛΑΞΕ ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΟΣΑΣΤΕ ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΤΟ ΝASER; ΠΡΕΠΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΕΛΙΚΑ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΤΕ...........

Ζ)ΤΕΛΟΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΒΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΗΔΗ ΚΛΙΝΙΚΑ ΝΕΚΡΟΥΣ ....ΝΕΟΣΚΑΤΕΛΛΗΝΕΣ ΚΥΡΙΟΙ! ΕΓΚΑΛΕΙΤΑΙ ΤΗ ΤΑΞΗ ΣΕ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΑ ΝΟΗΤΙΚΑ ΑΠΟΒΡΑΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΟΙ "ΣΤΟΧΟΙ" ΠΕΡΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΠΛΗΡΩΜΗ ΤΟΥ ΜΗΝΙΑΟΥ ΕΝΟΙΚΙΟΥ ΕΩΣ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΝΕΑΣ ΠΟΛΥΤΕΛΟΥΣ ΘΑΛΑΜΗΓΟΥ!!! Η ΥΛΗ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΣΤΗΝ ΥΛΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΣΤΗΝ ΥΛΗ!!! ΟΛΟΙ ΕΤΟΥΤΟΙ, ΚΙ ΕΜΟΥ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΟΥ, ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝΤΑ ΝΟΥ, ΠΑΡΑ ........ΤΑΠΕΙΝΑ ΠΡΩΤΟΖΩΑ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΠΛΕΟΝ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΜΟΝΑΧΑ ...ΕΡΛΕΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟΞΟΠΛΑΣΜΩΣΗ ΣΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ, ΗΤΟΙ ΣΤΗ ΜΗΤΕΡΑ ΜΑΣ ΓΑΙΑ, ΤΗ ΜΟΝΗ ΕΛΛΗΝΙΣ ΠΟΥ ΑΠΕΜΕΙΝΕ!!!!
Ω Ω ΤΙ "ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ" ΚΑΙ ΤΟΥΤΕΣ ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ!!!!!!!!........

centalconstilation said...

ΑΔΙΑΦΟΡΗΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΠΛΗΡΩΣ ΓΙ ΑΥΤΟΥΣ ΟΛΟΥΣ, ΓΙΑΤΙ ΗΔΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΠΡΟΧΩΡΗΣΤΕ ΜΕ ΤΟ ...NASER!! ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΚΛΑΙΤΕ ΚΑΙ ΩΡΙΕΣΤΕ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ....ΒΟΡΒΟΡΟΣ ΤΟΥ ΜΗ ...ΟΝΤΟΣ!!! ΤΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΠΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ Ο ΣΗΜΕΡΙΝΟΣ ΝΕΟΣΚΑΤΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΤΟΝ...ΝΟΥΘΕΤΕΙΤΕ ΥΒΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ; ΑΠΛΩΣ ΤΟΝ ΜΟΥΛΑΡΩΝΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ!!!
ΜΗΠΩΣ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΑΚΟΜΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΘΑΥΜΑ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙ ΠΟΤΕ ΞΕΧΑΣΜΕΝΟΥ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΑΚΑΜΨΕΙ; ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ!! ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΟΙ ΜΠΑΣΤΑΡΔΟΙ ΝΕΟΣΚΑΤΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ (ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΕΝΝΕΤΙΚΑ ΟΠΩΣ ΘΑ ΗΘΕΛΕ Ο "ΟΙΚΟΛΟΓΟΣ ΑΛΑΦΟΥΖΟΣ" ΑΛΛΑ ΝΟΗΤΙΚΑ!!
ΕΝΑ ΓΗΡΑΣΜΕΝΟ ΑΠΟΜΕΙΝΑΡΙ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ, ΞΕΡΟ, ΑΦΥΔΑΤΩΜΕΝΟ, ΝΟΗΤΙΚΑ ΕΥΝΟΥΧΙΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ "ΣΕΛΗΝΙΑΣΜΕΝΟ" ΓΙΑ ...1600 ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΧΡΟΝΙΑ (ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΤΟΥ "ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΚΑΤΑΛΗΨΙΑΣ")!!
ΚΙ ΟΜΩΣ ΑΥΤΟΣ Ο ΝΕΟΕΛΛΗΝΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΙΓΩΤΕΡΟ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ, Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΣΤΗΝ ΑΛΥΣΙΔΑ ΤΗΣ ΣΗΨΗΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 2440 ΕΤΩΝ, ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ Η ΧΑΜΟΥΡΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΚΛΕΟΥΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΦΟΡΩΝ ΤΗΣ ΣΠΑΡΤΗΣ ΔΙΑ ΜΕΣΩ ΤΩΝ.......ΜΑΡΔΟΧΙΩΝ-ΜΑΡΔΟΧΑΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ "ΑΡΩΜΑΤΩΝ" ...ΕΣΘΗΡ Η "ΠΑΡΘΕΝΟΣ", ΘΕΣΑΝ ΕΠΙ ΠΥΡΑΣ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΔΙΑ ΤΟΥ ΑΦΑΝΙΣΤΙΚΟΥ ΠΕΛΛΟΠΟΝΗΣΙΑΚΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΚΑΙ ΟΣΩΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΝ ΣΕ ΡΩΜΗ ΚΑΙ ΜΙΚΡΑ ΑΣΙΑ (ΑΤΤΑΛΟΣ)!!!
....ΚΑΙ ΝΑ ΑΦΥΠΝΙΣΘΕΙ ΛΟΙΠΟΝ Ο.....100ος ΠΙΘΗΚΟΣ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ!! ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΑΝΟΗΤΟΙ ΠΙΘΗΚΟΙ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΙΛΛΙΓΓΙΩΔΩΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΓΕΝΝΙΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΙ ΠΟΥ ΚΑΤΑΒΡΟΧΘΙΖΟΥΝ ΣΤΗΝ Α-ΝΟΙΑ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΕΝΜΕΡΕΙ "ΠΑΡΑΣΤΡΑΤΗΘΕΝΤΕΣ"!!!
Α Φ Η Σ Τ Ε ΛΟΙΠΟΝ ΤΗΝ ΜΑΝΑ ΓΑΙΑ, ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΟΛΟΝ, ΝΑ ΑΠΟΒΑΛΛΕΙ ΤΑ "ΙΔΙΑ ΤΟΥ" ΕΚΤΡΩΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΗΣΥΧΙΑ ΤΟΥ ΚΙ ΟΤΑΝ ΕΚΕΙΝΟΣ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΗ ΤΟ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΝ!! ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ "ΜΕΣΑ ΣΤΑ .......ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥΣ, ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ............ "ΙΔΙΑ" ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ "ΤΑΥΤΑ" ΤΟΥΣ!!!"
ΗΣΥΧΑΣΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΚΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΦΕΡΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ "ΑΝΑΘΡΩ Α ΟΠΟΠΕ"!!
ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΚΙ ΕΜΕΙΣ, ΩΣ ΛΕΥΚΑ ΑΙΜΟΣΦΑΙΡΙΑ, ΙΣΩΣ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΘΥΣΙΑΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΥΜΠΑΝΤΑ ΚΟΣΜΟ....... ΑΛΛΑ ΘΑ ΑΞΙΖΕΙ ΕΑΝ ΜΑΣ ΔΩΣΕΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΕΝΤΟΛΗ ΚΑΙ "ΣΗΜΑ"!!!..........

ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΑ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΤΟΥΤΑ ΤΕΚΜΗΡΙΑ ΛΟΓΙΚΗΣ ΟΥΣΙΑΣ, ΠΡΟΤΡΕΠΩ ΣΕΜΝΑ ΚΑΙ ΜΗ ΦΕΡΟΝΤΑΣ ΤΟ ΑΛΑΘΗΤΟ ΤΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ ΜΟΥ, ΝΑ "ΣΥΝΘΕΣΟΥΜΕ" ΕΚ ΝΕΟΥ ΠΑΡΕΑ, ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΛΙΓΟΙ ΠΟΥ ΜΕΙΝΑΜΕ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΚΡΑΤΑΜΕ Ο ΚΑΘΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ, ΕΓΩΙΣΤΙΚΑ, ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ!! ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΜΟΝΟΝ ΟΙ....ΜΑΣΩΝΟΙ, ΟΧΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ!!........ΚΑΙ Η ...ΕΡΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ...14Ο ΤΕΚΝΟ-ΤΟ ΚΑΛΟ- ΤΗΣ ΣΕΛΗΝΗΣ!!!...........

ΕΣΣΕΤΑΙ ΗΜΑΡ

ΠΑΠΑΔΟΥΚΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, ΕΙΣ ΒΡΑΔΥΝΗ ΒΑΡΔΙΑΝ ΓΕΝ. ΝΟΣΚΟΜΕΙΟΥ ΡΟΔΟΥ-ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ
ΑΡ. ΑΣΤ. ΤΑΥΤΟΤΗΤΟΣ --ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ "ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΤΙΚΗΣ" ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ--
ΑΖ 575153, ΕΤΟΣ ΤΙΚΤΩΣΕΩΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΕΝΝΗΣΕΩΣ (ΚΑΤΑ ΦΟΥΡΑΚΗ) 1974 Μ. ΜΟΓΓΟΛΟΕΒΡΑΙΟΥ.....ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΙΝ!!!
ΤΟΠΟΣ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΣΗΜΕΡΑ ΡΟΔΟΣ, ΑΥΡΙΟ ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ;;;;;;;;;;;

"Η ΚΑΘΕ ΨΥΧΗ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΣΤΟ ΑΣΤΡΟ ΤΗΣ!!!" ΠΛΑΤΩΝΑΣ "Τίμαιος"

centalconstilation said...

ιόνυσσος:

«....... Θα πάρεις όψη Δράκοντα θα αλλάξει κι η Αρμονία (γυναίκα του Κάδμου), που εσύ θνητός γυναίκα σου επήρες, κι αυτή θα γίνει ερπετό ένα από τα φίδια!!! Κι όπως του Δία λέει ο χρησμός, με τη γυναίκα σου, βοδάμαξα θα σέρνεις σαν αρχηγός βαρβάρων! Και με στρατό αναρίθμητο πόλεις πολλές ελληνικές θα πάρεις. Κι αν βεβηλώσουν το ιερό μαντείο του Λοξία (Απόλλωνα) θα ‘χουνε άθλιο γυρισμό. Την Αρμονία όμως κι Εσέ ο .....Άρης θα γλιτώσει και τη γη των μακαρίων θα ορίσει για να ζήσετε!!.....»



Και..... Κάδμος:

« Αχ, σε τι μαύρη συμφορά κόρη μου πέσαμε όλοι! Δύστυχη εσύ κι οι αδελφές κι ο γιος και ο πατέρας. Ταλαίπωρος και γέροντας να πάω να μετοικήσω σε χώρα των βαρβάρων. Κι ακόμη γράφει η μοίρα μου πως βάρβαρο κι ανάκατο στρατό θα οδηγήσω ενάντια στην Ελλάδα!!! Και πως την κόρη του Άρη, εγώ, την Αρμονία, το ταίρι μου, θα σύρω να πατήσουμε εγώ σαν ένας δράκοντας κι αυτή σαν άγρια φίδαινα Τάφους, βωμούς Ελληνικούς, μπροστά έχοντας τις λόγχες! Και δε θα πάψουν τα δεινά κι ούτε θα ησυχάσω ακόμα και του Αχέροντα (μετά θάνατον) το ρεύμα σαν περάσω!!!

1350-1360 Ευριπίδης «Βάχκαι» Με.............Αγάπη!!!


" μα........αν συνεχιστούν τα όνειρά σου βασιλιά μου, ακόμα κι εγώ θα πω πως είναι από θεού!....Φόρεσε λοιπόν ο Αρτάβανος τα βασιλικά ρούχα και κάθισε στο θρόνο τυ Ξέρξη. Ύστερα όταν το βράδυ πήγε να κοιμηθεί στο βασιλικό κρεβάτι, την ώρα που τον είχε πάρει ο ύπνος, στάθηκε πάνω από το κεφάλι του Αρτάβανου, το ίδιο όνειρο, που ερχόταν και ξαναρχόταν στον Ξέρξη. Και να τι του είπε: “Εσύ είσαι λοιπόν εκείνος που βάλθηκε να αποτρέψει τον Ξέρξη από την εκστρατεία εναντίον της Ελλάδος, τάχα από έγνοια γι αυτόν; Ούτε τώρα, ούτε στο μέλλον θα μείνεις ατιμώρητος, φέρνοντας εμπόδια σε αυτό που πρέπει να γίνει! Όσο για το τι θα πάθει οπωσδήποτε και ο ίδιος ο Ξέρξης αν με παρακούσει, έχει δηλωθεί σε Αυτόν τον ίδιο!!!”

O Αρτάβανος έβγαλε μια κραυγή και πετάχτηκε από το κρεβάτι, γιατί το φάντασμα μετά τις απειλές, ήταν έτοιμο τα μάτια να του βγάλει τα μάτια με πυρωμένο σίδερο! Και αφού αφηγήθηκε στον Ξέρξη με λεπτομέρειες το όνειρο του είπε: “ Εγώ βασιλιά μου καθώς είδα με τα μάτια μου πολλές καταστροφές, είχα τη γνώμη πως αν χαιρόσουν την ησυχία σου, θα σε μακάριζε όλος ο κόσμος. Επειδή όμως, απ’ ότι φαίνεται, μια θ ε ϊ κ ή δ ύ ν α μ η μ α ς σ π ρ ώ χ ν ε ι και τους Έλληνες θεόσταλτη καταστροφή τους περιμένει, κι εγώ λοιπόν από μόνος μου αλλάζω τώρα γνώμη κι απόφαση και από τη μεριά σου ανακοίνωσε στους Περσες, τις εντολές που στέλνει ο θεός και δώσε διαταγές να εκτελέσουν όσα πρωτύτερα τους είχες παραγγείλει!”

Έτσι σπρώχτηκε ο Ξέρξης στην απόφαση της εκστρατείας!.... Και μετά απ’ όλ’ αυτά, ...τρίτη όψις εν τω ύπνω εγένετο, ... πως στεφάνι ελιάς του φόρεσαν, που κατά τους Μ ά γ ο υ ς, σ η μ ά δ ι υ π ο δ ο ύ λ ω σ η ς ή τ α ν σ ε Α υ τ ό ν ολόκληρου του Κόσμου!!!»

Ηρόδοτος 7.16-19



Καλό καλοκαίρι να ‘χουμε!!



Κι όμως!! Δε διαβάζουμε εδώ τα γεγονότα του Ιωσήφ και των ονείρων του Φαράω, φίλοι μου! Διαβάζουμε Ηρόδοτο! Απλά ο Αβραάμ, ο Ισαάκ κι οι ....μανδραγόρες των ...Μάγων είναι πάντα ολοζώντανοι!!!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΝΑΠΟΜΕΙΝΟΥΣΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ....

C said...

H O.E.A ειναι η μονη που μπορει να σωσει την Ελλαδα σκοτωνοντας και τους 300 προδοτες η τουλαχιστον τα μεγαλα μασονοεβραικα κεφαλια με την υπερτεχνολογια που διαθετει!

Η καρασταση ειναι πολυ αρρωστημενη και δεν υπαρχει θεραπεια!

Με το μεγαλυτερο ποσοστο των Ελληνων σημερα να ειναι σε πληρη αφασια-υπνωση και να μην μπορει να δει την πραγματικοτητα το μικρο ποσοστο των
αφυπνισμενων (απο παντα) Ελληνων δε μπορει να κανει τιποτα και λογω της οικονομικης εξοντωσης που εγινε απο το εβραικο μισελληνικο κρατος και επειδη τους προστατευουν στρατιες αστυνομικων-ματ αλλα
και επειδη το εβραικο κατεστημενο στην Ελλαδα ελεγχει τα παντα και κανει πλυση εγκεφαλου μεσω των ΜΜΕ....
Οποτε ειναι πολυ ευκολο να βγαλουν τους αφυπνισμενους Ελληνες τρελους και τρομοκρατες!!!!
Αν και δε χρειαζεται γιατι η αρρωστημενη μαζα που βρισκεται σε αφασια-υπνωση βγαζει αυτοματως τρελους τους αφυπνισμενους Ελληνες πατριωτες!

Αυτη ειναι η πραγματικοτητα!

Αυτα για την Ελλαδα.........

OD said...

Aleister Crowley said: "every man and woman is a star"

Ο Κρόουλυ διάβασε τον Πλάτωνά του, λογικά...

Και ύστερα από το ενδιαφέρον αυτό στοιχείο, ας κάνω μία υπόθεση:

Τί και αν τελικά η Γαία ΔΕΝ μπορεί να αποβάλλει τα "καρκινικά" κύτταρά από μέσα της και πάνω της;
Τί και αν η Γή πεθαίνει, δολοφονείται; Τί και αν οι Πειρατές δεν νοούν κατά τους αρχαίους φιλόσοφους; Δεν παίρνουν χαμπάρι από θεωρίες και μελέτες και απόψεις; Δεν τους νοιάζει ρε αδερφέ.
Τί και αν η κατάσταση είναι ακόμα πιο τραβηγμένη από όσα υποθέτουμε;
Τί και αν για το Σύμπαν γνωρίζουμε πολύ λιγότερα από όσα νομίσαμε ότι γνωρίζαμε μέσω των αρχαίων υποθέσεων; Τί και αν υπάρχουν δυνατότητες και τεχνολογίες ακόμα πιο πάνω από τα ...πάνω;
Κάτι τέτοιο δε θα σήμαινε πώς ακόμα και οι ...θεοί δεν έχουν όλες τις απαντήσεις;
Τί και αν ΔΕΝ υπάρχει θεός με την έννοια που καταλαβαίνει η πλειοψηφία όντων και μη όντων;
Άραγε τί διαφορά θα είχε ένα υπερανεπτυγμένο διανοητικά και επιστημονικά ον άλλης διαστάσεως/αραιώσεως/γαλαξία/σύμπαντος(βλέπε υποθέσεις περί 10 εις την πεντακοσιοστή σύμπαντα πεπεφρασμένες από κ. Νανόπουλο προσφάτως) από το ... "εξημερωμένο οικόσιτο δίποδο πιθηκοειδές", στις αναζητήσείς του; Σάμπως αυτό δεν ψάχνει απαντήσεις;

Και ερωτάμε, τί θα γινόταν εάν "τα αδέρφιά μας από τον ...ουρανό" όπως αναφέρονται από τους μάγιας όντως κατευθύνονται στα πέριξ;
Άραγε, οι πειρατές του πλανήτη δε θα βιαζόντουσαν να ανατινάξουν τα στοιχεία τα καταδικαστικά εις βάρός τους; Άλλωστε ο τετραγράμματος εκτός τόπου και χρόνου θεός θεότητα = οντότητα, τη μία είναι έτσι, την άλλη γιουβέτσι. Όσο εύκολα "έφτιαξε" μία κατάσταση 11500 ετών, τόσο εύκολα της βάζει μπουρλότο και πάει για άλλα.

Αυτά για αυτά. Οι μασόνοι πήραν όλη τους τη μυστικοπάθεια από παραδείγματα και εντολές του παρελθόντος. Πολύ πιο παλία από όσο ισχυρίζονται. Για τη φύλαξη της γνώσης άλλωστε υπάρχει το παράδειγμα των πυθαγορείων(πύθ(ων)=φίδι τέρας)), τα άρρητα ακόμα ελευσίνια μυστήρια και πολλά άλλα ιερατικά και μή συστήματα.

Και μια τελευταία υπόθεση: Γιατί να ασχοληθεί ένα υπερανεπτυγμένο είδος με πιθηκοειδή, σάμπως κάποιες χιλιάδες χρόνια τί αξία έχουν στο άπειρο; Γιατί να εξαπολύσει επιθέσεις ανωτέρας τεχνολογίας ώστε να βοηθήσει ποιόν; Κάποιον που αφού επικρατήσει, θα κάνει τα ίδια ή κάποιον που διαπράττει συνεχείς ύβρεις;

26-09-2009

visit counter for blogspot

Δημοφιλείς αναρτήσεις