ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : ΕΛΛΗΝ και ΧΑΟΣ 2 (ΤΟ ΟΠΟΙΟ Η ΓΚΟΥΓΚΛ ΕΧΕΙ ΦΙΜΩΣΕΙ!!!!!!)


ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΑΛΗΘΟΥΣ ΛΟΓΟΥ ΤΟΥ ΝΟΗΜΟΝΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΑΣΤΕΡΙΣΜΟΥ ΑΝΔΡΟΜΕΔΑΣ ΩΣ ΚΥΤΤΑΡΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΟΧΙΑ ΠΛΑΝΗΤΟΥ ΚΡΟΝΟΥ ΔΙΑΠΛΑΝΗΤΙΚΟ ΣΗΜΑ ΠΛΑΝΗΤΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΠΡΟΣ ΠΛΑΝΗΤΗ ΓΗ._

ΛΟΓΟ  ΦΙΜΩΣΕΩΣ  ΑΠΟ  ΤΗΝ  ΓΚΟΥΓΚΛ  ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ  ΕΔΩ: https://ellhnkaichaos2.wordpress.com/


Friday 6 November 2009

ΑΙΤΗΜΑ ΑΚΥΡΩΣΕΩΣ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ ΤΟΥ 2009 ΑΠΟ ΒΑΣΙΛΗ ΛΕΒΕΝΤΗ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΟΥ ΤΗΝ "ΕΝΩΣΗ ΚΕΝΤΡΩΩΝ"

http://www.vpalmas.com/cs/videos.htm

http://www.enosikentroon.gr/


Πολιτικό μαραθώνιο 01-11-2009 μέρος 1 ος
Hochgeladen von enosikentroon. - Nachrichtenvideos top aktuell.



Πολιτικό μαραθώνιο 01-11-2009 μέρος 2 ος
Hochgeladen von enosikentroon. - Nachrichtenvideos top aktuell.



Πολιτικό μαραθώνιο 01-11-2009 μέρος 3 ος
Hochgeladen von enosikentroon. - Neueste Nachrichten Videos.

3 comments:

Anonymous said...

Πω-πω τί έχετε πάθει μ'αυτόν τον βλάκα; Ούτε η μάνα του δεν τον ξέρει.

Anonymous said...

Μάλλον εσύ είσαι κανένας βολεμένος αργόμισθος του συστήματος και θέλεις να παραμείνει κορόιδο ο λαός για να τον αρμέγουν οι αλιτήριοι πολιτικοί ώστε μετά να ρίχνουν και κανένα κοκαλάκι σε κομματόσκυλα σαν και του λόγου σου

Anonymous said...

Δυστυχώς για σας, αλλά περισσότερο για μένα, δουλεύω 18 ώρες την ημέρα για να μεγαλώσω 2 παιδιά ενός και τριών ετών αντίστοιχα, σε μια χώρα που χάνει την ταυτότητά της και δεν ξέρω ποια μέρα ξημερώνοντας θα με βρει να ζω μια Σμύρνη. Ακόμη περισσότερο λυπάμαι επειδή το λαμογιστάν με πιέζει τόσο πολύ έτσι ώστε να σκέφτομαι να παρανομήσω (είναι πλέον εύκολο να αρχίσεις τις ληστείες ή την προώθηση ναρκωτικών) ή να φύγω από την Ελλάδα. Έχω καταντήσει ο γραφικός της οικογένειας και της γειτονιάς με τις εθνικές μου θέσεις, δεν ψάχτηκα ποτέ να γίνω βολεμένο κομματόσκυλο δημόσιος υπάλληλος και τρέμω στην ιδέα μήπως στο μέλλον τα παιδιά μου μου προσάψουν κατηγορίες που προσάπτω στους γονείς μου και γενικότερα στη γενιά τους για τις πολιτικές τους αποφάσεις που έφεραν την Ελλάδα σ'αυτήν την κατάντια. Το χειρότερο θα έρθει αργότερα όταν θα μετανοιώσω γι'αυτές μου τις θέσεις αλλά θα είναι πια αργά για να "βολευτώ" κι εγώ.
Χαιρετίσματα.

26-09-2009

visit counter for blogspot

Δημοφιλείς αναρτήσεις