ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΑΝ ΕΜΠΙΣΤΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ, ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ, ΣΤΟ ΛΙΜΕΝΑ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΦΟΡΤΩΣΟΥΝ, ΔΙΠΥΘΜΕΝΑ ΠΛΟΙΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΦΟΡΤΙΩΝ ΜΕ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΙΑΠΩΝΙΑ!
ΤΑ ΔΙΠΥΘΜΕΝΑ ΑΥΤΑ ΠΛΟΙΑ(DOUBLE BOTTOM CONTAINER SHIPS), http://en.wikipedia.org/wiki/Double_bottom ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΕΥΣΟΥΝ ΣΕ ΙΔΑΝΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ, ΓΕΜΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΕΝΑ ΠΥΘΜΕΝΑ ΤΟΥΣ ΜΕ ΘΑΛΑΣΣΙΝΟ ΝΕΡΟ. ΤΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΠΛΟΙΑ ΓΕΜΙΣΑΝΕ ΘΑΛΑΣΣΙΝΟ ΝΕΡΟ ΑΠΟ ΛΙΜΑΝΙΑ ΤΗΣ ΙΑΠΩΝΙΑΣ(ΔΗΛΑΔΗ ΠΕΡΙΕΧΟΥΝ ΘΑΛΑΣΣΙΝΟ ΝΕΡΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΟΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΠΙΣΗΜΟΥΣ ΚΡΑΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΜΗ ΦΟΡΕΙΣ ΤΗΣ ΙΑΠΩΝΙΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΣ ΜΟΛΥΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ! ). ΚΑΘΩΣ ΠΡΟΣΑΡΑΖΟΥΝ ΣΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΛΙΜΑΝΙΑ ΠΡΟΟΡΙΣΜΩΝ ΤΟΥΣ, ΑΔΕΙΑΖΟΥΝ ΤΑ ΝΕΡΑ ΠΟΥ ΚΟΥΒΑΛΑΝΕ ΩΣΤΕ ΝΑ ΞΑΝΑΓΕΜΙΣΟΥΝΕ ΜΕ ΘΑΛΑΣΣΙΝΟ ΝΕΡΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΑΝΑΛΟΓΙΑΣ ΒΑΡΟΥΣ ΑΦΟΥ ΞΕΦΟΡΤΩΣΟΥΝΕ ΤΟ ΦΟΡΤΙΟ ΤΟΥΣ. ΑΥΤΟ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΧΕΙ ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ, ΤΑ ΡΑΔΙΕΝΕΡΓΑ ΝΕΡΑ ΠΟΥ ΚΟΥΒΑΛΑΝΕ ΝΑ ΞΕΧΥΝΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΥΔΑΤΑ.
ΕΠΕΙΔΗ Η ΕΙΔΗΣΗ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΘΑ ΜΕΤΑΦΕΡΘΕΙ ΑΠΟ ΕΠΙΣΗΜΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ, ΩΣ ΠΡΟΔΟΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΥΜΠΑΙΓΝΙΑΚΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ, ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ, ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΤΟΥΣ ΣΧΕΤΙΚΟΥΣ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ, ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΝ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ. ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ(ΟΣΟΙ ΑΠΕΜΕΙΝΑΝ) ΤΟΥ ΟΛΠ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΝ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΝ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΤΟΥΣ.
ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΔΟΤΙΚΑ ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΑ ΜΜΕ ΠΟΥ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΝΟΙΑΖΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΛΑΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΓΕΜΙΖΟΥΝ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΕ ΑΝΟΗΣΙΕΣ. ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΥΨΗΛΑ ΙΣΤΑΜΕΝΟΥΣ ΣΤΟ ΛΙΜΕΝΑ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΑΓΝΟΕΣ ΚΑΙ ΑΡΑ ΜΕΛΛΟΘΑΝΑΤΟΙ, ΕΙΤΕ ΑΠΟΚΡΥΠΤΟΥΝ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΛΛΟΘΑΝΑΤΟΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ!
ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΤΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΛΙΜΕΝΑ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΛΑΒΕΙ Η COSCO ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΡΑ ΕΧΕΙ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΘΕΙ "ΣΙΓΗ ΑΣΥΡΜΑΤΟΥ" ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΛΙΜΕΝΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ.
ΕΠΙΒΙΩΣΤΕ!
8 comments:
Φίλτατε, ευχαριστώ θερμά για την ανάρτηση και πληροφόρηση. Το θέμα που θίγεις είναι πολύ σοβαρό και με παγκόσμιες προεκτάσεις! Πέρα από COSCO, ΟΛΠ, λιμενεργάτες και ΜΜΕ, παρακαλώ δες και μια άλλη θεώρηση παρακάτω:
http://greeksynthesis.blogspot.com/2011/05/blog-post_2132.html
http://greeksynthesis.blogspot.com/2011/05/how-far-is-fukushima-from-where-you.html
http://greeksynthesis.blogspot.com/2011/05/blog-post_08.html
καλά από την Ιαπωνία μέχρι εδώ...δεν αδειάσαν πουθενά;
Θανάση, το έρμα (= θαλασσινό νερό) αποτελεί συνάρτηση του βάρους του φορτίου και αυξομοιώνεται μόνον όταν το φορτίο αυξομειώνεται. Ένα πλοίο από Ιαπωνία με 1000 αυτοκίνητα και προορισμό Πειραιά, θα προσαρμόσει το έρμα του στον Πειραιά ξεφορτώνοντας (εφ' όσον δεν έχει πετάξει 500 αυτοκίνητα μεσοπέλαγα). Έτσι εμφανίζονται στο Αγαίο, π.χ., ροζ τσούχτρες (δεν είναι ντόπιες) και διάφοροι άλλοι εξωτικοί οργανισμοί. Πρόσθεσε τώρα σ' αυτούς και ραδιενέργεια!
Φίλε μου καλέ,
Επειδή είμαι καπετάνιος τα τελευταία 12, χρόνια ωφείλω να σε πληροφορήσω, ότι όλα τα πλοία είναι υποχρεωμένα συμφωνα με τους κανονισούς ( IMO resolution A868) να αλλάζουν το θαλασσερμα σε ωκεάνεια νερά.
Σε βεβαιώνω λοιπόν ότι κανένα πρόβλημα δεν υπάρχει, πέρα βέβαια απο την αγνοια των ελλήνων και τη γενικότερη τάση να επικεντώνονται στα επουσιώδη και να απαξιώνουν τα τα ουσιώδη.
ενημερωνουμε τον φιλο καπετανιο αλλα και τους υπολοιπους φιλους οτι κανονες και διεθνης οδηγιες υπαρχουν.το θεμα ειναι αν εφαρμοζωνται η οχι.οταν υπαρχει καπνος σιγουρα υπαρχει και φωτια το θεμα ειναι τι κανουμε κλεινουμε τα ματια και κανουμε προσευχες ελεω κανονισμων?η παταμε συναγερμο προς γενικη επιφυλαξη.μετα τιμης ενας αγραμματος κατα τυχη ναυτικος.
και μια ερωτηση τα στεγανα του πλοιου σας τα κλεινεται οταν ταξιδευεται?
Καπετάνιε,
Σ' ευχαριστώ για την απάντηση, την οποία οφείλω να δεχθώ (εν μέρει), ως προερχόμενη από ειδήμονα. Παρακαλώ, πάντως, να δεχθείς τις επιφυλάξεις μου, π.χ.:
Large share of the current regulation is inadequate to deal with the marine pollution coming from ships. The only notable regulation that deals with regulating marine pollution from ships is the Marine Pollution Treaty, Honolulu.
http://pollutionarticles.blogspot.com/2011/02/marine-pollution-from-ships-quick-facts.html#comment-form
http://en.wikipedia.org/wiki/Environmental_impact_of_shipping#Ballast_water
Το ότι υπάρχουν IMO Regulations για το συγκεκριμένο θέμα, δεν σημαίνει ότι απαραίτητα ακολουθούνται πιστά (ποιος σ' ελέγχει μεσοπέλαγα;). Αν τα πράγματα είναι όπως τα λες, δεν θα υπήρχε και πρόβλημα με την μεταφορά επικίνδυνων οργανισμών (με το οποίο ασχολούνται εντατικά ΙΜΟ & ΟΗΕ)!
Δεν κάνω τον 'ξερόλα' εν προκειμένω - μακάρι το πρόβλημα να είναι επουσιώδες ή ανύπαρκτο, όπως λες. Παρεμπιπτόντως, βλέπω σήμερα και άρθρο που προτείνει μποϋκοτάζ ασιατικών προϊόντων - γιατί; Βιαβεβαιώνεις ότι το (ραδιενεργό) έρμα διασκορπίζεται ακίνδυνα μακριά από μας (τους ανθρώπους εννοώ, όχι απαραίτητα τους Έλληνες); Να μπω στη θάλασσα φέτος;
Να ενημερωσω απο τη μερια μου οτι λογω ιδιοτητος εχω κανει γνωστο το ζητημα στις αρμοδιες λιμενικες υπηρεσίες σε ανωτατο επιπεδο και ειναι ενημεροι. ας ελπισουμε οτι δεν θα υπαρξει κανενα προβλημα.
Καλησπερα.
Ηιδιοτητα μου ειναι ναυπηγος και θα ηθελα να συμφωνησω με τον καπετανιο λιγο πιο πανω που λεει πως τα balast waters κοινως ερμα αδειαζονται σε ωκεανια νερα λογω νομοθετικων διαταξεων I.M.O kai MARPOL..
Εκτος απο αυτο δεν γνωριζουμε τι πορεια εχουν κανει αυτα τα πλοια,αν ηρθαν φορτωμενα η ερματισμενα στην χωρα μας.Το οτι ηρθε για να φορτωσει δεν σημαινει πως ηρθε ερματισμενο απο Ιαπωνια...
Αυτη ειναι η νομοθετικη αληθεια.
Απο κει και περα ας θυμηθουμε και μια εταιρια την Trafigurra τι προκαλεσε στις ακτες της Αφρικης.
Τιμωρηθηκε φυσικα αλλα αφου ειχε γινει το κακο.
Το θεμα ειναι παντως οτι δεν πρεπει να τρομοκρατουμαστε τοσο ευκολα χωρις να γνωριζουμε τι πραγματικα συμβαινει.Ειναι πολλοι οι νομοι που ενα πλοιο δεν μπορει να κανει αθτο το πραγμα.Εξω απο το πλοιο υπαρχει μετρητης που διχνει το βυθισμα του πλοιου και αυτο μεσα στα λιμανια ελεγχεται απο τις αρμοδιες αρχες.
τελος παντων ,αυτα ειναι καθως και αλλα πολλα αλλα δεν θελω να σας κουρασω.
Μετα Τιμης,
JLONG
Post a Comment