ΕΝΤΟΠΙΣΑΜΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ SITE:
ΩΣ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ
.. ΤΟ ΠΑΡΑΘΕΤΟΥΜΕ ΕΔΩ:
Επειδή βλέπω ότι κοινοποιήσατε το άρθρο που
γράφτηκε πολύ αναλυτικά αλλά χλευάζετε χωρίς να έχετε πριν ελέγξει οτιδήποτε
στην πηγή, πράγμα θα έπρεπε να το είχατε κάνει… σας παραθέτω τα κάτωθι στοιχεία
απλά για να μην μεταδίδετε ανακρίβειες και να καθοδηγείτε εσκεμμένα ή όχι τη
γνώμη των όσων σας διαβάζουν σε λάθος μονοπάτια!
Και μην σκοτίζεστε να ρωτάτε γιατί απήντησα
εγώ και ποιος είμαι εγώ..
Είμαι απλά μια σκεπτόμενη πολίτης που όλα αυτά
που συμβαίνουν γύρω μου με ενοχλούν, ψάχνω να βοηθήσω όπως μπορώ γιατί όλα αυτά
που συμβαίνουν αγγίζουν και εμένα όπως θα αγγίξουν όλους τελικά.
Ήμουν αυτή που πρότεινα να γίνει αυτή η
πρόταση χρηματοδότησης για την Κύπρο γιατί την πίστεψα και ονειρεύτηκα μπας και
καταφέρει η Κύπρος να γλυτώσει τελευταία στιγμή από τη λαίλαπα που ακολουθεί.
Μελέτησα αυτά που είδα από τον ιδιοκτήτη, τα
ήλεγξα με τον τρόπο που εγώ μπορούσα να ελέγξω και έκρινα ότι ήταν ότι πιο καλό
μπορούσε να δοθεί.
Απειληθήκαμε εγώ και οι συνεργάτες μου να
σταματήσουμε, χλευάστηκα γιατί ασχολήθηκα, παροτρύνθηκα να μην προχωρήσω αλλά
εγώ θεωρώ ότι ακόμα και αν θεωρηθεί απίστευτη ιστορία, αφού δεν ζητάει κανείς
ανταλλάγματα και δεν ρισκάρει κάτι παρά μόνο να χάσει από το χρόνο του,
αποφάσισα να συνεχίσω και να το προχωρώ όπως μπορώ καλύτερα.
Η υπόθεση είναι 100 τοις εκατό Πραγματική και υπαρκτή!
Ι. Τράπεζα όπου κατατέθηκαν τα ομόλογα και ο τραπεζικός οργανισμός ως
θεματοφύλακας.
Όταν πρόκειται για ομόλογα και δη του Δημοσίου
και όταν αυτά εκδοθούν στο όνομα του παραλήπτη (To the bearer) επειδή δεν
πρόκειται για περίπατο στο περίπτερο, για να μεταφερθούν οι τίτλοι των ομολόγων
με ασφάλεια, πρέπει να υπάρχει από πριν ένα συμβόλαιο που να θέτει τους όρους
της συνεργασίας.
Στην προκειμένη περίπτωση, επειδή η Κυπριακή
Κυβέρνηση υποτίμησε την πρόταση και έπρεπε να γίνει η επικύρωση πριν γίνει
ακόμα το συμβόλαιο, κατατέθηκαν τα ομόλογα σε τράπεζα (γνωστή στο Τορόντο) του
οποίου ο λογαριασμός έχει θεματοφύλακα την εταιρεία “Dιamond & Diamond
Merchant Group” και ειδικά τον κο Diamond.
(Η τράπεζα είναι πολύ γνωστή τράπεζα και όχι η
ίδια με τον θεματοφύλακα).
Ο λογαριασμός αυτός είναι ειδικός, γιατί μια
τράπεζα για να λάβει κα να μπορεί να επικυρώσει και η ίδια την νόμιμη κατοχή
του εκδότη και στην συνέχεια να μπορεί η Κυπριακή κυβέρνηση να ελέγξει την εγκυρότητα,
αναγνωσιμότητα από το Αμερικανικό Δημόσιο, νομιμότητα κτλ. Χρειάζονται να
γίνουν αρκετές διαδικασίες.
ΙΙ. ΤΡΟΠΟΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΕΓΚΥΡΟΤΗΤΑΣ
Για να μπορούν να ελεγθούν θα πρέπει να
υπάρχει μια τυπική συμφωνία, ότι υπό όρους συμφωνείται η χρηματοδότηση εάν και
εφόσον τα ομόλογα είναι αληθινά.
Αμέσως μετά θα κατατεθούν οι κωδικοί μέσω της
πρεσβείας και θα παραδοθούν με πρωτόκολλο στην κυβέρνηση για να προβεί στους
απαραίτητους ελέγχους.
Kai βεβαίως δεν μπορεί να γίνει όπως πιο πάνω
περιγράφετε γιατί εκείνος ο τρόπος είναι όταν υπάρχει αγορά και πώληση κρατικών
ομολόγων.
Εδώ ο ιδιοκτήτης τα εκχωρεί στον οργανισμό που
τα προσφέρει με τη σειρά του ως εγγύηση στο κυπριακό δημόσιο για να μπορέσει να
δανειοδοτηθεί.
Τα ομόλογα είναι ήδη εκδομένα στο όνομα του Κυπριακού
Δημοσίου για να μπορέσει να ελέγξει η κυβέρνηση μέσω του υπουργείου οικονομικών
και της κεντρικής τράπεζας.
Ο μηχανισμός ρευστοποίησης των ομολόγων είναι
αυτόματος και όλα είναι έτοιμα.
Ο θεματοφύλακας μαζί με την κυβέρνηση και την
κεντρική τράπεζας της Κύπρου θα πρέπει να συντονίσουν την όλη μετέπειτα
διαδικασία.
Είναι ευρέως γνωστό, ότι ακόμα και στις πιο
απλές τραπεζικές συναλλαγές έστω για αγοραπωλησία εταιρικών ή τραπεζικών
ομολόγων, για να μπορέσει ο οποιοσδήποτε ενδιαφερόμενος να ελέγξει την
εγκυρότητα των χρηματικών εγγράφων σε τράπεζα, θα πρέπει πρώτα τυπικά να
υπάρχει η έγγραφη συμφωνία μεταξύ των μελών (όποια και αν είναι αυτή) η οποία
συμφωνία υποδηλώνει ότι υπάρχει νομική σχέση , η οποία κοινοποιείται στην
τράπεζα και στη συνέχεια θα πρέπει επίσης να δοθεί εγγράφως το δικαίωμα από τον
κάτοχο των ομολόγων να προβεί ο εκάστοτε ενδιαφερόμενος στον έλεγχο. Πόσο
μάλλον σε αυτού του είδους τη συναλλαγή που χρειάζονται ειδικοί κωδικοί για
πράξη δισεκατομμυρίων, που εμπλέκεται χρέος της Αμερικάνικης κυβέρνησης (προς
τον ιδιοκτήτη των ομολόγων) και που μπορεί να επικοινωνήσει κανείς όταν έχει το
δικαίωμα από τον νόμιμο κάτοχο και ΜΟΝΟΝ κυβέρνηση με κυβέρνηση! Δεν υπάρχει
τρόπος, να ελέγξει κανείς την ύπαρξη των ομολόγων και ότι έχουν εκχωρηθεί στο
κυπριακό δημόσιο, εάν δεν ακολουθηθεί η νόμιμη διαδικασία. Κάθε άλλη πράξη
είναι παραπλανητική και δεν μπορεί να φέρει ΚΑΝΕΝΑ απολύτως αποτέλεσμα.
ΙΙΙ. Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΤΗΝ
ΠΡΕΣΒΕΙΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ.
Είναι επίσης γνωστό, ότι όταν πρόκειται για
όλων των ειδών τα ομόλογα του Αμερικανικού Δημοσίου αλλά και κάθε άλλου
κράτους, όταν διαρρεύσει τέτοια πληροφορία για κατοχή και δεν είναι αληθινά, η
κάθε κυβέρνηση έχει τους τρόπους, εάν δεν είναι πραγματικά, να σπρώξει τους
έχοντες να εμφανιστούν και τους συλλαμβάνει!
Είναι ποτέ δυνατόν, να έχει κατατεθεί πρόταση
μέσω προξενείου, να έχει ανακοινωθεί σε μέσα ενημέρωσης, ακόμα και που
αναφέρεται ποιος είναι ο θεματοφύλακας με στοιχεία επώνυμα και να μην τους
συλλάμβαναν?
Υπάρχουν τα επικυρωμένα έντυπα αναγνώρισης του
χρέους από την Αμερικανική Κυβέρνησης προς τον ιδιοκτήτη σφραγισμένα από 2
υπουργεία,
Υπάρχει το όνομα του ιδιοκτήτη καταχωρημένο
στην οθόνη του θησαυροφυλακίου και η κυβέρνηση εύκολα μπορεί να ελέγξει,
Τα ομόλογα είναι πεντακάθαρα.
ΙV. ΠΕΡIΛΗΨΗ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΟΠΩΣ ΑΥΤΗ ΚΑΤΑΧΩΡΗΘΗΚΕ
Ο κος Αρτέμιος Σώρρας, νόμιμος κάτοχος
Αμερικανικών ομολόγων προτίθεται να διαθέσει διαμέσου του μη κερδοσκοπικού – μη
κυβερνητικού οργανισμού με την επωνυμία «END» (End National Debt) στην Κυπριακή
Κυβέρνηση ομόλογα, με σκοπό την χρηματοδότηση της Κύπρου.
Τα ομόλογα αυτά θα δοθούν με επιτόκιο 0 % και
είναι λήξης 2014.
1. Ποσά δανειοδότησης: Περίπου 50 Δις Δολάρια
a. Δανειοδότηση για τις νέες ανάγκες της
Κύπρου βάσει ενός προσεγμένου οικονομοτεχνικού προγράμματος που θα ελεγθεί,
b. Εξαγορά υφιστάμενου χρέους (Θα γίνει
εμπεριστατωμένος έλεγχος του χρωστούμενου ποσού και θα γίνει
επαναδιαπραγμάτευση στα ποσά εάν βρεθούν κενά και υπερχρεώσεις),
c. Αναχρηματοδότηση του ιδιωτικού χρέους με
καλύτερους όρους,
d. Αναχρηματοδότηση και έλεγχος του τραπεζικού
συστήματος κάτω από ξεχωριστή συμφωνία και όρους.
2. Καθώς τα ομόλογα είναι λήξης δύο ετών,
δηλαδή. λήγουν το 2014, αυτό σημαίνει ότι η πληρωμή των ομολόγων θα γίνει σε 2
έτη και άρα οι πιστωτές θα αποπληρωθούν άμεσα.
V. ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕΙΣ, ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΑΠΟΠΛΗΡΩΜΗ ΤΟΥ
ΔΑΝΕΙΣΜΟΥ ΠΡΟΣ «END».
1. Η αποπληρωμή θα μπορεί να γίνει σε διάστημα
15 χρόνια ή και περισσότερο όπως αυτό θα συμφωνηθεί.
2. Η εκχώρηση των ομολόγων θα γίνει χωρίς
περίεργους δεσμευτικούς όρους όπως ενεχυρίαση ή υποθήκευση εδαφικών κυριοτήτων
ή άλλων πόρων, πολιτικών δεσμεύσεων κτλ.
3. Η εξασφάλιση της πληρωμής του δανείου από
την Κ.Δ. προς τον οργανισμό «ΕΝD» θα γίνει με αντίστοιχα Κυπριακά ομόλογα.
4. Για να μη θεωρηθεί ως δωρεά, η πρώτη δόση
δηλαδή το 10 % επί του συνόλου, θα αποπληρωθεί άμεσα μετά την ρευστοποίηση των
ομολόγων. Το υπόλοιπο 90 % του δανείου, θα αποπληρωθεί εντός 15 ετών ή και
περισσοτέρων όπως αυτό θα συμφωνηθεί.
5. Η Κυπριακή Κυβέρνηση θα πρέπει σε συνδυασμό
με τον οργανισμό, να ετοιμάσει ένα σοβαρό σχέδιο εξυγίανσης των οικονομικών με
αναπτυξιακή μορφή βασισμένο σε εμπεριστατωμένη μελέτη βιωσιμότητας όπου θα
μπορεί να προγραμματιστεί με ασφάλεια η αποπληρωμή του χρέους. Ο οργανισμός
αναμένεται να παρέχει κάθε υποστήριξη για το σκοπό αυτό.
6. Από τον οργανισμό, είναι σε φάση υλοποίησης
ένα πολύ προσεγμένο και εμπεριστατωμένο πρόγραμμα εξυγίανσης των οικονομικών
δεδομένων του νησιού. Προτείνεται ο περιορισμός στις άσκοπες δαπάνες, μείωση
του δημόσιου τομέα αλλά παράλληλα στοχεύει στη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας
για αποτελεσματική απορρόφηση του συνόλου των όσων θα αποχωρήσουν, προσβλέπει
στην αύξηση των παραγωγικών μονάδων με στόχο τις εξαγωγές και μείωση των
εισαγωγών, δημιουργία ειδικών συνθηκών με ευνοϊκούς όρους για προσέλκυση
επενδυτών από το εξωτερικό, διεύρυνση των υπηρεσιών προς το εξωτερικό, θα
δημιουργηθεί καλύτερο περιβάλλον εργασίας, μάθησης- εκπαίδευσης, υγείας και
έρευνας, εξάντληση των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας κτλ., θα δοθούν κίνητρα για
νέες καινοτόμες ιδέες, θα τεθούν κίνητρα για να επιβραβεύεται η δημιουργικότητα
και η υλοποίηση των προγραμμάτων ενώ θα παράλληλα θα μειώνεται και θα διώκεται
η αναποτελεσματικότητα, η διαπλοκή και η διαφθορά.
VΙ. ΕΠΕΙΔΗ
• η προσφορά είναι η μακράν καλύτερη που έχει
δοθεί μέχρι σήμερα για χρηματοδότηση των αναγκών της Κύπρου,
• δεν ζητείται κανένα είδος χρηματικής
ανταλλαγής για να γίνει ούτε ο έλεγχος, ούτε κατά τη μεταβίβαση, ούτε τα
κυπριακά ομόλογα θα μεταφερθούν πριν γίνει με επιτυχία η χρηματοδότηση της
Κύπρου, ούτε θα χρεωθεί η Κύπρος με μελέτες (όπως γίνεται μέχρι τώρα), ούτε θα
πληρωθούν οτιδήποτε χρήματα σε οποιαδήποτε μορφή. Ακόμα και η δόση, θα δοθεί
αφού χρηματοδοτηθεί και τα χρήματα θα βρίσκονται στα ταμεία της Κύπρου και η
πράξη θα θεωρηθεί ως επιτυχώς λήξασα.
• η χρηματοδότηση θα γίνει άμεσα και θα
εκταμιευτεί το σύνολο των χρημάτων και όχι σε δόσεις που θα εξαρτούνται από
ανέφικτους όρους όπως αυτούς που έθεσε η τρόικα,
• ο οργανισμός διατίθεται να εξαγοράσει όλο το
υφιστάμενο κρατικό αλλά και ιδιωτικό χρέος της Κύπρου, που αυτό θα μειώσει το
υπέρογκο κόστος τοκισμού που αναγκάζεται να πληρώνει η Κύπρος προς τους
υφιστάμενους δανειστές της,
• το επιτόκιο είναι 0 % και ο χρόνος
αποπληρωμής μπορεί να είναι 15 ή και παραπάνω χρόνια όπως αυτό θα συμφωνηθεί,
• ο οργανισμός προτίθεται να προβεί και στη
χρηματοδότηση των τραπεζών με ξεχωριστή από το Κράτος συμφωνία. Αυτό θα έχει ως
αποτέλεσμα να γίνεται καλύτερος έλεγχος του τραπεζικού συστήματος και παράλληλα
θα βοηθήσει να καλυτερεύσει κατά πολύ την οικονομική εικόνα του Δημοσίου τομέα
στο εξωτερικό,
• τα ομόλογα που θα δοθούν ως αντάλλαγμα είναι
τα Κυπριακά και όχι τα Ευρωομόλογα και άρα θα έχει να κάνει μόνο η Κύπρος και
όχι η Ευρώπη, δηλαδή θα είναι εσωτερική πράξη και όχι εξωτερική.
• προκειμένου η Κύπρος να μην ενταχθεί σε ένα
τόσο δυσμενή μηχανισμό στήριξης, με ανέφικτους όρους υλοποίησης όπως αυτός
προτείνεται από την Τρόικα και τους ευρωπαίους εταίρους,
• ο οργανισμός διαθέτει μια άρτια οργανωμένη
ομάδα τεχνικών, οικονομολόγων, τραπεζικών, φοροτεχνικών, μηχανικών,
εκπαιδευτικών αναγνωρισμένων και επιταχυμένων στο εξωτερικό, που αφιλοκερδώς θα
μπορέσει σε συνδυασμό με την κυβέρνηση να προτείνει ένα σοβαρό και εύκολα
υλοποιήσιμο σχέδιο αναδιάρθρωσης των οικονομικών εφ’ όλης της ύλης με κύριο
γνώμονα την ανάπτυξη και την αύξηση της παραγωγικότητας και των εξαγωγών και
παράλληλα την μείωση των σπαταλών όπου αυτό θα κριθεί αναγκαίο,
το μόνο που χρειάζεται είναι να γίνει ο
έλεγχος. Και το μόνο που έχει να χάσει κανείς είναι λίγο από το χρόνο! ΑΝ όμως
είναι πραγματικά έχει κερδίσει πολλά το κράτος και μαζί και οι πολίτες του!
Ζητούμε από την Κυβέρνηση να προχωρήσει στο
σωστό έλεγχο, μέσω νόμιμων και έγκυρων διαδικασιών, ούτως ώστε να επικυρωθεί η
νομιμότητα και αυθεντικότητα της πρότασης χωρίς άλλες καθυστερήσεις.
ΣΧΕΤΙΚΑ:
Η ΚΥΠΡΟΣ ΣΥΖΗΤΑΕΙ ΕΠΙΣΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ «END» ΓΙΑ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ, Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΔΙΑΦΟΡΕΙ ΤΑ «ΜΜΕ» ΣΙΩΠΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ
«ΔΝΤ» ΖΗΤΑΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΙΜΑ ΕΛΛΗΝΩΝ.