Προτεραιότητα, μαθαίνουμε από τα ΜΜΕ, στο πρόγραμμα της τριολέ κυβέρνησης είναι και η "αξιοποίηση" των λιμένων της χώρας, ήτοι το ξεπούλημα των λιμένων σε ιδιώτες, σημείο στο οποίο όπως μας λένε, "επέμενε η Τρόικα".
Ποια λιμάνια "αξιοποιούνται
Στο Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ) μεταφέρεται, με απόφαση της Διυπουργικής Επιτροπής Αναδιαρθρώσεων και Αποκρατικοποιήσεων, το δικαίωμα παραχώρησης σε τρίτους -μέσω συμβάσεων παραχώρησης- κάθε δικαιώματος χρήσης, διοίκησης, διαχείρισης και εκμετάλλευσης 23 λιμένων και τουριστικών λιμένων, ανακοίνωσε το υπουργείο Οικονομικών.
Πρόκειται για λιμένες και τουριστικούς λιμένες σε: Ζάκυνθο, Κατάκολο, Τούρλο Μυκόνου, Χίο, Πύλο Μεσσηνίας, Νέα Επίδαυρο, Γλυφάδα, Πόρο, Σκιάθο, Σκύρο, Αγ. Νικόλαο Κρήτης, Ιτέα Φωκίδος, Καλαμαριά (Αρετσού), Κω, Άλιμο, Ύδρα, Ρέθυμνο, Ρόδο (Ακαντιά και Μανδράκι), Σούδα και Αργοστόλι.
Μέχρι την ανάληψη των σχετικών υποχρεώσεων από τον ιδιώτη, έχει προβλεφθεί τα δικαιώματα χρήσης, διοίκησης, συνήθους διαχείρισης και εκμετάλλευσης των συγκεκριμένων λιμένων να συνεχίσουν να ασκούνται από τους φορείς που τα ασκούν μέχρι την έναρξη ισχύος της συμβάσεως παραχώρησης.
ΠΗΓΗ: ΑΜΠΕ
Έτσι, ύστερα από τον ΟΛΠ και οσονούπω τον ΟΛΘ οι οποίοι ήδη έχουν υφαρπαγεί από την COSCO, ετοιμάζεται νέο "ψεκάστε, σκουπίστε, τελειώσατε" για τα υπόλοιπα λιμάνια τουριστικά ή μη, της Ελλάδος. Για κάποια από αυτά ενδιαφέρον έχουν εκδηλώσει τουρκικές εταιρίες(κρατικώς χρηματοδοτούμενες). Το αστείο είναι βέβαια το ότι η χειραγωγούμενη μάζα στην πλειοψηφία της επιχαίρει και επικροτεί την "αξιοποίηση" ειδικότερα οι εφοπλιστές του Πειραιά οι οποίοι θαυμάζουν το "έργο" της COSCO στον Πειραιά. Και είναι αλήθεια ότι οι κινέζοι τέτοια επένδυση δεν θα την άφηναν να ρημάξει όπως άφησε το νεοελληνικό κράτος επί δεκαετίες να ρημάζει κάθε κρίσιμος τομέας. Η απόδοση του προβλήτα έχει πολλαπλασιαστεί, τα ωράρια τηρούνται, ποιός ξέρει τί μπαίνει και τί βγαίνει αλλά αυτό δεν είναι της παρούσης... Μάλιστα όλα τα συστημικά παπαγαλάκια, σε θέσεις ή μη, απλοί και μη πολίτες συναινούν ότι θα πρέπει να προσκολληθούμε στους κινέζους ώστε να βγάλουνε και άλλα λεφτά, γιατί μόνο αυτά έχουν σημασία άλλωστε στη χριστιανική νεοελληνική κοινωνία. Τώρα που το δουλεύουν κινέζοι εργάτες είναι "ανταγωνιστικό" διότι οι Έλληνες ζητούσαν ασφάλιση και ένσημα για να δουλέψουν, το κράτος δεν ήθελε να δουλέψει γιατί έτσι θα το πωλούσε πιο άνετα, οπότε "καλά κάναμε και τα δώσαμε στους κινέζους". Η κοινή γνώμη συμφωνεί....
Δεν έχουμε τίποτα να πούμε στους μπουμπουνοκέφαλους νεορωμιούς, νεοέλληνες. Άδικος κόπος.
Απλά να υπενθυμίσουμε ότι τα εμπορικά λιμάνια και τα εμπορικά πλοία, σε περίπτωση πολέμου, θεωρούνται ως το 4ο Όπλο των Ενόπλων Δυνάμεων όπως και έγινε κατά τον Β' Π.Π.
Συμβολή και θυσίες του Ελληνικού Εμπορικού Ναυτικού κατά τον συμμαχικό αγώνα στο Β' Παγκόσμιο Πόλεμο 1939-45 με σύντομη αναφορά και στο Ελληνικό Πολεμικό Ναυτικό
ΥΓ.: Οι νεοέλληνες δεν νοιάζονται διότι όπως λένε οι ίδιοι, δασκαλεμένοι από τα προγραμματιστικά ΜΜΕ, τονώθηκε η οικονομία στα σουβλατζίδικα, τα πορνεία, τα χαμετυπία, τις καφετέριες, τα είδη greek muzaka, greek suvlaki, greek kamaki γύρω από το λιμάνι του Πειραιά... Μετά, και αφού πάρουνε τα πολυπόθητα λεφτά και πάνε να τα επιστρέψουν στους τοκογλύφους, ήτοι τις τράπεζες, τις γυναίκες τους κλπ., θα επιστρέψουν στο σπίτι τους για να παρακολουθήσουν τη συνέχεια της Sila για να δούνε εάν την βίασε ο μουσταφά και αν το παιδί θα είναι αλοίθωρο...
Νέα Ρωμανία έτος 2012 μετά Δρακονιανού χριστούλη.