ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : ΕΛΛΗΝ και ΧΑΟΣ 2 (ΤΟ ΟΠΟΙΟ Η ΓΚΟΥΓΚΛ ΕΧΕΙ ΦΙΜΩΣΕΙ!!!!!!)


ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΑΛΗΘΟΥΣ ΛΟΓΟΥ ΤΟΥ ΝΟΗΜΟΝΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΑΣΤΕΡΙΣΜΟΥ ΑΝΔΡΟΜΕΔΑΣ ΩΣ ΚΥΤΤΑΡΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΟΧΙΑ ΠΛΑΝΗΤΟΥ ΚΡΟΝΟΥ ΔΙΑΠΛΑΝΗΤΙΚΟ ΣΗΜΑ ΠΛΑΝΗΤΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΠΡΟΣ ΠΛΑΝΗΤΗ ΓΗ._

ΛΟΓΟ  ΦΙΜΩΣΕΩΣ  ΑΠΟ  ΤΗΝ  ΓΚΟΥΓΚΛ  ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ  ΕΔΩ: https://ellhnkaichaos2.wordpress.com/


Wednesday 9 February 2011

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ «ΕΛΛΗΝ ΚΑΙ ΧΑΟΣ» ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΦΙΛΟ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ «ΕΛΛΗΝ ΚΑΙ ΧΑΟΣ»

ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΟΣ ΜΑΣ ΟΤΙ ΜΕΧΡΙ ΝΕΟΤΕΡΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΝΕΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΗΣ Ο.Ε.Α. ΔΙΟΤΙ Η ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ Ο.Ε.Α. ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ, ΕΧΕΙ ΔΙΑΚΟΠΕΙ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ «HOL».

Θέλουμε να ευχαριστήσουμε όσους ελάχιστους πατριώτες Έλληνες και συνεργάτες του ιστολογίου που μας συμπαραστέκονται και μας συμπαραστάθηκαν και βοήθησαν παντοιοτρόπως στον αγώνα μας. Γι’αυτές τις ελάχιστες εξαιρέσεις ανάμεσα στην εκφυλισμένη - εξεβραισμένη πλειοψηφία των νεοελλήνων, θα συνεχίσουμε και συνεχίζουμε με αναρτήσεις που κρίνουμε ότι αφορούν την Ελληνική Αφύπνιση, και την Ελληνική εθνική και πλανητική Ασφάλεια σε σχέση με τον παράγοντα κλειδί ανατροπής της εβραιοκινεζικής γεωστρατηγικής, ήτοι τη Ρωσία και τις Σουνιτικές Ισλαμικές χώρες.

Το ιστολόγιο παραθέτει χαρακτηριστικό μήνυμα φίλου αναγνώστη του ιστολογίου και τον ευχαριστεί για τη συμπαράσταση. Τα στοιχεία του αποκρύπτονται για ευνόητους λόγους. Ακολουθεί απάντηση από τον Γιάννη Καραγεωργίου.



Αδερφε καλημερα. Εκανα ενα σχολιο στο ΜΠΛΟΓΚ, θα το πω και σ' εσενα. Γιατι δεν γινεται μια προσπαθεια, να βοηθηθει ο Καραγεωργιου, στην υποθεση με το τομαρι τον Γ.Γ. του ΛΑΟΣ; Σε δυσκολη κατασταση ειναι πολλοι Ελληνες, αλλα ειτε μας αρεσει ειτε οχι, δεν μας περισευουν ΕΛΛΗΝΕΣ σαν τον Καραγεωργιου.
Δεν το παιζω εξυπνος, ειμαι ανεργος πολυ καιρο, Ναυτικος, με πεντε γλωσσες, ειχα ενα ατυχημα, σε καραβι, και επειδη κατεφυγα στην δικαιοσυνη με βαλανε στην "Μαυρη λιστα", και ξερω καλα τι σημαινει, να σε κυνηγανε, και να εισαι χωρις οικονομικη βαση. Σαν εμενα υπαρχουν πολλοι, αυτον δεν μπορουμε να τον αντικαταστησουμε, και κατω απο τις συνθηκες που βρισκομαστε, δεν καταλαβαινω γιατι να μη κανουμε κατι.


Ειναι δυστυχως, λιγοι(αλλα υπαρχουν ΕΛΛΗΝΕΣ ακομη, που ενδιαφέρονται για την ΕΛΛΑΔΑ, και όχι για τον κωλο τους(απο αυτους εχουμε δυστυχως περισσευμα). Ο ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ, ειναι απο τα παραδειγματα προς μιμηση, και αυτος ειναι ο λογος, που εχει τεθει υπο διωγμο. Λιγα μπορω προσωπικα να κανω, σαν ατομο(ανεργος, μετα απο ατυχημα, Ναυτικος), αλλα οι πολλοι μπορουν με λιγα, να βοηθησουν. Καντε μια προσπαθεια, δεν μας περισευουν τετοιοι ΑΝΔΡΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.



Απάντηση:
Φίλε ........, Έλληνα παλικάρι, σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και για τις υποδείξεις που κάνεις στους Έλληνες για να με βοηθήσουν οικονομικά.
Σε πληροφορώ ότι το πρόβλημα μου αυτή τη στιγμή, αν και έχω μείνει μόνο με 1 ευρώ ως οικονομικό απόθεμα, δεν είναι η διατροφή, διότι έχω συνηθίσει στην εκπαίδευση της Ο.Ε.Α. να ζω με ένα μαχαίρι και με ρίζες από φυτά στο δάσος, ακόμα και όταν ο λύκος είναι εκεί, και όταν λέμε λύκος ο νοών νοήτο.
Το πρόβλημα μου είναι άλλο αγαπητέ ......., το πρόβλημα μου είναι ότι από τις 100.000 ελληνικές ιστοσελίδες, μόνον 5 – 6 μεταξύ των οποίων και η ιστοσελίδα «ΕΛΛΗΝ & ΧΑΟΣ», έχουν το θάρρος και τους ελληνικούς όρχεις για να αναρτούν τα κείμενα της Ο.Ε.Α. και να αγωνίζονται στην ίδια γραμμή μάχης με την Ο.Ε.Α. εναντίον των εχθρών της Ελλάδος και των εχθρών της λευκής και της μαύρης φυλής. Και εννοούμε ως εχθρούς βέβαια τους κίτρινους Κινέζους και τους λευκο-κίτρινους μογγόλους εβραίους και σάξονες, οι οποίοι έχουν καταστρέψει την Ελλάδα και τα υπόλοιπα έθνη της λευκής φυλής και τα έθνη της μαύρη φυλής.
Έχω υπάρξει και εγώ ναυτικός με την εταιρεία «Hellenic Lines» του Καλλιμανόπουλου, και ξέρω και νιώθω τον αγώνα σου και το τι έχεις περάσει στη θάλασσα. Εγώ μπαρκάρισα κάποτε στον Πειραιά για να μη σκοτώσω μερικούς εκατοντάδες «μάρτυρες του Ιεχωβά» στον Βόλο, εξαιτίας μιας ατιμίας που έκαναν εναντίον της οικογενείας μου.
Ο πλοίαρχος με ανέχτηκε μέχρι το Cape Town. Εκεί κάλεσε τον Έλληνα λιμενάρχη του Cape Town της Νοτίου Αφρικής και με αποναυτολόγησε. Με στείλανε πίσω με αεροπλάνο. Ο πλοίαρχος μου είπε: «Κύριε, κάνατε λάθος, το καράβι μου δεν είναι πολεμικό, είναι εμπορικό».
Βεβαίως εγώ δεν είχα καμία πολεμική διάθεση πάνω στο καράβι, αλλά απλά είχα αγανακτήσει από τα όσα είχα διαπιστώσει ότι συνέβαιναν πάνω στο πλοίο εναντίον των χαμηλόβαθμων ναυτικών τους οποίους η ναυτιλιακή εταιρεία τους είχε και ζούσαν σαν ζώα.
Ελπίζω ότι κάποτε μια μέρα η Ελληνική ναυτιλία θα ξαναφτάσει στα επίπεδα στα οποία την είχε σηκώσει η εθνική πατριωτική κυβέρνηση του Γεωργίου Παπαδοπούλου, η οποία είχε αναγκάσει τις ναυτιλιακές εταιρείες να βελτιώσουν το επίπεδο των χαμηλόβαθμων ναυτικών σε επίπεδο εκατομμυριούχων κρουαζιέρας, και παραταύτα τότε η ελληνική ναυτιλία ήταν κερδοφόρα και το ταμείο του «Ν.Α.Τ.» ήταν τράπεζα η οποία είχε φτάσει στο σημείο να δανείζει χρήματα στην κυβέρνηση του Καναδά (!!!).
Σήμερα οι εχθροί της Ελλάδος μετά την μεταπολίτευση, ήτοι οι δολιοφθορείς απατεώνες πολιτικοί του «ΠΑΣΟΚ» και της «Νέας Δημοκρατίας» και των υπόλοιπων κομμάτων των αντιπολιτεύσεων δια της συμπαιγνιακής και συνενοχικής ατιμίας και προδοσίας τους, έχουν καταστρέψει την Ελληνική Ναυτιλία και το Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο (Ν.Α.Τ.), το οποίο σήμερα παραπαίει και είναι ανύπαρκτο οικονομικώς.
Σε ευχαριστώ και πάλι για τα καλά σου λόγια και αυτό που θα ήθελα από σένα και θα παρακαλούσα να κάνεις είναι με τον απλό τρόπο που εκφράζεσαι να γράψεις ένα μικρό κείμενο και να ενθαρρύνεις τις 100.000 ελληνικές ιστοσελίδες οι οποίες αυτή τη στιγμή αυνανίζονται, εκτός των 5 – 6 που αναφέραμε, ώστε αυτές οι ιστοσελίδες να αφυπνιστούν πατριωτικά και εθνικά και να αγωνιστούν συμφώνως με το πνεύμα των κειμένων της Ο.Ε.Α. αλλά και άλλων πατριωτών Ελλήνων.
Διότι οι πατριώτες Έλληνες δεν είναι μονοπώλιο της Ο.Ε.Α.. Υπάρχουν και αλλού πατριώτες Έλληνες, μόνο που είναι διασκορπισμένοι.
Να σε έχει ο Θεός καλά.

Γιάννης Καραγεωργίου
Εκπρόσωπος της Ο.Ε.Α. από Βόλο.

4 comments:

Konstantinos said...

Σήμερα θα μιλήσω και θ’ απευθυνθώ σαν φίλος προς όλους όσους τιμούν το ταπεινό αυτό ιστολόγιο που ΔΕΝ έχει πολυτελή σαλόνια, ΔΕΝ έχει μαιάνδρους στα πατώματα και ΔΕΝ έχει Τομείς, Επιτομείς, και Υπερτομείς.
Έχει όμως το παλικάρι τον ΕΛΛΗΝ ΚΑΙ ΧΑΟΣ που έχει το θάρρος της δικής του γνώμης (και όχι των “υπηρεσιών”) και έχει φυσικά την Ο.Ε.Α. (τα σχόλια περιττεύουν).
Θα μιλήσω σαν φίλος όχι στους “τουρίστες” του ιστολογίου, γιατί δεν θα είχε και νόημα, αλλά σε αυτούς τους σιωπηλούς η μη φίλους που μας συνδέουν οι ατέλειωτες ώρες αναγνώσεως των κειμένων της Ο.Ε.Α. έχοντας συνειδητοποιήσει εδώ και καιρό την ταυτότητα και την φύση του εχθρού και δεν μας αποπροσανατολίζουν οι παραπλανητικές “αποκαλύψεις” που προσπαθούν να μας πασάρουν.

Σχετικά με τον Καραγεωργίου…τι να πω…

Ποιος είμαι εγώ για να πω οτιδήποτε. Τι κάνεις όμως όταν δεν έχει μείνει κανένας τρόπος για να του προσφέρεις κάποια βοήθεια.

Να μιλήσω λοιπόν για τον Άνδρα αλλά και τον καλό μας φίλο Γιάννη που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε το όνομα του σε όλα τα κείμενα της Ο.Ε.Α. σαν να μην μπορεί να υπάρξει το ένα χωρίς το άλλο.
Πρόσφατα ακούμε και την φωνή του επιβεβαιώνοντας με το πάθος του το ηρωικό υπόβαθρο που οι περισσότεροι από εμάς έχουμε διακρίνει.
Καμία υπερβολή δεν θα είναι, προλαβαίνοντας κάποιους ίσως, αν έλεγα ότι η περίπτωση μου θυμίζει τον στρατηγό Μακρυγιάννη που ταμπουρωμένος και με την κοιλιά να βγάζει μαύρο πύον από τα τραύματα θα είχε την τέλεια δικαιολογία να κάτσει στ’ αυγά του αλλά το καθήκον καλούσε και έπρεπε να βγει στο κρύο με τον κίνδυνο του “εχθρού” για να μεταφέρει το μήνυμα και να οργανώσει πρόσωπα και καταστάσεις.
Πείτε μου τώρα δεν σας θυμίζει τίποτα;
Όλοι όσοι έχουμε ασχοληθεί γνωρίζουμε τα εγκληματικά χτυπήματα στην οικογένεια του Φίλου Γιάννη αλλά και όλα όσα έχει υποστεί ο ίδιος (όσα μας επέτρεψε τουλάχιστον).
Δεν κάνω αγιογραφία του ανδρός. Τα γεγονότα φωνάζουν.
Ενώ κρέμεται η δαμόκλειος σπάθη του δικαστηρίου πάνω από το κεφάλι του ο πραγματικός αγωνιστής Καραγεωργίου κάθεται και εκφωνεί σήματα εθνικής και πλανητικής ασφαλείας (!!!) με σκοπό πάντα να αποτραπούν τα σχέδια των δρακονιανών “συνανθρώπων” μας.
Δείτε δια του λόγου το αληθές, τις καταιγιστικές εξελίξεις στην Αίγυπτο και την δόλια προσπάθεια παρέμβασης της Τουρκίας και πως αναλύεται στο κείμενο της Ο.Ε.Α. μέσω του Καραγεωργίου:

Konstantinos said...

(η παρένθεση εντός του κειμένου είναι του γράφοντος)


ΕΝ ΤΩ ΜΕΤΑΞΥ Ο ΑΝΑΙΣΧΥΝΤΟΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΑΣ ΠΑΛΙΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΟΣ ΕΡΝΤΟΓΑΝ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΕΡΙΞΕ ΑΛΑΤΙ ΠΑΝΩ ΣΤΙΣ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΠΛΗΓΕΣ ΤΗΣ ΑΙΓΥΠΤΟΥ, ΔΙΑΜΗΝΥΟΝΤΑΣ ΔΗΜΟΣΙΩΣ ΟΤΙ: «Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΜΟΥΜΠΑΡΑΚ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΙ ΤΗΝ ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΤΟΥ», ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΕΩΣ ΤΗΣ ΑΙΓΥΠΤΟΥ, ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ. (Ενώ είναι σφόδρα αντίθετος στης διαδηλώσεις του τουρκοκυπριακού λαού και ζητά εξηγήσεις από τους ψευδοηγέτες των κατεχομένων στην Κύπρο, για ν’ αποδειχτεί περίτρανα ότι η παρέμβαση στα εσωτερικά της Αιγύπτου δεν πηγάζει από ενδιαφέρον για τον Αιγυπτιακό λαό αλλά έχει υπόγεια κίνητρα αλλά καθόλου σκοτεινά χάρις την Ο.Ε.Α. Επροδώθει δηλαδή μόνος. Αυτή είναι η μεγαλειώδης νοημοσύνη και στρατηγική ικανότης της Μαριονέτας Ερντογάν).

STOP

ΔΗΛΑΔΗ ΦΤΑΣΑΜΕ ΣΕ ΣΗΜΕΙΑ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ Η ΔΙΕΘΝΗΣ ΠΛΕΟΝ ΠΟΡΝΗ ΓΕΝΟΚΤΟΝΟΣ ΧΩΡΑ ΤΟΥΡΚΙΑ ΔΙΝΕΙ ΔΙΑΤΑΓΕΣ ΔΙΑ ΤΗΝ ΡΥΘΜΙΣΗ ΤΩΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΧΩΡΩΝ ΤΗΣ ΜΕΣΟΓΕΙΟΥ.

STOP

ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΩΣ, ΤΟ ΣΑΤΑΝΙΚΟ ΧΙΤΛΕΡΙΚΟ ΔΙΠΟΛΟ ΕΡΝΤΟΓΑΝ ΚΑΙ ΝΤΑΒΟΥΤΟΓΛΟΥ ΗΤΟΙ ΤΟΥ ΕΒΡΑΙΟΤΟΥΡΚΟΥ ΔΑΒΙΔΟΓΛΟΥ, ΑΣΚΕΙ ΠΙΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΘΟΡΑ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΦΘΟΡΑ ΔΟΞΑΣ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΕΣΕΩΝ ΕΞΟΥΣΙΑΣ, ΚΑΙ ΕΚΒΙΑΣΜΟΥΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΛΟΙΠΩΝ ΗΓΕΤΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΕΩΝ ΟΣΩΝ ΣΟΥΝΙΤΙΚΩΝ ΙΣΛΑΜΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ ΕΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΙΡΗΝΗ, ΔΙΑ «ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΟΥΝ ΤΙΣ ΕΞΕΓΕΡΣΕΙΣ ΤΩΝ ΟΠΑΔΩΝ ΤΟΥΣ, ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΧΩΡΩΝ ΤΟΥΣ, ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΟΥΝ ΣΤΟΝ ΑΞΟΝΑ «Τ.Ι.Κ.» (ΤΟΥΡΚΙΑΣ – ΙΣΛΑΜΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ – ΚΙΝΑΣ), ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΙΝΔΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΒΟΥΔΙΣΤΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ, ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ, ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΑΞΟΝΩΝ «ΗΠ.Ε.Ι.» ΚΑΙ «Θ.Ι.Μ.» ΚΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ, ΜΕ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ «ΙΕΡΟ ΠΟΛΕΜΟ» ΔΙΑ ΤΗΝ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΤΩΝ ΑΠΙΣΤΩΝ» ΗΤΟΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΩΣ ΑΝΩ ΕΘΝΩΝ, ΚΡΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΞΟΝΩΝ.

STOP

http://ellhnkaichaos.blogspot.com/2011/02/ghrees-top-urgent-signal-to-islamic_11.html

Konstantinos said...

Και τώρα πείτε φίλοι μου είναι αυτές αλήθειες που μπορούν να μείνουν ατιμώρητες από το γενοκτονικό σύστημα που μας έχει σφιχταγκαλιάσει;
Αν δούμε λοιπόν τον πραγματικό αγωνιστή Καραγεωργίου με χειροπέδες θα είναι αληθινές χειροπέδες και όχι οι αποκριάτικες που φορούν οι πιτσιρικάδες Μάστερ Σεφ με τις κατσαρόλες, των “Πυρήνων της Μαλακίας”, ή όποιας άλλης θυγατρικής εταιρίας του συστήματος, οι οποίοι κάνουν πασαρέλα χαμογελώντας (;) από τα δικαστήρια στις φυλακές και τούμπαλιν.
Οι χειροπέδες όμως αυτές θα είναι οι ΤΙΜΗΜΕΝΕΣ χειροπέδες που φορούν πάντα σε αυτή την ταλαιπωρημένη από εμάς τους νεοέλληνες χώρα, όλοι οι ήρωες του παρελθόντος και του παρόντος (Κολοκοτρώνης – Λάλας).
Λόγο της πάγιας τακτικής να διαστρεβλώνονται οι έννοιες στην Ελλάδα των τελευταίων εκατονταετιών (μια ευγενική χορηγία του εβραιοχριστιανισμού) αναγκαστικά θα θεωρήσουμε ως παράσημο για τον Καραγεωργίου μια τέτοια κατάληξη, την οποία και αντευχόμαστε πιστεύω όλοι, ελπίζοντας ότι η αληθής συμπαντική Δικαιοσύνη θα κάνει την εμφάνιση της εντός της δικαστικής αιθούσης προς δόξαν της συμπαντικής αρμονίας και ευημερίας, διότι αν συνεχίσουμε να χάνουμε τις μάχες θα χάσουμε και τον πόλεμο και η καταστροφή δεν θα περιοριστεί στα δικά μας ανθρώπινα μέτρα.

Στο σημείο αυτό θα πρέπει να ζητήσω συγνώμη από τον Γιάννη Καραγεωργίου γιατί ΕΓΩ δεν έκανα ότι έπρεπε για να έχω περισσότερες δυνατότητες σαν προσωπικότητα (ως όφειλα) ούτως ώστε να μπορώ να βοηθήσω σήμερα έναν άνθρωπο που έχει δώσει τα πάντα για εμάς.
Εγώ δεν καλλιέργησα των εαυτό μου όσο θα έπρεπε.
Εγώ δεν έβγαλα περισσότερα χρήματα όπως θα μπορούσα, και με αυτόν τον τρόπο να βοηθήσω άμεσα και ουσιαστικά να παραμείνει ανοιχτός ο δίαυλος επικοινωνίας της Ο.Ε.Α. και όχι μόνο.
Δείτε φίλοι μου.
Με τις ανωτέρω παραλήψεις ΕΓΩ ένας απλός άνθρωπος έχω επηρεάσει δια της αδρανείας μου ένα ολόκληρο σύστημα.
Αποδεικνύεται σαφώς η αλληλεπίδραση θεωρητικά ασύνδετων καταστάσεων και γιατί είναι υποχρέωση μας η προσωπική εναρμόνιση με τις αρχές που συνθέτουν τον συμπαντικό οργανισμό.
Είναι υποχρέωσή μας να πράττουμε πάντα με γνώμονα την προσωπική ανέλιξη με τρόπο τέτοιο που θα έχει την μέγιστη θετική επίδραση στην φύση (δηλαδή και σε μας καθώς αποτελούμε όλοι μας ένα μικρό κομμάτι αυτής), αιώνια λειτουργία που μας καθορίζει είτε θέλουμε να την λάβουμε υπ’ όψιν είτε όχι.
Δια τους λόγους αυτούς κλείνω με μία συγνώμη.

Φίλε Γιάννη Συγνώμη και ένα μεγάλο ευχαριστώ για ότι έχεις κάνει για εμάς και θέλω να πιστεύω ότι θα καταφέρεις να συνεχίσεις να κάνεις.

Κωνσταντίνος

Υ.Γ.

Ελπίζω οι περισσότεροι από εμάς να μην μείνουμε στην συγνώμη και ν’ αρχίσουμε δια των πράξεων ν’ αναλαμβάνουμε τις ευθύνες που μας αναλογούν κινούμενοι σύμφωνα με τις κατευθύνσεις που έχουν δοθεί πολλάκις από το παρών ιστολόγιο.
“Πυρ” κατά βούληση.

ellhn said...

Φταίω εγώ για αυτά που συμβαίνουν γύρο μου?

Φταίω για την κατρακύλα της κοινωνίας

Και του παροξυσμού της αμορφωσιάς και της δήθεν

Παιδείας που απλόχερα μοιράζετε από δήθεν διανοούμενους

Που πιπιλίζουν τα μυαλά μεγάλων και μικρών με ότι ηλίθιο

Και μικρό παρουσιάζοντας το για κάτι σημαντικό?

Φταίω γιατί δέχομαι να μου πασάρει ο κάθε μαλάκας

Το λάθος για σωστό και το άδικο για δίκιο?

Φταίω που κάθομαι και παρακολουθώ μέσα από το χαζοκούτι

Την παπαρολογία ψευδό κουλτουριάρικων συζητήσεων?

Φταίω γιατί ανέχομαι να με κοροϊδεύουν μέσα στα μούτρα

Χωρείς να αντιδρώ γιατί υποκινούμενος από μια ψευδαίσθηση

Στα βάθη του μυαλού μου ζω και ελπίζω πως από αυτά που ακούω

Και σιωπώ κάτι θα αλλάξει μέσα στον απέραντο βόθρο που αποκαλούμαι ελευθερία

Η οποία έχει ξευτιλιστεί από αυτούς που έχουμε ορύσσει ως αντιπροσώπους μας

Και μας ξευτιλίζουν διακαώς και κάνοντας μας να αισθανόμαστε ντροπή

Ενώ δεν φταίμε…..

Αλήθεια

Φταίω?

Μήπως τελικά φταίω που έχω βάλει και εγώ το λιθαράκι μου μέσα στην λίμνη της

Αδράνειας?

Τελικά νομίζω πως φταίω..

Φταίω γιατί ενώ έπρεπε να φωνάξω σιώπησα

Φταίω γιατί ενώ έπρεπε να αντιδράσω

Εγώ βολεύτηκα στον καναπέ της απραξίας μου και

Ενώ το μαστίγιο της αδικίας έπεφτε πάνω μου εγώ δεν φώναξα

Αλλά σιώπησα , έσκυψα το κεφάλι και ενώ τα χαστούκια του δικαίου μου έλεγαν σήκο και

Αντέδρασε, εγώ καθόμουν σιωπηλός και μόνο άκουγα….. άκουγα και άκουγα απλά

Χωρείς αντίδραση στης μαλακίες που μου πάσαραν από μικρό και μου πασάρουν ακόμη

Το πότε θα ξυπνήσω και θα αντιδράσω είναι στο χαίρει μου

Όμως όπως εγώ έτσι και υπόλοιποι πρέπει να ξυπνήσουν και όλοι μαζί σαν μια γροθιά σαν ένας χείμαρρος να τους πάρουμε και να τους στείλουμε στο διάολο!

‘όμως τελικά πότε θα γίνει αυτό

τελικά ΦΤΑΙΩ?

ΝΑΙ!









Σκέψης αναλογισμού και απελπισίας

Καθόμουν στο σπίτι και έγραφα και τότε ένα κενό απλώθηκε και σκέπασε το μυαλό μου. Άφησα τον στυλό. Απέναντι μου αντίκρισα ένα κουτί με μπατονέτες. Το έπιασα και το έφερα κοντά μου. Άνοιξα το καπάκι και κοιτούσα πως ήταν αραδιασμένες και πακτωμένες τόσες πολλές μπατονέτες σε ένα κουτί. Αυτό που παρατήρησα όμως ήταν χαλάρωσε η απόσταση μεταξύ τους χάρη στην αποσυμπίεση του καπακιού. Τα βαμβακερά άκρα ζωήρεψαν σαν να έπαιρναν ζωή. Πήρα μια μία μπατονέτα από μέσα. Κάνοντας την κίνηση να ξανακλείσω το καπάκι αισθάνθηκα μια αμυδρή αντίσταση στην παλάμη μου και έτσι πίεσα ποιο δυνατά το καπάκι και το έκλισα. Ήταν σαν να ήθελαν να μείνουν ανοιχτές για να παίρνουν αέρα. Μα εγώ ο μεγάλος άνθρωπος με την ασύγκριτη δύναμη μου έδιωξα αυτό το όνειρο κλείνοντας το καπάκι. Πήρα την παντονέτα, καθάρισα το ένα μου αυτή με την μια άκρη και ύστερα το άλλο αυτή με την άλλη άκρη. Έτσι λοιπόν αφού τελείωσα σηκώθηκα και την πέταξα στον κάλαθο τον αχρήστων. Όταν κάθισα όμως και αντίκρισα ξανά το κουτί με της μπατονέτες και είδα την πίεση που δεχόντουσαν η μία πάνω στην άλλη τότε αναρωτήθηκα και η απάντηση που ήρθε μπροστά μου ήταν η πραγματικότητα. Είναι και ο κόσμος έτσι; Και ύστερα από πολλούς συλλογισμούς κατάλαβα πως έτσι ήταν τελικά.. αυτή ήταν η αλήθεια. Άνθρωποι ήμαστε, άνθρωποι στριμωγμένοι σε ένα τεράστιο κουτί που όποιος έχει την ικανότητα, το ανοίγει, παίρνει την ανθρώπινη πατονέτα του την χρησιμοποιεί με όποιον τρόπο θέλει και ύστερα την πετά στον κάλαθο τον αχρήστων.

Συμπέρασμα; Όποιος δεν έχει πλήρη γνώση τον όσων συμβαίνουν γύρο του κάθετε άπραγος, τρώει κουτόχορτο. Tότε είναι μια μπατονέτα και αυτός ανάμεσα στης άλλες που περιμένει την σειρά του για να αχρηστευθεί.

26-09-2009

visit counter for blogspot

Δημοφιλείς αναρτήσεις